{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Operation X tirsdag d 27/10 - om pels
  • #2   27. okt 2009 Missemor: det er selvfølgelig helt OK, links er til for at blive spredt/kopieret.

Det er på TV2 kl 20:00 - 20:50.
    Bedste Hilsner
    Pia

• #4   27. okt 2009 Det er bare så synd for de stakkels dyr. Jeg kan huske, jeg havde et studiejob for år tilbage, hvor jeg skulle tage vandprøver hos private og virksomheder.. Var i den forbindelse ude på sådan en minkfarm - Føj, hvor er det altså bare afskyeligt. De stakkels dyr som lever i små, ildelugtende bure og bare har sådan en rist hvor de kan komme af med deres urin og afførring igennem - alene lugten var bare så væmmelig! Det tager jo slet ikke hensyn til dyrets fysik og hvordan de bør leve for at have et optimalt liv. Husk på det er rovdyr, ikke domesticerede dyr som så mange andre vi holder..

Jeg er ved at brække mig over folk der støtter det ved at købe minkpelse. Det er simpelthen dyrplageri.

• #5   27. okt 2009 http://ekstrabladet.dk/

På siden er der link videre til både billede af dyrene og udtalelser fra avlere, som bl.a. udtaler, at de jo SKAL tjene penge.

• #6   27. okt 2009 avlernes side af sagen: http://den2side.org/
    ved ikke lige hvad man skal mene om det hele men synes da den skal med.

Men hold op hvor er det forfærdeligt at se der skulle være så meget nød og elendighed bare i lille danmark, de stakkels dyr!

Kommentér på:
Operation X tirsdag d 27/10 - om pels

Annonce