377 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

KatteMissen .
KatteMissen .
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Kattegalleri =) Hjælp søges =) Kattegalleri =) Hjælp søges =)

Jeg er ved at lave opgave og har valgt at skrive om internetsider =) Håber i vil svare på mine spørgsmål =)

Hvorfor er i på kattegalleri?

Er i tilfredse med hvordan siden bliver kørt?

Føler jer velkomne herinde?

Hvad synes i skulle laves om hvis der skulle laves noget om?

Er folk søde mod hinanden?

Kan godt være der bliver lidt mere hen af vejen, men vil lige have lidt at starte op med =)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattegalleri =) Hjælp søges =)
  • #1   14. maj 2010 svar 1: Fordi jeg har katte og vil derfor gerne have kontakt til andre med samme interesse.
    Svar 2: Stort set JA
    Svar 3: Af sitet JA
    Svar 4: Kan ikke lige komme på noget lige nu.
    Svar 5: Tja, mange er, men en del har svært ved at forstå at man ikke altid kan være enig og har draget forskellige erfarringer. Nogle bruger har længere klør end deres katte, så at sige.

• #2   14. maj 2010 Hov, nej alderen var ikke rigtig, ved ikke helt hvad der var sket der =S

Det er en skoleopgave på VUC, valgfrit emne og da jeg selv har kat, ville jeg prøve =)

• #3   14. maj 2010 Svar 1: Jeg har en profil herinde, fordi jeg har katte, og synes at det er rart, at dele erfaringer med andre katteejere.

Svar 2: Nej jeg bryder mig overhovedet ikke om måden siden bliver administreret.

Svar 3: Ja af selve sitet.

Svar 4: Jeg synes at hjælpeadministratorene burde udskiftes med lønnede administratorer.

Svar 5: Stemningen kan indimellem være lidt rå.

• #4   14. maj 2010 Jeg er på kattegalleri fordi jeg gerne vil have folk ser mine katte smiley
    Og kan kommentere og sige deres mening om den.
    Og fordi man tit står og vil have svar på noget også kan man lige skrive det her smiley
    Det hjælper tit mig smiley
    Jeg er meget tilfreds med siden ja.
    Ja jeg føler mig da som reglt velkommen, kan godt lide folk også skriver velkommen og giver søde og gode kommentare smiley
    Og generelt er de fleste meget venlige og høflige.
    Men det sker også at folk prøver at være bedre, end en.
    Og man bliver ind imellem uvenner over nogle småting.
    Hvilket folk bør tænke mere over.

For om man er opdrætter med 10 katte, eller bare har en eller to huskatte.
    Er ikke ens betydning med man ikke kan have en stor viden omkring katte alligevel smiley
    Jeg har fx kun 3 katte 1 huskat, 1 maine coon og nalas killing som er 90 % maine coon og 10 % norsk skovkat.
    Men har haft kat i samtlige 18 år smiley

• #5   14. maj 2010 1. Jeg har en profil fordi at jeg har kat og for at lære så meget som mulig om katte og om hvordan jeg giver min kat den bedst mulige tilværelse smiley Der er så mange som ved så meget herinde og det er en god måde at blive klogere på...

2. Tja... umiddelbart er jeg godt tilfreds...

3. Jeg føler mig som sådan velkommen af siden, men ikke altid af brugerene...

4. Jeg kan ikke lige komme på noget...

5. Både og... Nogle folk er meget imødekommende og venlige, mens andre er nedladende, defensive og tiltider ret onde... Det er ikke fedt at blive jordet bare fordi at man stiller spørgsmål og er lidt uerfaren...

• #6   14. maj 2010 Lise! Hvorfor er du utilfreds med hjælpeadmins herinde?

• #7   14. maj 2010 Til KatteMissen

Det forbyder brugerbetingelserne mig at oplyse i denne tråd smiley

• #8   14. maj 2010 Må man ikke skrive det herinde? =(

Kommentér på:
Kattegalleri =) Hjælp søges =)

Annonce