Kære ADMINS {{forumTopicSubject}}
Nu er det igen stt at en tråd er blevet slettet, nok mest fordi, as usual, trådstarter ikke får ubetinget medhold og at man ikke ønsker sagen fremstillet fra mere end en side.
Det erenormt fustrerende at have brugt krudt på at deltage i en debat, for så at finde ud af at ALT er slettet.
Nu er mit forslag så, at det ikke skal være muligt selv at slette emner, men kun via henvendelse til admins, og KUN såfremt der står noget GRIMT, UPASENDE eller STØDENDE i tråden.
Ellers må man altså lære at stå ved det man skriver.
Det andet er en kende for useriøst i mine øjne.
Jeg regner med at Kattegalleri gerne vil fremstå som et seriøst forum, men med den slettementalitet blandt nogle brugere, kan det godt blive en kende svært, set i min optik.
Håber på en sober debat i denne tråd, iøvrigt bliver den IKKE slettet
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
Det er nemlig enormt fruterne, man bruger tid til at læse en tråd og bruger tid og kræfter på at svare..
For en trådstarter må da vide at i så stort rt fora, er der mange forskellige meninger og holdninger..
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 68 Svar: 402
Så burde den ligesom ellers ikke være længere, for det her er ikke folkeskolen, men for det meste voksne mennesker..
jul 2007
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 147
Så jeg ville da blive ked af det, hvis den funktion forsvandt.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Det er så useriøst som noget kan være - det er jo ikke forbudt at korrigere efterfølgende hvis man har formuleret sig uheldigt.
Det tangerer uartighed at slette en hel tråd - og alle de svar en masse bruger har brugt en masse tid på. Måske var der endda et guldkorn eller to:-)
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
C K H.. jamen hvorfor oprette en tråd, hvis man ikke vil høre andres meninger, hvorfor bede om råd, hvis man alligevel ikke vil høre
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 534
jun 2004
Jeg forstår heller ikke hvorfor trådstarter ser det som et problem, at folk sletter en tråd, fordi debatten udvikler sig anderledes end de havde forudset ?
jun 2004
Jamen vi kan jo også kun slette de tråde vi selv har startet
nov 2008
Jeg syntes det både er uartigt og umodent at slette tråde - enten man kan lide svarene eller ej - eller for sin sags skyld har fået de svar man har brug for.
Viden går tabt (man kan faktisk søge på KG - selvom indtrykket er det er der ikke mange der har fundet ud af)
Sletning er direkte uartigt og minder for mig en del om mindre selvværd - og i man i bund og grund alligevel ikke ville ændre på egen holdning
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
Engani i en tråd blev der spurgt til foder, jeg svarede helt seriøst, fik så en sviner over det råd jeg var kommet med. Blev lidt træt af det og svarede igen mindre pænt. Trådstarter sletter så sit indlæg, så så jeg jo bare ånssvag ud som om jeg var faret i hoved på hende uden grund.
okt 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 63 Svar: 618
jun 2004
nov 2008
aug 2007
Følgere: 18 Emner: 23 Svar: 282
Jeg synes heller ikke at man bør slette tråde hvis man har fået svar, den viden hman har erhvervet kunne jo vise sig brugbar for andre også.
Hvis det skal være en mulighed fremover at slette tråde, uanset hvad, så har jeg svært ved at se formålet med et DEBAT forum.
Da jeg umiddelbart kun ser en der er uenig i, at det er irriterende når tråde slettes, men en masse der er enige, vil jeg prøve at kreere et indlæg og sende til Admin.
jun 2004
aug 2007
Hellere enslydende tråde, fremfor slettede hvis du spørger mig.
nov 2008
aug 2007
aug 2007
Så er der kun at vente og høre om ADMIN deler den mening.
aug 2007
Nu har jeg gennem lang tids brug af Kattegalleri, bemærket at der er en vis tendens til at slette tråde, når trådstarter ikke lige får ret, bliver børnehavefornærmet eller andet, som udløser denne barnlige adfærd.
Jeg synes det er en ret irriterende tendens, når nu nogle, incl. jeg selv, har brugt tid og energi på at svare i trådene.
Det kunne jo være at andre end netop trådstarter kunne have udbytte af det skrevne.
Mit forslag går nu på at man ikke selv skal kunne slette sine tråde, der er over 24 timer gamle.
Og såfremt der skal slettes tråde, bør dette gå genem Haèr ne.
Alternativt kan man( læs HA), hvis trådene udvikler sig uhensigtsmæssigt, vælge at låse disse for yderliger indlæg.
Jeg går ud fra at Kattegalleri gern vil fremstå som et seriøst forum udadtil, men som det er nu, synes jeg der kommer nogle skrammer i lakken, når nu man "bare" kan skrive en masse, man ikke vil stå ved, og så efterfølgende bare slette hele tråden.
Jeg har oprettet et indlæg, for at høre andres mening om det med slettede tråde, og min fornemmelse erat flertallet er enige med mig.
Håber at mit forslag vil blive overvejet og forhåbentligt blive implementeret på Kattegalleri, til alles glæde og tilfredshed.
Kontakt mig gern for yderliger debat om emnet eller hvad holdningen i Adminteamet er.
Jeg sætter lige linket til min egen tråd omkring sletning af tråde ind.
Mange hilsner
Sanni
Kære ADMINS