{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Nedtrykt for tiden. {{forumTopicSubject}}

Kender I det med, at man lige troede alting var ved at vende for det bedre...?
Det holder som regl ikke længe for mig, og heller ikke denne gang.

Der var lige kommet håb for fremtiden... lagt planer for, hvornår vi kunne komme ud af den gæld, der tynger os så meget ned lige nu...
Og så i december sagde min kæreste op, for et andet job... problemet var bare, at han så slet ikke fik det job, og nu må kæmpe for at få nok løn ind via en vikarservice, han nu arbejder for...

I januar gik han i banken for at sætte 5500 ind på vores budget... men pengene kom aldrig ind... næsten 4 uger er der gået, og vores penge er stadig væk...
Penge, der skulle bruges til at betale vores husforsikring, som vi nu får rykkere fra... smiley
Han har ringet til dem næsten hver dag, og fået at vide den ene gang efter den anden, at jamen jamen, pengene var fundet og på vej til os... de ville komme ind i morgen... samme besked de sidste 10-11 dage nu...

Og nu kom hakket på min egen selvsikkerhed... Fyringsrunde på arbejdet... 208 skal fyres fra Grundfos af, og jeg er en af dem, der er på kontrakt... dvs. en af dem, der er nemme og billige at slippe af med...
Min chef var nede ved mig idag, og fortælle, at han ville kæmpe for at lade mig blive, da han gerne ville ha mig fastansat, og det hjalp da også... men er alligevel bange for, det er dem højere oppe, der vil bestemme og tager nemmere løsninger uden at kende til personerne, der ryger ud til højre... Penge... det er ved de tænker på under sådan en finanskrise jo...

Det giver sådan en enorm hovedpine og kan ikke stoppe med at ryste...
Er så bange for at miste mit job, for kan ikke klare alle de problemer igen med økonomien...
Hvis jeg mister jobbet vil det betyde ingen penge til at lave bilen inden syn= ingen bil... ingen penge til mad til hverken os eller kattene... vi vender allerede hver en 50 øre, for at kunne klare os igennem denne start på året...

Så virker jeg sur, beklager jeg...
Jeg er bare så nedtrykt... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nedtrykt for tiden.
  • #1   27. jan 2009 Hvor jeg føler med jer. Det er en meget trist udvikling, alle er bare ramt af den her møg krise. Har så ondt af alle de stakler som efterhånden mister deres arbejde. Penge er ikke alt, men det er sgu svært og klare sig uden.

    Op med humøret:o) Krydser fingre for jer.


  • #2   28. jan 2009 Og tomlen NED til dem der siger, at penge ik er alt.....

    JO gu er de så, når man ingen har !!

    Håber i finder ud af det *S*


  • #3   28. jan 2009 Ja, penge gør sgu en stor forskel...

    Er også godt træt af alt det her krise... hører flere og flere historier, om folk der har mistet job og alt... og det er virkelig det, jeg er så bange for... at miste alt... smiley
    Det ene tager jo det andet, når man ikke har penge nok, og den største frygt er at huset ender på tvangsauktion... puha, de tanker giver hovedpine...


  • #4   28. jan 2009 Jeg syntes det er flot af dig, at stå frem og fortælle om det, og at det fx vil påvirke dit humør, selvfølgelig vil det, da det. Det er mange ting at forholde sig til.
    Jeg håber du beholder dit job. Møj finanskrise, som så mange er ramt af. Håber alt det bedste for jer. Trøstekram herfra.


  • #5   28. jan 2009 Puha det er ikke sjovt at mangle penge .... Har selv stået i den situation ... smiley (tror mange har prøvet det) ....

    i skal nok komme op på hesten igen er jeg sikker på ... Man bliver stærkere for hver hård ting man kommer igennem ...

    Jeg føler med dig og jeg krydser alt hvad der kan krydses for at du ikke bliver fyret, og at i kan få vendt jeres økonomi...

    Knus Sanne


Kommentér på:
Nedtrykt for tiden.

Annonce