850 visninger
|
Oprettet:
tidl. klassekammarat gravid - 16 år {{forumTopicSubject}}
Puha.
Fik en ret chokerende Nyhed forleden.
En fra min gamle klasse er Gravid og hun er 16 år gammel! Går i gynm og starter i 2.G efter ferien. Hun er ofte Utro. OG hun ved ikke hvem faren er!
Hun vælger at få barnet. Men må indrømmer jeg var ret chokeret! Og ved ikke rigtigt hvordan jeg skal foreholde mig til det
Hvad synes du? Nogle der kender nogle Meget unge mødre?
dec 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 5 Emner: 51 Svar: 106
dec 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 5 Emner: 51 Svar: 106
mar 2010
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Svar: 196
jun 2007
Følger: 2 Emner: 6 Svar: 13
jul 2007
Følger: 38 Følgere: 83 Katte: 11 Emner: 59 Svar: 548
Jeg blev selv gravid som 16 årig, og vi fik selvfølgelig barnet, fødte som 17 årig, jeg er nu gravid igen og vil føde når jeg er 19 ½
Det med din veninde ser så lidt anderledes ud, det er ikke ligefrem en go historie med et godt begland osv, at hun er utro og ikke engang ved hvem faren er, og sikkert os skal være alene, ikke at det er galt at være alene, men i den alder har det skam betydning, og det vil systemet lægge stor vægt på . Hun vil sikkert få en masse opsyn af kommunen, det må man håbe vil jeg sige, og går hun igennem nåleøjet, jamen så er der intet at frygte for hendes ufødte barn.. Men håber da det bedste for barnet og at din veninde vokser med opgaven og bliver en mor i stedet for den nuværende teenager som hun jo er..
Du kan bare skrive hvis der er nooget du vil vide, jeg skjuler intet , og fortryder bestemt intet, vores første bar dog ikke planlagt, men selvfølgelig beholdte vi barnet, vi især jeg er imod abort, og her 2 gang er bestem planlagt
Men ja, SKRIV hvis der er noget;)
jun 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 50
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 40 Svar: 189
jul 2007
Følger: 38 Følgere: 83 Katte: 11 Emner: 59 Svar: 548
Kunne måske forstå dig hvis du var blevet gal´over at hun havde valgt abort, eller ligefrem brugte det som prævention, hvilket ikke er tilfældet her. Så synes det er småligt at blive gal over en sådan ting, pigen er gravid, skal have barnet, og sikkert allerede nu eller om snart har hun udviklet moderfølelser og instinkt, og er på højde med en hvilken som helst anden gravid kvinde!
tidl. klassekammarat gravid - 16 år