{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

hjælp hvad kan jeg gøre? -forsikring til bil/ flytte hjemmefra {{forumTopicSubject}}

hey står i en lidt træls situration

skal til at flytte hjem igen fra min kæreste da hans forældre ikke vil ha mig boende mere

har et problem
mine forældre bor et godt stykke væk fra mit nye praktik sted

nogen der kender et billigt forsikrings selvsskab enten skal jeg flytte for mig selv:-( eller os skal jeg finde en bil

nogen der har en ide til hva jeg skal/kan gøre?

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp hvad kan jeg gøre? -forsikring til bil/ flytte hjemmefra
  • #1   1. jan 2009 øhh forsikringsselskab ? ... Jeg forstår vist ikke helt, hvad det er, du søger hjælp til?
    Du har postet det i snak om katte, har dit spørgsmål med din kat at gøre?


  • #2   2. jan 2009 <b>Hvis du mener forsikrings selskab til din bil kan du prøve og gå ind på gf og tryg og kigge.. det er nok meget dyrt, jeg skulle give 11000 et eller andet om året UDEN KASKO.. jeg sys måske du skal prøve og kigge dig om efter en lejlighed, det havde jeg nok gjort

  • #3   2. jan 2009 Det er en meget dyr fornøjelse at have bil. Det er ikke bare et spørgsmål om forsikring (som jo også kan løbe op i rigtig mange tusinde) men også afgifter, benzin og værkstedsregninger. Hvis du ikke har råd til at købe en nyere bil, og ikke selv har forstand på at skrue, må du nok regne med at skulle ofre noget på værkstedsregninger.

    Så mit råd ville nok også være en lejlighed i nærheden af dit uddannelsessted, og bare rolig, det er nu slet ikke så slemt at bo alene smiley


  • #4   2. jan 2009 ja skal ligesom kunne ha min kat med Tinka D

    ja ved det men synes bare tanken om at bo alene er slem hehe


  • #5   2. jan 2009 <b>Du kan osse sagtens finde et sted du kan have missen med.. hvad med din kæreste vil han ikke flytte sammen med dig??
    men ellers er det ikke så frygteligt, du kan bestemme det hele selv smiley


  • #6   2. jan 2009 det var godt med katten

    tja tror han ombestemmer sig med tiden han vil helst ikke i lejlighed ..

    men tak for det sesse<3


  • #7   2. jan 2009 Prøv at undersøge om den kommune din praktik er i, har nogle ungdomsboliger.
    Ungdomsboliger er billige, det er (i nogle af dem) tilladt at have kat, og naboerne er andre unge mennesker, så der er gode muligheder for kontakt med jævnaldrende.


  • #8   3. jan 2009 Prøv at se på forsikring på if. Der har vi fået meget billige forsikringer.

  • #9   3. jan 2009 Hej.. vi har gf det syndes jeg er billigt..

Kommentér på:
hjælp hvad kan jeg gøre? -forsikring til bil/ flytte hjemmefra

Annonce