{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp.. Er lige flyttet hjemmefra
  • #2   3. jun 2010 Helt almindelig indbosforsikring..
    Hvilket selsskab vil I anbefale?
    Er helt på bar bund.


  • #3   3. jun 2010 jeg ville ringe rundt til nogle forskellige og høre hvad deres pris er..

  • #4   3. jun 2010 jeg har GF-forsikring.
    De har en særlig ungdomsforsikring som er rimelig billig. Mit bud ville være at ringe rundt til de store selskaber og spørge til priser for indbo- ansvar og ulykke, som er de tre basis forsikringer.
    alt efter hvor gammel du er er du muligvis dækket af dine forældres ulykkesforsikring, men det kan de tjekke.

    det er bare om at hente tilbud og de der kan gøre det billigst og giver bedst dækning snupper i. det betyder bl.a. noget om man har en ejer eller lejerlejlighed osv. er det ejer skal i have glas og kumme dækning, samt sikre at hvidevarer er dækket.
    i skal også tage stilling til hvor meget i selv har råd til at betale ved en skade, alt efter hvor meget selvrisiko i skal have på forsikringen. Så ring rundt.


  • #5   3. jun 2010 jeg har altid haft alm brand og været tilfreds med dem, men der vil altid være nogle som har haft både gode og dårlige oplevelser med de forskellige selskaber..
    i skal bare huske at være opmærksomme på hvad de forskellige tilbud indeholder, så i ikke pludselig står med en eks vandskade som forsikringen dækker. sæt jer ned og find ud af hvad i har brug for at jeres forsikring skal dække, sådan at de tilbud i kan hente er ens.
    Held og lykke med det.


  • #6   3. jun 2010 Er i ved en fagforening/a-kasse.. Ved nemlig at HK giver rabat ved et forsikringselvskab, så det bliver rimeligt billigt smiley

  • #7   3. jun 2010 jeg bruger IF .. de er billige . har dog aldrig haft brug for dem så ja.. ved ik med servicen jo

Kommentér på:
Hjælp.. Er lige flyttet hjemmefra

Annonce