{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

sumpskildpadder {{forumTopicSubject}}

hej alle

jeg har 2 sumpskildpadder og jeg søger råd angående akvarium, er der nogle der kendet et godt forum eller nogle herinde der har forstand på det?

jeg får her om få dage et akvarie sofabord, lavet ud af glas, jeg overvejer at putte dem derned i, men jeg har bare lige 2 problemer, jeg kan ikke rigtig sætte en sollampe på, med mindre jeg kan få en der er speciel lavet, og så skal jeg have noget som de kan kravle op på, for at sole sig, men de skal helst ikk kunne kravle ud over kanten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sumpskildpadder
  • #1   4. maj 2009 Jeg har 2. De er rigtig store nu og bruger ca 50% af dagen på gulvet smiley Vi brugte et 400 l akvarium til dem før, men så fik vi at vide at de kun behøver vand når de spiser når de er blevet store. Såh nu har vi et mindre akvarium da et 400 l ikke er helt næmt at holde rent.
    Lamper? Vi har aldrig haft nogle til vores og vi har aldrig fået at vide at vi skal. Vores har aldrig fejlet noget og er i dag 13 og 12 år gamle og stadig unge.

• #2   4. maj 2009 solva l. hvilke sumpskildpadder har du. der er jo lidt forskel. jeg har guløret terrapin. har læst lidt om hvad de behøver, og der stod at de gerne må have massere af plads til at svømme på.
    i det akvarium de har nu, er de næsten aldrig oppe, måske 2 timer sammenlagt i døgnet

og en varme lampe skal de helst have, da de ikke prducere varme på samme både som os, men vores skildpadder har også måtte undvære en i 2 måneder nu, fordi den anden gik i stykker.

vores er stadig små, ca ½ år, så der går en del år før de bliver lige så store som dine smiley vores er ca 10 cm fra hale til hoved

• #3   4. maj 2009 berit. god ide. hvordan mener du med en lampe til at ligge under?

Kommentér på:
sumpskildpadder

Annonce