Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Verdens grimmeste kat
  • #1   6. mar 2009 *gg* sys den er sød hehe

• #2   6. mar 2009 De siger den er født sådan. Han er da kær - En sphynx med manke smiley

• #3   6. mar 2009 Han er da ikke grim, bare meget speciel...

Kram -

• #4   6. mar 2009 har du så set en sphynx di er grimme

• #5   6. mar 2009 Dennis E:

Jeg synes de er utroligt smukke... De har det flotteste ansigt og øjne, og jeg vil selv have en, en dag..
    Desuden kan man heller ikke sige "De er grimme", da det er så forskelligt fra person til person... Men <i>du</i> har selvfølgelig ret til at synes de er grimme, ligesom <i>jeg</i> har ret til at synes de er smukke...

• #6   6. mar 2009 Dennis: det er ikke særligt pænt skrevet... hvis man har den mening synes jeg man skal beholde den for sig selv...

jeg synes de ser søde ud..

• #7   6. mar 2009 • Tinna - ønsker sig endnu en kat •:

Så er vi 2 :)..
    Ville også gerne have sådan en, specielt hvis de fandtes i andre farver..

• #8   6. mar 2009 Jeg synes også den er mere speciel end direkte grim smiley
    Ja mon ikke der er noget sphynx og f.eks. main coon, med den store manke.

• #9   6. mar 2009 Jeg syntes ikke at katten er smuk smuk
    men der et eller andet over den som får den til at se sød ud.
    Den ligner en bla. af maine coon og spynx eller en løve (:

• #10   6. mar 2009 nu er jeg ikke til sphynx katte, men heldigvis er vi jo forskellige endivider allesammen, og har valgt hva vi ønsker at af katteracer, og alle syntes vi jo vi har den smukkeste kat Ikk ??
    knus og god weekend
    lene

• #11   6. mar 2009 Ja, jeg synes nu heller ikke den er smuk. Et eller andet sted er den da lidt grim, men på en måde som gør den er charmerende smiley

• #12   6. mar 2009 om man er 9 år eller 90 år, så skal man ikke tale grimt om andres katte, og selvfølgelig er det okay at irettesætte, folk som taler mindre pænt om andres katte, også selv om man er 9 år, hvornår lærer man ellers hva der er dårlig moral, eller er det kun min der har den mening ?????
    knus lene og skovkattene

• #13   6. mar 2009 ˜ ”°º Maria º°” ˜:

For mit vedkommende, sagde jeg bare til ham at han ikke kan sige "Den race ER grim", fordi det kan man jo som sagt ikke sige, da alle har forskellige meninger...
    Så kan han jo bare sige "Jeg bryder mig ikke om den race" eller noget lignende, men ja, jeg flipper ikke ud over noget, og ja man skal have lov at sige sin mening, og synes også folk skal have lov til at sige at de synes det er noget åndsvagt at skrive,.. Det er jo også en mening smiley

Kram -

• #14   6. mar 2009 har man ikke lov til at skrive at man synes de ikke er så pæne

• #15   6. mar 2009 Katten i linket ville være smukkere, hvis den ikke havde sådan en filtret manke!.. De burde rede den manke, men ja,....

Kram -

• #16   6. mar 2009 Dennis E:

Jo selvfølgelig har du det smiley
    Men det var bare den måde du skrev det på, "De er grimme",..
    Det du skriver nu giver et helt andet og bedre indtryk, nemlig at DU ikke synes de er så pæne..

Nå, jeg gider ikke lave et stort show ud af sådan en egentlig ubetydelig ting.. smiley

Kram -

• #17   6. mar 2009 SKRIVER ALDRI MERE HER PÅ DET EMNE!!!!!!!!!

• #18   6. mar 2009 Eeeeeeeeeeej - hvor er den skøn....
    synes ikke den er grim

• #19   6. mar 2009 Dennis E:

Det er jo op til dig selv :)...

Kram -

• #20   6. mar 2009 Jeg synes den er grim, men alligevel er den vildt charmerende, fordi den netop er så speciel.

• #21   6. mar 2009 natascha...

Selvfølgelig må han da sige den er grim hvis det er det han synes den er... han siger jo ikke vi andre SKAL have sammen mening,,,,
    Der er altså ytringsfrihed i dette land og det gælder også på KG... hvis det kan genere din person at han tør sige sin mening så vil jeg mene du må have et problem.... tar du dette ilde op... tja.. så er det dit problem... jeg ytrede mig bare smiley

• #22   6. mar 2009 Dennis E

Jeg synes det er helt ok at du skriver at du synes en sphynx er grim. Du er ikke den eneste i tråden der har kaldt en kat grim, så det skal du ikke tage dig af. Jo, du må gerne sige at du ikke synes den er pæn og du bryder dig ikke om den slags katte
    -------

Er det ikke tilladt at ytre sin ærlige mening her i forum? Hvis nu drengen synes de er grimme er det vel okay at sige det, fordi den i filmen ligner en sphynx. Jeg kan ikke forstå at folk kan være så nærttagende. Tjah, det er bare min mening smiley

• #24   6. mar 2009 Jeg synes godt, at man kan have lov til, at sige at katten i indslaget er grim, når nu den har fået titlen "verdens grimmeste kat" ;o)
    Alle har selvfølgelig ikke samme smag.
    En grim kat kan også sagtens være en skøn og sød kat.
    ..... Jeg har en <b>rigtig</b> grim ven, som er heeeelt vildt sød :o)

