{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.272 visninger | Oprettet:

Til alle fra HA - Kattehandler sagen {{forumTopicSubject}}

Kære alle.

<b>NU</b> stopper festen altså.

Jeg ved godt mange af jer er oppe og køre over sagen om den dømte kattehandler...
Men der er skrevet advarsler mere end 1 gang i forskellige tråde om ikke at nævne navne, og dette gælder også, selvom personen er dømt.

Dette er ikke bare noget, jeg sidder og finder på, men Admins ord!

Vil på ingen måde sidde og finde mig i, at blive beskyldt for at holde med omtalte kattehandler og lign, da det er så langt fra sandheden som det kan blive.
Kender ikke personen, og ej heller de, der kæmper imod hende.
Prøver at være så neutral jeg kan som HA.

Men kan heller ikke sidde og lade jer gøre lige hvad I vil, for ikke at blive beskyldt for diverse ting fra jer.


Der skal <b>ikke</b> postes indlæg med navne om kattehandleren...

Jeg forstår udmærket at I vil advare, og Admin har tilladt links til nyheden om retssagen.

Men stadig vil indlæg med navne blive slettet, og hvis I ikke kan nøjes med at omtale personen som "kattehandleren", ja så er der som andre skrive andre fora der tillader det, som I så kan skrive på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til alle fra HA - Kattehandler sagen
  • #1   29. okt 2008 Der er da forhåbentlig ingen der tror, at du holder med den kattehandler? Det er der da tydeligt skrevet i flere tråde.

  • sisse b
    sisse b Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #2   29. okt 2008 vil det sige at hvis selve navnet bliver redigeret ud så må man godt poste indlæget ?

  • #3   29. okt 2008 sisse nej for folk ved stadig hvem hun er og hvem der er tale om og det er atadig udhæning

  • sisse b
    sisse b Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #4   29. okt 2008 der er ikke nævnt navn eller steder, så jeg går udfra at tråden kan blive i fred.

  • #5   29. okt 2008 Jeg har i trådene skældt ud over Admins beslutning, sorry hvis det ikke er klart.
    Ved godt at man som HA'er skal sørge for at nogle regler som man nogen gange synes er hul i hovedet skal overholdes.


    Jeg forstår så stadig ikke Admins holdning på det punkt - og andre punkter. Hvorfor det skal hedde Anden særlig race på HG, eller man skal have de 5 stemmer - når man alligevel får det HA'erne imellem.


  • #6   29. okt 2008 Eva...

    Du kan evt. skrive til Admin og spørge om dette selv.


    Men ang. nye tråde om kattehandleren... NU er der blevet advaret nok gange, så vil I ikke nok forstå det?

    I kan skrive jeres egen historie hvis det endelig er, og ikke poste (genposte) andres... og stadig uden navne.


  • #7   29. okt 2008 Jeg synes det er godt der er givet lov til links.

  • #8   29. okt 2008 Julie - Gider ikke. Jeg eller de andre der været der via HG flere gange om en del af emnerne.





    Og vil så lige pointere at jeg ikke har skrevet hendes navn på noget tidspunkt.


Kommentér på:
Til alle fra HA - Kattehandler sagen

Annonce