{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Nu kan jeg ikke mere.. {{forumTopicSubject}}

Ja... nu har jeg så fået taget mig sammen til at sætte min elskede bette hun-mis til salg.. :'/

.. min han kat vil ikke lade hende være, han jager hende rundt hele tiden, og lader hende ikke komme til maden. eller mig, så lige nu er de skildt fra hinanden, men den holder ikke i længden, så der er vel ikke andet for, end at finde et nyt hjem til hende, for han skal ikke ud i et andet hjem med den opførsel..

-mit spørgsmål er så, hvordan vender jeg Gizmo til at være alene kat når hun engang har fundet et nyt hjem. ?
og hvor lang tid går der inden han affinder sig med at være alene kat.. (har han aldrig prøvet før)
-hvis han ikke er okay med det, hvordan ser man det , og hvad kan man evt. gøre for at han får det bedre.. ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu kan jeg ikke mere..
  • #1   5. jan 2010 Jeg vil i stedet for anbefal dig af få dem neutralisret, når først der er ro på hormonerne bliver der også ro mellem misserne.

  • #2   5. jan 2010 Hvis gizmo er fertil kan det sagtens være grunden til hans adfærd.Der står jo i din annonce at hun ikke er sterialiseret..

  • #3   5. jan 2010 Jamen han er ikke fertil. han er kastrant netop for at undgå denne adfærd, og indavl- ...

  • #4   5. jan 2010 Som alenekat skal han nok klare sig, lidt ekstra opmærksomhed, så skal det nok gå.
    Det er min erfaring.

    Held og lykke fra den bagerste i klassen :b


  • #5   5. jan 2010 Får hun p-piller så? for der er nogen hankatte som stadig har drifter selvom de er kastereret.

  • #6   5. jan 2010 Hun har været på p-piller.. men jeg har taget hende af dem igen fordi at det ikke hjalp noget, de kan generelt bare ikke med hinanden, han er for hård ved hende og hun kan ikke sige fra.. .. hun er sund og rask, min dyrlæge råede mig til at finde hende et nyt hjem, da det nok var det bedste..

    synes jeg har prøvet alt, undtagen at steriliserer hende..



  • #7   5. jan 2010 Nej han har ikke mulighed for at komme ud.... han er indekat..

    jeg leger allerede med ham, så det er ikke den store forandring (= ...


  • #9   5. jan 2010 Jamen Carina, du kunne jo da prøve at neutralisere hende først.

    Du skriver jo også i din annonce at hun ikke skal ud og være fødemaskine, det er der kun én måde at undgå, nemlig ved at neutralisere hende.



  • #10   5. jan 2010 Felis F: Det er altså ikke helt rigtigt. Da jeg fik min første kat, en hankastrat, prøvede vi dengang at sætte ham sammen med mine svigerforældres hankastrat. Selvom han bare var en killing, så var han alt for voldsom for mine svigerforældres kat, vores jagtede deres og deres kunne bare ikke sammen med vores, bange og stresset, så det droppede vi meget hurtigt. Han er så den eneste vores hankastrat ikke kan med. ALLE andre vi har sat ham sammen med har han taget imod med åbne arme. Både nytilkomne herhjemme og killinger.

  • #11   5. jan 2010 Så da vi dengang kiggede efter hunkat, gik vi efter en med krudt i røven, og med selvtilliden i top, så hun kunne sætte ham på plads hvis der skulle være problemer. De har altid holdt sammen siden de to. Fuldstændig uadskillelige.

  • #13   5. jan 2010 Selvfølgelig skal du da advare mod det, men sige at det slet ikke kan lade sig gøre, det mener jeg nu ikke.
    Jeg er helt enig, og jeg synes heller ikke det er forsvarligt at sætte den ene kat sammen med den efter den anden, for at finde ud af at det ikke går.

    Hun skriver jo netop at hendes hunkat ikke kan sige fra. Men nok om det.


Kommentér på:
Nu kan jeg ikke mere..

Annonce