• #25   6. mar 2009 Er enig med jer, de 3 sidste indlæg....
    Håber da ikke jeg er blevet taget som nærtagende eller noget, fordi det var ikke på den måde jeg mente det, overhoved.. Jeg synes selv at det er plat at nogle folk bliver så sure, hvis man ikke lige bryder sig om det samme som dem..
    Det eneste jeg prøvede at hentyde til var at :
    <b>Man ikke kan sige "De ER grimme", da det er så forskelligt fra person til person... Men man har selvfølgelig ret til at synes de er grimme, ligesom andre har ret til at synes de er smukke, så så siger man jo bare "JEG synes de er grimme", det var bare det ;)...</b>

Kram -

• #27   6. mar 2009 ¤ Sweeney Todd ¤ Enig

Missemor * Enig ;o)

• #28   6. mar 2009 sweeney todd .. - *Jeg synes bare godt man kan være lidt overbærende overfor et barn på 9 år. De har ikke samme evne til at udtrykke de samme ting i detaljer, men mere bare hvad de tænker - det kan jeg altså ikke se noget galt i......

• #29   6. mar 2009 Mit største problem med den kat der bliver linket til, er at den er enormt fed, og så er det endda en dyrlæge der ejer den!

Det er sq synd for den :o(

-------------------------------------------------------------------------------

Jeg synes godt man kan sige sin mening pænt, f. eks. Den race er ikke lige min smag, i stedet for at sige den er direkte grim.

Man skal jo tænke på at der sidder folk derude som har racen, fordi de synes det er den dejligste kat i hele verden, og så sårer man måske deres følelser.

• #30   7. mar 2009 Mie L:

Jeg kiggede ikke i hans profil, så jeg så ikke at han var 9 år, og desuden er man jo heller ikke altid den alder der står i profilerne, men ja, det var heller ikke en anklage imod ham, jeg rettede bare på noget af det han skrev, eller hvordan man nu skal forklare det...

Kram -

• #31   7. mar 2009 jeg har sphynxer

og jeg er da bedøvende ligeglad med om folk synes mine katte er grimme... smiley
    jeg synes faktisk selv at sphynxer var grimme før jeg fik en selv smiley

heldigvis er da katteracer nok til os alle, og vi kan jo ikke "elske" alle racer lige meget... smiley

men derudover så tror jeg ikke det er en sphynx blandings kat,
    jeg tror der er sket en genfejl smiley faktisk på samme måde som med sphynxerne i tidernes morgen smiley
    selve katte er nok en langhåret race, med en genfejl smiley

jeg synes ikke den ligner en sphynx eller en sphynx blandingskat

• #32   7. mar 2009 Natascha F
    Det ved jeg desværre godt. Jeg synes også at det kunne være sagt anderledes.

• #33   7. mar 2009 hehe den er da meget sød den kat ... ikke den pæneste kat jeg har set, men heldigvis har den en personlighed der siger spar 5, så man kan sikkert ikke undgå at holde af den smiley

• #34   7. mar 2009 Jeg ejer selv en rigtig grim sphynx, men jeg ville aldrig bytte ham for noget i hele verden og han er mit barn, jeg kan tillade mig at sige han er grim. han er den sødeste rareste kat på denne jord, noget der kendetegner denne fantastiske race.

jeg takker alle der har forsvaret racen mod prædikatet grim, jeg hører det ofte på udstillinger, og er nået dertil hvor børn gerne må sige det, fordi deres politiske korrekthed endnu ikke er udviklet, men kommer der en voksen hen og siger at min baby er grim er svaret: "jeg siger jo heller ikke noget om dine børns udseende, vel" og stikker dem et skævt smil.

jeg blev facineret af katten på filmen men tænkte strats at den da sku børstes, og til at den er lidt overvægtig vil jeg sige at en sphynx skal ha de tre ting som er mest frastødende ved mænd(sorry til dem der blir stødt) de skal være skaldede, rynkede og ha "ølvom"

skønhed afhænger af øjnene der ser, og prøv at bruge en halv time på at være sammen med en sphynx, så vil i også se at her kommer skønheden indefra, de har et hjerte af guld

• #35   7. mar 2009 thomani
    nu har jeg kigget filmen igennem igen og den er absolut ikke fed, den har det huld en sphynx skal ha i den alder, de får faktisk kastratflomme (maveflæsk) tidligt selvom de er slanke, da det ikke er en udstillingskat har den et lækkert huld

• #36   7. mar 2009 Christina - Okay, så er det ikke den samme kat jeg fik link til forleden dag, selvom beskrivelsen lyder ens.

Jeg har ikke klikket på linket i denne tråd, da jeg gik ud fra at det var den samme kat, ud fra beskrivelsen

• #37   7. mar 2009 &#9556;&#9559;&#9556;&#9552;&#9574;&#9559;
    &#9553;&#9562;&#9571;&#9553;&#9553;&#9562;&#9559;
    &#9562;&#9552;&#9577;&#9552;&#9577;&#9552;&#9565;
    Han er bare for lækker 0g kær--:-)

• #39   7. mar 2009 Det er da nemt MIssemor, du kopierer bare hans LOL

&#9556;&#9559;&#9556;&#9552;&#9574;&#9559;
    &#9553;&#9562;&#9571;&#9553;&#9553;&#9562;&#9559;
    &#9562;&#9552;&#9577;&#9552;&#9577;&#9552;&#9565;

• #42   7. mar 2009 -

• #43   7. mar 2009 .

Kommentér på:
Verdens grimmeste kat