min klage sang.... {{forumTopicSubject}}
jeg har lige brug for at beklage mig...
jeg er træt af at være syg....
torsdag aften fik jeg ondt i halsen
fredag morgen kom snotten + hoste
lørdag fik jeg hovedpine, som ikke ville slåes ned, har den stadigvæk...+ lysfølsom
søndag kvalme og ondt i maven
mandag ringede jeg til lægen for at ville tjekkes mod influensa A men ved at jeg ikke direkte var i risiko gruppen ville han ikke gøre noget....(ånsvage læge) jeg forklarede ham hvor vigtigt det var for mig og min arbejdsplads at vide det da jeg har 150 børn om mig i alderen 0-6 år men jeg skulle bare blive hjemme til jeg var symtomfri.... hvad mener i om det svar.....
jeg har det stadigvæk ikke godt og udover de overnævnte ting som jeg stadigvæk har, har jeg idag fået nedsat hørelse på det ene øre + en gang tynd mave......
jeg er virkelig ved at gå ud af mit gode skind over at side her inde i mit lille sorte huld....
jeg ville bare lige beklage mig. nogle gange før man det jo lidt bedre når man har brokket sig.... hi hi jeg håber det hjælper....
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
nov 2007
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 17 Svar: 256
Ved mennesker er temperaturen normalt 37,5 grader...
dec 2006
Følger: 21 Følgere: 15 Katte: 4 Emner: 29 Svar: 488
Din arbejdsplads burde også få et svar. Jeg arbejder selv i en integreret institution med børn fra 0-6. Jeg ville KRÆVE at få svar!!
Rigtig god bedring.... Nu må du ikke begynde "at grynte, som en gris" ;o)
jul 2009
jeg har aldrig brug for mange lag tøj, om vinteren er det et par bukser og en kort armet t-shirt, tørklæde og en jakke som faktisk altid er åben medmindre jeg skal være på legepladser i over en halvtime så kan den godt blive lukkert.... og jeg fryser meget meget sjællent.... har jeg så en høj eller lav temperatur. kan man finde ud af det på den måde...
jul 2009
øf øf.... hi hi det gør jeg nogle gange når jeg griner..... hi hi hi øf...
godt man ikke kan tage mit humør fra mig.... hi hi
dec 2006
..... Men måske skal du ringe til din læge og grynte i telefonen, hehe!!! Om lægen tager det alvorligt, det tvivler jeg på, men lægen må da kunne se, hvorfor du har brug for svar!!
jul 2009
tror jeg venter og ringer til vagtlægen senere.... så skal jeg heller ikke lige så langt.... hi hi jeg skal bare over på den anden siden af p-pladsen for at komme til vagtlægen frem for min egen læge som ligger 6 km her fra.....
nov 2007
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
Så at lægen anbefaler dig at blive hjemme, til du er symptomfri er helt normalt praksis. Det gør man ved folk, som ellers er sunde og raske. Influenza A er nemlig ikke "værre" end en almindelig influenza, men den smitter MEGET nemt. Så bliv du bare hjemme, indtil du er rask. Selvom det selvfølgelig er surt og kedeligt..
jul 2009
jeg ved jeg ikke ligger direkte i en af risiko grupperne, men jeg har tit problemmer med mine lunger men ikke nok til at de ville teste mig....
jeg syntes bare når man siger man gerne ville testes fordi jeg arbejder i en integreret institution prima i vuggestuerne hvor vi har børn ned til 5 måneder syntes jeg der er grund nok til at tjekke... jeg kan jo bære smitten ned til de små pus (150 ialt hvor 40 af dem er vuggebørn)
aug 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 65
dec 2006
Èn pædagog ude i mit område er syg med influenza A, og hun er isoleret fra resten af hendes familie.... Som medarbejder og forælder ville jeg gerne oplyses, hvis en i min vuggestue/ børnehave har influenza A.
Og nej, selvfølgelig skal man ikke møde op hos lægen, men istedet ringe... Lige som der er blevet gjort her!!
En af mine venner ( en 36-årig mand) fik konstateret sygdommen for en måned siden. Han var syg i næsten 2 uger. Han siger selv, at han aldrig har haft det så skidt før. Om det er, fordi mænd generelt er mere pylrede, når de er syge, det ved jeg ikke ;o)
jul 2009
jeg ringede til vagt lægen igår og fik samme besked som af læge, jeg sagde at jeg VILLE testes pga mit job, men NEJ, jeg skulle bare blive hjemme til jeg var helt rask.....
jul 2009
jeg håber virkelig det er væk på mandag ellers bliver jeg fuldstændig sindsyg.....
nu har jeg været hjemme hele ugen uden at handle eller noget som helst, de eneste mennesker jeg har set er min mand og min mor en gang da jeg fik hende til at lege "by-dreng" for os, da ole min mand havde migrene og vi havde hverken smøger, sodavand eller noget der kunne minde om mad...
det er svært at være sigselv når men er van til mange mennesker omkring en....
feb 2007
jul 2009
så kunne mine kolegaer advare forældrene om at der er influensa A så de kan være mere opmærksomme på deres børns symtommer...
feb 2007
De børn kan jo lige så godt blive smittet nede i supermarkedet, mens mor og far venter i kø ved kassen, eller i bussen hjem fra børnehaven. Risikoen er jo ikke større, eller værre fordi du måske har haft det.
dec 2006
Nej, den her influenza er ikke, som de andre!! Dem der er døde af Influenza A har alle været sunde og raske mennesker, udenfor "risiko-gruppen"!! En almindelig influenza tager kun de syge og svage. Ofte ældre mennesker. Influenza A gør, efter sigende det modsatte!!!
feb 2007
Tror ikke det vil gøre andet end at skabe en masse hysteri.
Men det ser vi vist ret forskelligt på..
God weekend og god bedring.
min klage sang....