Var ude og se killinger .... :-( Var ude og se killinger .... :-(
Jeg så et opslag i købmanden om gratis killinger, og da jeg kender en der gerne ville have, kørte vi ud og så på dem...
De var langhåret og rigtig søde, men allerede da jeg så dem blinkede alle alarm klokker...
Disse killinger skulle være 13 uger, men var nærmere 8-9 uger (de var meget baby agtige) og damen fortalte hun lige havde behandlet dem for lopper, men disse små killinger var helt sort plettet af lopper og loppe lort....
De havde øre mider, og snask fra øjne og næse....
Vi var begge klar over den var helt gal, og kom med en undskyldning om at de ikke lige gav det der sug i maven, som en lille ny bør...
Damen var dog ikke sen til at tilbyde at vi da kunne få hendes killing fra sidste år af, for det var på tide den blev kastereret, og så måtte hun aflive den, for de havde katte nok !!
Jeg blev SÅ harm - hvorfor i alv. lader man sin kat gå ude og parre sig gang på gang, og så afliver overskuds killinger fra sidste år ??
Ja, undskyld, i kan jo ikk gøre for det, men for pokker hvis folk kunne tænke bare lidt....
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 83
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.393
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 166
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
Betina* Når nu du ved hvor det er , så synes jeg da, at du skal kontakte dyrenes beskyttelse og sige, at det nok ville være klogt, at besøge denne adresse ?? Idé ?
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
De gik alle ude, og der stod mad i en kasse - så jeg ved ikk hvad jeg skulle melde hende for, og det er jo det værste, at loven ikke giver mulighed for at gøre noget.....
en hvor var det hårdt bare at gå, den ene spandt og puttede sig ind til en hele tiden ...
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
Var ude og se killinger .... :-(