{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Catstuff
Catstuff
Følgere: 18 Emner: 23 Svar: 282

Kære ADMINS {{forumTopicSubject}}

Nu er det igen stt at en tråd er blevet slettet, nok mest fordi, as usual, trådstarter ikke får ubetinget medhold og at man ikke ønsker sagen fremstillet fra mere end en side.
Det erenormt fustrerende at have brugt krudt på at deltage i en debat, for så at finde ud af at ALT er slettet.
Nu er mit forslag så, at det ikke skal være muligt selv at slette emner, men kun via henvendelse til admins, og KUN såfremt der står noget GRIMT, UPASENDE eller STØDENDE i tråden.
Ellers må man altså lære at stå ved det man skriver.
Det andet er en kende for useriøst i mine øjne.
Jeg regner med at Kattegalleri gerne vil fremstå som et seriøst forum, men med den slettementalitet blandt nogle brugere, kan det godt blive en kende svært, set i min optik.

Håber på en sober debat i denne tråd, iøvrigt bliver den IKKE slettet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kære ADMINS
  • #1   25. maj 2010 Sanni, ja lad os forsøge dette nødråb igen..

Det er nemlig enormt fruterne, man bruger tid til at læse en tråd og bruger tid og kræfter på at svare..

For en trådstarter må da vide at i så stort rt fora, er der mange forskellige meninger og holdninger..

• #2   25. maj 2010 Jeg vil give jer ret.. Man skal ikke kunne slette sine indlæg eller debatter, for hvis man har mod til at spørge eller ytre sin mening burde man også kunne tage de svar som det giver.
    Så burde den ligesom ellers ikke være længere, for det her er ikke folkeskolen, men for det meste voksne mennesker..

• #3   25. maj 2010 Jeg er glad for at kunne slette. smiley
    Så jeg ville da blive ked af det, hvis den funktion forsvandt.

• #4   25. maj 2010 Det er dybt frusterende med al det sletteri - ofte fordi svarene ikke lige passer til de forestillinger trådstarter mente ...

Det er så useriøst som noget kan være - det er jo ikke forbudt at korrigere efterfølgende hvis man har formuleret sig uheldigt.

Det tangerer uartighed at slette en hel tråd - og alle de svar en masse bruger har brugt en masse tid på. Måske var der endda et guldkorn eller to:-)

• #5   25. maj 2010 Lis. det er nemlig lige det.. der er en masse gode input der går tabt

C K H.. jamen hvorfor oprette en tråd, hvis man ikke vil høre andres meninger, hvorfor bede om råd, hvis man alligevel ikke vil høre

• #7   25. maj 2010 Er denne tråd skrevet til ha'erne? Eller er den tænkt som opstarten på en debat?

• #8   25. maj 2010 Jeg er ikke enig med trådstarter - jeg kan heller ikke lige se problemet i, at folk sletter deres tråd, når de har fået svar på det de spurgte om.

Jeg forstår heller ikke hvorfor trådstarter ser det som et problem, at folk sletter en tråd, fordi debatten udvikler sig anderledes end de havde forudset ?

• #10   25. maj 2010 Krista

Jamen vi kan jo også kun slette de tråde vi selv har startet smiley

• #11   25. maj 2010 Lise ©

Jeg syntes det både er uartigt og umodent at slette tråde - enten man kan lide svarene eller ej - eller for sin sags skyld har fået de svar man har brug for.

Viden går tabt (man kan faktisk søge på KG - selvom indtrykket er det er der ikke mange der har fundet ud af)

Sletning er direkte uartigt og minder for mig en del om mindre selvværd - og i man i bund og grund alligevel ikke ville ændre på egen holdning

• #12   25. maj 2010 Jeg synes det er irreterende at indlæg blir slettet.

Engani i en tråd blev der spurgt til foder, jeg svarede helt seriøst, fik så en sviner over det råd jeg var kommet med. Blev lidt træt af det og svarede igen mindre pænt. Trådstarter sletter så sit indlæg, så så jeg jo bare ånssvag ud som om jeg var faret i hoved på hende uden grund.

