Hvad er grunden til søvnløshed? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen ...
Jeg er MEGA træt men kan ikke sove (mine øjne svider rigtig meget pga jeg er så træt)... Tankerne vrimler rundt i hovedet på mig (Min ven døde pludseligt i tirsdags mens han sov, jeg skal til eksamen 2 dage efter begravelsen, også venter jeg på svar angående noget sygdom) ... Jeg synes, at det er mærkeligt, at jeg ikke kan sove, jeg burde da netop falde omkuld med alle de ting jeg har at tumle med lige for tiden...
Er der nogen af der jer der har prøvet det samme med, at I ikke kan sove når I har meget om ørerne... I tilfælde af hvis I har, hvad har I så gjort????
Knus den forvirrede, frustrerede og meget trætte Sanne
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 7 Emner: 14 Svar: 116
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 17 Svar: 86
Jeg kender til det problem du har, for jeg har lidt af det i mange år, nogle dage værre end andre.
Inden jeg skal i seng, ligger jeg mig i sofaen et stykke tid, og se noget fjernsyn, jeg skal helt væk fra computeren.
Men jeg har også været på sovepiller, når det er virkelig slemt.
Det med at du burde falde omkuld, grundet alt det du skal for tiden, ja det burde man, men det gør man ikke.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
En tur til lægen.
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
Kan ikke huske hvilken en af dem det er (sidder i et tog og er på telefonisk net)... Der står der alt om det... Jeg har et vist kendskab til remedierne, og vil klart anbefale nødhjælpsdråberne da du har fået et chok...
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 946
Hvad er grunden til søvnløshed?