{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Syntes det var vildt fra start....men {{forumTopicSubject}}

Så vil Lundins nye kone skilles.

Grunden er, at Peter ik er den han gav sig ud for, siger hun guddøde mig.... Ja han hedder jo, bare for at starte et sted, Bjarne nu...tøhø

Troede ik det ægteskab kunne blive underligere...

Se Aftenshowet i aften


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syntes det var vildt fra start....men
  • #1   9. okt 2008 tror jeg er bagefter, troede kun de var kærester/elskere, eller der er måske ikke hende der påstår at være gravid med hans barn?

  • #2   9. okt 2008 sad lige og læste det samme.

    tror jeg skal se det i aften


  • #3   9. okt 2008 Ej.... Troede ikke det kvindemenneske kunne blive mere langt ude og høre på :S

  • #4   9. okt 2008 Hmmm

    Jeg syntes bare ikke hende i klippet fra Aftenshowet lignede hende i artiklen fra EB. Hun så "sundere" ud..., men hun ville skilles efter 11 dage.

    http://ekstrabladet.dk/112/article1068020.ece

    Men siger man til Lundin at man vil skilles, så svarer han måske "I hvor mange stykker?"


  • #5   9. okt 2008 Nøøøøøøj en spade..... Hvad havde hun troet, at folk ville hylde hende når hun giftede sig med den psykopat.... Og gud hjælpemig, om hun ikke også selv har en datter???? Kosten er jo syg!!!!

  • #6   9. okt 2008 Mette S

    *LOL*


  • #7   9. okt 2008 Det må jeg se.. hun er godtnok ikke normal.... var hun egentlig gravid eller ej?
    Fik også en Lundin vits... husker den ikke længere, men at der findes andre måder, at begå selvmord på end at blive gift med Lundin:)


  • #8   9. okt 2008 Jeg kan en mere.. smiley

    Har i hørt at Peter Lundin har fået lov at komme ud og holde jul i år, hvis han kan samle hele familien?

    Håhå.. Nå, hvad klok kommer aftenshowet?


  • #9   9. okt 2008 det er hans elsker der påstår hun er gravid - ikke hans kone. :o)))
    det kører da for ham., han må sgu få meget sex den mand, på trods af han sidder inde. lol


  • #10   9. okt 2008 <i>Hun er da osse for dum at hun i det hele taget blev gift med sådan en psykopat. hvad i alverden tænker pigebarnet dog på . ?

    tror sku det var for at blive ''kendt'' . for så dum burde det sku være ulovligt at være


  • #11   9. okt 2008 Hvordan i alverden kan hun være blevet gravid.. Troede han sad i en af vores mest sikre fængsler.. Nå hvad ved jeg om fængsler. ..

  • #12   9. okt 2008 Lotte... Det er ikke fængsler vi har. Det er feriekolonier eller efterskoler smiley

  • #13   9. okt 2008 <I>Mette s. den første havde jeg osse fået .. har osse fået en anden :

    (modtaget dagen efter de blev gift)

    Peter lundin blev gift i horsens statsfængsel igår. og da konen kom her i formiddags og fortalte ham hun ville skilles var hans eneste kommentar : i hvor mange dele..

    hihi


  • #14   9. okt 2008 griner højt. FY VIBEKE :o)))))

  • #15   9. okt 2008 <i>Mette L. hehe sys det er lidt sjovt.. men når man tænker over det er det jo sygt. den mand skulle sendes til usa og straffes der.. de har det sku for godt her i Dk .
    mener jeg har hørt han fandr konen over nettet.. Hvordan i Hele hule H kan han få lov til at sidde på nettet og chatte med mennesker ??


