{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.193 visninger | Oprettet:

Til alle fra HA - Offentlig advarsel {{forumTopicSubject}}

Kære alle.


Det er meget sørgeligt, at der sidder grupper af mennesker herinde, der ser sig sure på hinanden...!

Eller når der sidder folk og giver en bestemt bruger udstemmer for at få denne til at forsvinde fra kattegalleri.

Derfor udsteder jeg nu en offentlig <b>advarsel</b>

Udstemmesystemet skal <b>ikke</b> bruges til at stemme brugere ud, blot fordi man har set sig sur på dem, eller pga. ting, der evt. er sket på andre fora.

Udstemmer <b>skal</b> der være hold i... og jeg kan som HA gå ind og se hvad gældende bruger har skrevet i forumemner. Også de svar, der er blevet slettet af HA.

Det er vores opgave at vurdere hvor meget hold, der er i udstemmerne, når der ikke er link til beskyldningen.
---

Jeg er som HA upartisk og holder ikke hånd over nogen... ej heller vil jeg slette nogen herfra uden stærke beviser!

Jeg vil <b>ikke</b> se udhængning, hetz, grimt eller provokerende sprog mv. om denne sag.

Er der nogen, der føler sig forurettet af denne advarsel, kan de henvende sig til mig...
---


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til alle fra HA - Offentlig advarsel
  • #1   21. aug 2008 Hej Kattemor... er du ikke sød, at sende et link til min PB?

  • #2   21. aug 2008 Nu er det ikke særlig svært at finde ud af hvad Kattemor snakker om. Side 8 i generalt, tråden "Maling i pelsen". Og jeg troede allere den person der synes det var sjovt at skrive sådan noget var blevet advaret/frosset/smidt ud men det kan jeg se ikke er sket.

  • #3   21. aug 2008 Kan man få et link tril denne tråd??

  • #4   21. aug 2008 Hej Julie

    jeg er DYBT rystet over mine medKattegallerikattefreaks. Hvad tænker folk da på? jamen altså - vær da lidt mere rummelig, om end vi ikke er enige alle sammen. Det vil også være naivt at tro, at vi nogensinde vil blive det. Men start da med at vi kigger på os selv, og opfører os ordentligt

    Jeg har 1 gang været i et katteregi, hvor lidt lig samme metode blev brugt. Det var en flok, som ikke fandt mig særlig spændnede der (jo hver enkelt person tror jeg egentlig godt kunne lide mig, men i samlet flok blev de som udyr). Og så kunne hetzen starte - ALT hvad jeg sagde, også selv om det var ment som den bedste hensigt i verden blev vendt og drejet til ukendelighed.
    Ganske skræmmende - men nu er jeg ikke dum, så jeg viste jo godt hvorfor denne hetz, og det gjort da også kun, at jeg ikke fik det dårligt af det - men valgte selv at stoppe i denne del af katteverden. Men tænk - ikke EN har kunne stå til ansigt med mig, og sige hvad de mener om mig og hvorfor! Nej for det er meget nemmere at gemme sig bag en computerskærm, og opføre sig ganske utiltalende.

    Brug da jeres sunde fornuft på noget positivt - og HUSK altid på, at behandel jeres medmennesker, som I gerne selv vil behandles.

    så kommer vi altså lidt nemmere frem i Verden

    god vind med at gøre noget positivt for dine kattekkollegaer

    Hilsen Heidi og co.


  • #5   21. aug 2008 undskyl men var denne besked til mig?? hvorfor fordi jeg spurgte om et link??

  • #6   21. aug 2008 Christina... HVOR kan du se, denne person ikke er blevet advaret...??

  • #7   21. aug 2008 Nårh jeg regner skam bare med at hvis personen havde fået en advarsel så 1. ville personen ikke skrive sådan et klamt indlæg af frygt 2. at hvis personen var blevet advaret ville personen slettes efter det nye ubehagelige indlæg.
    Personen har været på i dag.


  • #8   21. aug 2008 Christina...

    Hvis der er noget, jeg har overset, så beklager jeg... det er ikke altid vi når at se alle ubehagelige indlæg i trådene...
    Men hvis nogen opfører sig grimt, er I stadig velkomne til at skrive til en af os, og der vil blive taget affære.


  • #9   21. aug 2008 Det er ok.. I HA'er er jo også bare mennesker smiley
    Bliver bare så sur over sådanne folk.... Skal nok skrive næste gang jeg ser noget


  • #10   21. aug 2008 jeg kan ikke en gange finde det.
    det kan tiltider være svært for os, at få det hele med...


  • #12   21. aug 2008 gætter på at det er den tråd i snakker om men ved det ikke ;o)

  • #13   21. aug 2008 Blev den tråd også slettet nu ?

  • #14   21. aug 2008 jeg har også fortalt HA om en annonce der er så tydeligt forkert at det gør helt ondt..men den er stadig i markedet.
    hvorfor annoncen om salg af tyrkisk van, der meget TYDELIGT er huskatte, ikke slettes, især efter den grimme tone sælger bruger, forstår jeg ikke.

    Jeg troede der fra Admins side var en holdning om at man ikke direkte måtte vildlede i annoncerne.

    jeg håber der om ikke andet er henstillet til at personen retter sin annonce...

    ikke kritik af HA, i kan ikke være alle vegne, men sådan noget skulle ikke ku blive stående på dette forum. man burde måske have et hold hjælpeadmin til forummet og et til markedet..så ma kunne få styr på det.

    ellers dejligt at der er blevet lukket lidt ned for "hvor er den sød" kommentarerne i markedet!!


  • #15   21. aug 2008 Kattemor
    Kunne bare ikke lige finde den . smiley


  • #16   21. aug 2008 kan så forstå at der er henstillet til bruger om at ændre annoncen men denne ikke har været logget på.

    at annoncen ikke slettes forstår jeg stadig ikke, men der er handlet på det, og det var det jeg efterlyste.

    det er for mig vigtigt..tingene kan ikke altid løses, men så længe der handles på det så kan HA jo ikke gøre mere. resten er op til admin

    som sagt før var kritikken ikke rettet mod HA, så i må ikke blive kede af det!! smiley så vil jeg gerne trøste...er fantastisk til at bage trøste-kage!! smiley


  • #17   21. aug 2008 nina - den eneste annonce jeg kan finde på den rase, er der da stamtavle på ?
    eller er jeg bare total blind :o)


  • #18   21. aug 2008 Julie og Mette L. jeg syntes jeres holdning er rigtig god. Jeg ved, at førhen sad folk på msn ved siden af KG og blev enige og at stemme en person ud.. vil tror det stadig sker. Jeg syntes også, at meget fra de andre katte fora bliver blandet herind. Kattemor lavede en god tråd, med at tonen herinde har været hård i et stykke tid. Jeg er bestemt heller ikke bedre end at jeg kan fare i "blækhuset", men vi er dog alle med til, at bestemme hvordan her skal være.

  • #19   21. aug 2008 mette L
    Den anden er der ikke mere . Jeg kiggede på den for en lille 1½ times tid siden, der var den der, men der er væk nu ja .


  • #20   21. aug 2008 hmm så var jeg for langsom igen, lol.

  • #21   21. aug 2008 Heehe . Sker også tit for mig . smiley

Kommentér på:
Til alle fra HA - Offentlig advarsel

Annonce