{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Total off topic - IT problem - AVG {{forumTopicSubject}}

Jeg nyder som mange, at komme på KG hver dag og lige se det sidste nye. Det plejer at være en fornøjelse, men ikke her på det sidste, da siden ikke kører for godt for mig.
Når jeg åbner et link til jeres emner, så er det kun det øverste af siden jeg kan se. Vinduet med emnet i, er tomt og jeg ser kun baggrundsfarven.
Hvis jeg opdaterer siden...nogen gange 4-5 gange, så kommer resten med.
Det er jo vildt bøvlet.
Kan det mon være fordi jeg har fået installeret nyt virus program ??
Jeg bruger AVG.
Er der nogle derude, som ved om det er en indstillingsting eller???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Total off topic - IT problem - AVG
  • #1   12. nov 2009 Min kærste er it nørd, hehe...
    Han siger du skal hente det nye java. smiley Så skulle det vist køre, hehe

• #2   12. nov 2009 Natascha F- Java er grafik og det køre alle hejmme sider med....
    Er ikke noget jeg ved noget om... Skulle sige det fra min kærste...

• #3   12. nov 2009 javascript....

• #4   12. nov 2009 Natascha F- Nej, det var en mulighed hun kunne prøve.

• #5   12. nov 2009 Altså jeg ved ski da for den ikke noget om det selv så jeg skriver bare det var en mulighed som min kærste sage....
    Bare for at hjælpe men undskyld da.... Det kunne være det og man kunne prøve, ellers kan han ikke sige hvad det kunne være uden at sidde ved computeren...

• #6   12. nov 2009 Tolkede det du skrev lidt anderledes end pænt smiley Men så er jeg løbet galt af det du skrev....

• #7   12. nov 2009 første ting

Harlem & Hudson's mor smiley
    har du prøvet at formatere (hedder det vist nok) din computer...
    og slette alle dine cokkies (staves) (jeg ved ikke hvad det er men da jeg havde problemmer fik jeg en til det som sagde at de skulle slettes...

anden ting

Natascha F
    jeg tror du fik formuleret dig lidt uhelddigt med denne besked

**Sidder han og siger til mig at man ikke kan køre KG uden Java?
    I så fald vil jeg gerne grine min r** i laser smiley **

jeg læsten den heller ikke som et venligt svar men som om du nedværdiger randi og hendes kæreste... du burde nok skrive at du havde haft adgang til kg uden at ha jave på din pc...

• #8   12. nov 2009 Natascha F- ikke hvis du sætter alt du vil gemme på d-drevet... smiley
    Tror det er det drev men er ikke 100% sikker... Det er så noget jeg skal har gjort når min skulle formateres smiley

• #9   12. nov 2009 hvad hedder det så....
    det der hvor man ryder op i sin pc men alle ens ting bliver gemt....
    jeg er bestemt heller ikke god til computere, jeg får altid en ven til at gøre det....

• #10   12. nov 2009 Sorry, hehe.... det er kun hvis ens harddisk er delt op i to, hehe....

• #11   12. nov 2009 Er også selv comp. fjols!

• #12   12. nov 2009 Randi K: Jeg har den nyeste Java installeret, så det er nok ikke det.
    Lonnie: Jeg er ikke vild med at slette cookies, da der går kuk i min webbank når jeg gør det.
    Jeg har to computere og har lige installeret AVG på dem begge og problemet er på dem begge...og var det i før, så jeg har AVGen mistænkt for at lave problemerne

• #13   12. nov 2009 Så tør jeg ikke gætte på hvad det ellers kunne være? hehe....

• #14   12. nov 2009 Natascha F
    det var det det hed..... jeg var da lidt tæt på... hi hi hi

Harlem
    jeg har også avg på min men jeg har ingen problemmer...

• #15   12. nov 2009 Natascha F

Det er ikke helt rigtigt at man skal have 2 harddiske for at gemme ting ved formation.
    Jeg har ikke 2, men kan stadig gemme mine ting på d-drevet uden de forsvinder.
    Min super nørd herhjemme forklare at det har noget at gøre med at man kan dele en harddisk op i to, men derefter står jeg af... Det er min IQ ikke til *GG*

Til trådstarter, så har jeg ingen ide om hvad dit problem er.....

MVH Carina

• #16   12. nov 2009 Ups præcis det Randi havde skrevet længere oppe, som jeg ikke havde set... Sorry...

• #17   12. nov 2009 Lonnie: hvilken version af AVG bruger du ??

• #18   12. nov 2009 jeg ved ikke hvad det hedder men det er den man kan hente gratis på nettet et sted.... også har jeg også noget andet virus ting jeg har fået af vores computer nørd.... ved ikke hvad det er men det er det han selv bruger så det må jo være godt...

• #19   12. nov 2009 Natascha F kattegalleri bruger også JavaScript det kan man se hvis man tager et kig på denne sides Source code. her er en lille bid af den :
    <script language="JavaScript" type="text/JavaScript"> . JavaScript er det sprog, de fleste moderne webbrowsere forstår, og som bruges til at skabe dynamiske websider. Men det er trods navnet ikke det samme som Java, Java er et programmeringssprog som bruges til at lave små program koder med, som bla. kan afvikles via. en hjemme side. Man kan derfor godt køre de fleste sider uden Java men ikke alle sider uden JavaScript hvis de udelukket er baseret på JavaScript. Nå der røg vi lidt af sporet igen, det løser jo ikke Harlem & Hudson's mors problem smiley Harlem & Hudson's mor jeg tror dit problem skyldes din nye antivirusprogram, mange antivirus programmer anvender webbrowsere beskyttelse, hvor de blokere for forskellige Cripts som anses som usikkere. Det kan godt skabe problemer på nogle sider som er afhængig af disse Cripts. Du skal ind i opsætningen på avg "Webshield" og tilføje www.kattegalleri.dk som exclusion, du kan også slå Webshield helt fra. Jeg kender ikke AVG så kan desvære ikke fortælle dig helt præcis hvad du skal klikke på. Men håber det har hjulpet dig lidt på vej.

• #20   12. nov 2009 Martin,Martin...søde Martin smiley
    Jeg tror ski jeg fandt ud af at tilføje KG som exclusion...jubiiii.
    Har været inde på 4 forskellige emner uden den hakkede i det, så ja..jeg tror ski det er iorden nu.
    Tak for jeres tid allesammen og især tak til martin !!

• #21   16. nov 2009 Hvilken bowser bruger du? og bruger du katte.dyregalleri.dk eller www.kattegalleri.dk ?

• #22   16. nov 2009 Lilje *julen varer lige til påske *
    hvis du oplever en ha der ikke snakker pænt må du jo først sige det til personen og hjælper det ikke må du hive fat i de andre ha eller gå helt til top med det....
    hvis du tænker på det svar som natascha kom med i starten af tråden fik jeg sagt det til hende og hun fik et pænt sprog igen....
    jeg syntes alle har rat til en advarelse fra dem der nu opdager det og sker der ikke noget ved det må man søge hjælp ved det højere magter...

Kommentér på:
Total off topic - IT problem - AVG

Annonce