{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Nogen der kan tegne? {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen.
Jeg tænkte på om der var nogen der kunne tegne?
Jeg har et grimt ar på lysken fra en operation i Maj, jeg vil herne have den dækket med 4 poter, hvor de går ned af, altså som om de går ned i mine bukser, men i den ene vil jeg have et N og i en anden et O. Er der nogen der kan tagen? :S
Ingen kan hjælpe mig så nu prøver jeg sidste mulighed...

Håber nogen kan hjælpe... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der kan tegne?
  • #1   10. jan 2009 det bedste er at gå ind til en dygtig tatovør. vis ham dit ar og fortæl hvad du vil have lavet så tegner han noget til dig, evt i samarbejde med dig så i kan finde oget der både dækker arret og som passer til din krop og er noget du vil blive glad for.

  • #2   10. jan 2009 Ja det var faktisk en god ide men så kommer næste problem, kender ikk nogen gode, ham der har lavet mine andre, tegner skævt... smiley

  • #3   10. jan 2009 hvor bor du?
    kender en der er skide dygtig men det er i københavn


  • #4   10. jan 2009 Kender du ikk nogen der har en tatovering, som ikk har den tatovør du har, og syntes han er go´?
    Men det er da en god idé med de poter der.


  • #5   10. jan 2009 er også derfor man skal gå til en der er dygtig. skal det gøres skal det gøres ordentligt og hvis en der er dygtig siger nej å må det være sådan det er. de ved hvad de laver, det skal man udnytte istedet for bare at tage den første og den bedste.

  • #6   11. jan 2009 Jeg bor i Vordingborg. Ja men har tænkt lidt at de måske bare sku gå på hver sin side af arret så jeg bare får det skjult lidt...
    Nej der er ikk så mange af dem jeg kender jeg har fået lavet nogen hos en jeg ikke kender og dem jeg kender til er ikk så gode...


  • #7   13. jan 2009 Hvis du virkelig vil have lavet den, så er afstanden jo intet problem smiley
    Evt kan du, hvis du kender nogle der kan rode med photoshop finde en tegning på nettet, og sætte det ind. Burde ikke være så svært.
    Hvis du så også har et billede af stedet du vil have tattoo, så kan man sætte billederne sammen, og så en idé om det.
    Har set et par stykker gøre det smiley

    Men som de andre siger, er det uden tvivl smartest at gå til tatovøren. Her i Holbæk har vi et par stykker som er pisse dygtige smiley Det er jo ikke andet end 1-1½ times kørsel smiley

    Ellers kan du gå på www.bodymod.dk - Det er en hjemmeside for folk der vil ligge deres tatoveringer ind, og der er et forum, hvor de er rigtig gode til at svare smiley


Kommentér på:
Nogen der kan tegne?

Annonce