  • #16   9. okt 2008 tja jeg ved det ikke...det er under al kritik. min mand er i politiet. tro mig - det er også en gåde for dem at det her kan lade sig gøre.
    men i de danskefængsler er der jo besøgstid, og det er åbenbart tilladt at forsøge at parre sig der :o)))))
    hans børn må da bestemt blive til en grim blanding. lol


  • #17   9. okt 2008 <i>Jeg har lige snakket med min mor .. hun mente at de kun måtte ''parre'' sig hvis de var gift. det var måske derfor de blev gift ?
    ved ikke om det passe ??
    jeg sys bare det er latterlige lave straffe der er i Dk i nogle tilfælde.
    jeg sys politiet er for sløve. jeg har en veninde der blev GENNEMTÆSKET af sin invandre kæreste fordi hun ville slå op med ham. og det anmeldte hun. han render stadig rundt oppe på skolen. og politiet vil ikke engang give ham et tilhold. og forleden dag spyttede han så min anden veninde og skulle til at slå hende.. så hun har osse lige meldt ham. så er det 3 eller 4 andmeldelse der er på ham. nu må de se hvad der sker ,,

    men med alt det der sker i Dk for tiden sys jeg det er på tiden at der blir strammet lidt op i de domme så de blir mere retfærdige , osse overfor ofrene . det kan jo ikke passe at hvis man er blevet voldtaget eller forsøgt myrdet at personen så kommer ud efter halvandet år..

    - det skal så lige siges at jeg MEGA gerne selv vil være politi. men mangler desværre en centimeter for at være høj nok :S


  • #18   9. okt 2008 Mette s : ja du er da vidst lidt forvirret. hehe

  • #19   9. okt 2008 vibeke - er ret sikker på at du godt kan komme ind selv om du mangler den ene cm.
    hvor høj er du ?


  • #20   9. okt 2008 <i>1,63

    men er ikke ret stor af bygning. de ville nok grine af mig hvis jeg kom og sagde jeg ville søge ind som politi dame :s hehe


  • #21   9. okt 2008 <i>Mette s -- vil så sige at i Usa er straffen nogle gange for hør.. en ung mand der overfalder en er skidt og skal mange år i fængsel. men sys det er lidt i overkanten at nogle får livstid. og livs tid derovre er livstid og ikke sølle 16 år

  • #22   9. okt 2008 nej det tror jeg ikke. hvis du gerne vil, er det det du skal gøre. de vil jo meget gerne have piger ind. en af mine mands kollegaer er ikke større end dig.

  • #23   9. okt 2008 <i>mette s.. ham den unge der gjorde det skulle have haft meget længere tid. også vil jeg skide på hvor et lorte liv han har haft. det var du ikke den stakkels mands skyld..

    Mette L. jeg vil rigtig gerne. men jeg er kun 18 , og man skal være 21 før man kan søge ind.. skal lige have kondien i orden


  • #25   9. okt 2008 <i>Mette s . ja det giver jeg dig ret i .. man skal huske at nogle mennesker ender med at fortryde det inderligt. også sys jeg det er lidt synd hvis de ikke får en chance. ( med den rette hjælp og opsyn self)

    men jeg har næsten altid haft den holdning at alle mennesker skal have en chance mere. eller ikke alle . men NÆSTEN alle .. de skal ikke blive ved med at have chance efter chance..

    Anja n. jeg ved man kan tage sådan for kursus hvor du lære nogle grund liggende ting og får gymnastik.. det kan du tage på Vuc..
    Min kondi skal ihvertfald lige justeres lidt. for den er ikke helt i top . er blevet lidt doven. når jeg først er i skole og sidder og glor hele dagen og derefter på et job hvor jeg osse sidder på min flade. når jeg så kommer hjem kl 22 er jeg så udkørt jeg ikke orker nogen fform for motion.. smiley

    men det kan jo være jeg er vokset den ene cm eller kommer til det .. der er jo nogle år til jeg er 21


  • #26   10. okt 2008 det er så langt ude med hende Lundin´s kone, hun må virkelig ha´stået sidst i køen, da der blev uddelt hjerner.... Hun vil skilles fordi hun har fundet ud af han har andre damer... Hallo manden har slået 4 mennersker ihjel - mon ikke utroskab er en bagatel i forhold til det! Vågn dog op Mariann Poulsen.

    I øvrigt så deres ønskeseddel til bryllupet sådan ud:

    makeup (i mørke farver), en slagterkniv i god kvalitet, en økse, en rulle sorte plastiksække, en bil med stort rummeligt bagagerum, en skovl eller spade, et års forbrug af kraftige rengøringsmidler, af den slags fra TV-reklamerne, der fjerner alt på den halve tid!


Kommentér på:
Syntes det var vildt fra start....men

Annonce