{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løvemanden Craig Busch
  • #1   18. jul 2009 Puhaaaa sikke noget. det må da være et uheld....ja jeg ser den hver gang det er der (vild med løver) jeg elsker at se det.
    Dog syntes jeg kun de virker " tamme "over for Craig og ikke over for hans kone og de andsatte ??

• #2   18. jul 2009 Ja, jeg tror også mest det er ham de har respekt for..

• #4   18. jul 2009 Jah elsker ham og hans programmer. Men da denne angreb gjorde Craig det eneste rigtige og det var at aflive den med d samme, hvilket jo viser hvor ansvarlig han er. Og han ved jo det er vilde dyr, han siger jo hele tiden at man aldrig må undervudere rovdyr.
    Jeg er dyrepasser og planlægger et besøg hos ham og glæder mig vildt...

• #5   18. jul 2009 Var det eneste rigtige at aflive et sjældent truet rovdyr, som "nedlagde et bytte"? Tigeren gjorde jo kun, hvad den er skabt til..

• #6   18. jul 2009 Havde ingen anelse om hvor mange problemer han har haft - stakkels mand!
    Jeg har også fulgt med i programmet og synes det er fedt, at han gør noget for disse dyr. Undrer mig over, hvilken form for vanrøgt de hentyder til?

• #7   19. jul 2009 kan SLET IK forstå....dèt kan være rigtig....slet ik det med vanrøgt..

• #8   21. jul 2009 Hvad er der dog sket siden der var tale om vandrøgt ?
    Der står at de 40 ud af 42 stod til aflivning men klarede frisag, så var det "kun" den som dræbte en dyrepasser der blev aflivet.
    Jeg kan næsten ingen engelsk, så jeg får intet ud af de link der er på siden..
    Jeg syntes godt nok også det var synd at aflive den hvide tiger, den er jo et vildt dyr.
    Så at den dræbte en mand var vel bare et instinkt.
    Tigre i alm zoo osv er jo heller ikke nogen man bare går ind til og kæler med...

Kommentér på:
Løvemanden Craig Busch

Annonce