• #13   25. maj 2010 ENIG med trådstarter...møgiriterende når man leder efter en tråd og så er den væk....

• #14   25. maj 2010 Jeg er enig i, at det er barnligt at oprette en tråd, som man sletter fordi man bliver mopset, men hvis man opretter en tråd hvor man spørger til hvilket foder der er bedst - altså et konkret råd, som man så sletter når man har fået svar, det ser jeg altså ikke noget uartigt i.

• #15   25. maj 2010 Jeg fatter stadig ikke - uanset hvad emnet er - man opretter en tråd - så må den vel være vigtig - for så at slette den. Hvad gør sletningen godt for? Ingen har bedt om man begrænser sine indlæg og at man skal rydde op for det fylder for meget

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

#16   25. maj 2010 Nu var det tænkt som en debat, for og imod som kunne udvikle sig til en henvendelse til admin, hvis der var andre end mig, som fandt det irriterende med slettede tråde.

Jeg synes heller ikke at man bør slette tråde hvis man har fået svar, den viden hman har erhvervet kunne jo vise sig brugbar for andre også.

Hvis det skal være en mulighed fremover at slette tråde, uanset hvad, så har jeg svært ved at se formålet med et DEBAT forum.

Da jeg umiddelbart kun ser en der er uenig i, at det er irriterende når tråde slettes, men en masse der er enige, vil jeg prøve at kreere et indlæg og sende til Admin.

• #17   25. maj 2010 Jeg kan bare huske hvordan gallerierne var inden det blev muligt, at slette en tråd, dengang var forum altid spammet til med enslydende tråde, hvilket jeg synes var mere irreterende.

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

#18   25. maj 2010 Der er da også enslydende tråde herinde fra tid til anden.

Hellere enslydende tråde, fremfor slettede hvis du spørger mig.

• #19   25. maj 2010 Generelt er de enslydende tråde i grupperne - helt enslydende. Men det er der jo nogen der finder hyggeligt åbenbart ...

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

#21   25. maj 2010 Missemor, det kan du have ret i, men så skal man blot undlade at slette det igen, efter min mening

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

#23   25. maj 2010 Så er der sendt en lang PB til ADMIN, med forslag om IKKE at kunne slette egne tråde, og begrundelser for hvorfor jeg har netop den holdning.
    Så er der kun at vente og høre om ADMIN deler den mening. smiley

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

#24   25. maj 2010 Her er hvad jeg har skrevet.

Nu har jeg gennem lang tids brug af Kattegalleri, bemærket at der er en vis tendens til at slette tråde, når trådstarter ikke lige får ret, bliver børnehavefornærmet eller andet, som udløser denne barnlige adfærd.
    Jeg synes det er en ret irriterende tendens, når nu nogle, incl. jeg selv, har brugt tid og energi på at svare i trådene.
    Det kunne jo være at andre end netop trådstarter kunne have udbytte af det skrevne.
    Mit forslag går nu på at man ikke selv skal kunne slette sine tråde, der er over 24 timer gamle.
    Og såfremt der skal slettes tråde, bør dette gå genem Haèr ne.
    Alternativt kan man( læs HA), hvis trådene udvikler sig uhensigtsmæssigt, vælge at låse disse for yderliger indlæg.
    Jeg går ud fra at Kattegalleri gern vil fremstå som et seriøst forum udadtil, men som det er nu, synes jeg der kommer nogle skrammer i lakken, når nu man "bare" kan skrive en masse, man ikke vil stå ved, og så efterfølgende bare slette hele tråden.

Jeg har oprettet et indlæg, for at høre andres mening om det med slettede tråde, og min fornemmelse erat flertallet er enige med mig.

Håber at mit forslag vil blive overvejet og forhåbentligt blive implementeret på Kattegalleri, til alles glæde og tilfredshed.

Kontakt mig gern for yderliger debat om emnet eller hvad holdningen i Adminteamet er.

Jeg sætter lige linket til min egen tråd omkring sletning af tråde ind.
    Mange hilsner

Sanni

Kommentér på:
Kære ADMINS

Annonce