482 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Var ude og se killinger .... :-( Var ude og se killinger .... :-(

Jeg så et opslag i købmanden om gratis killinger, og da jeg kender en der gerne ville have, kørte vi ud og så på dem...

De var langhåret og rigtig søde, men allerede da jeg så dem blinkede alle alarm klokker...

Disse killinger skulle være 13 uger, men var nærmere 8-9 uger (de var meget baby agtige) og damen fortalte hun lige havde behandlet dem for lopper, men disse små killinger var helt sort plettet af lopper og loppe lort....

De havde øre mider, og snask fra øjne og næse....

Vi var begge klar over den var helt gal, og kom med en undskyldning om at de ikke lige gav det der sug i maven, som en lille ny bør...

Damen var dog ikke sen til at tilbyde at vi da kunne få hendes killing fra sidste år af, for det var på tide den blev kastereret, og så måtte hun aflive den, for de havde katte nok !!

Jeg blev SÅ harm - hvorfor i alv. lader man sin kat gå ude og parre sig gang på gang, og så afliver overskuds killinger fra sidste år ??

Ja, undskyld, i kan jo ikk gøre for det, men for pokker hvis folk kunne tænke bare lidt....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Var ude og se killinger .... :-(
  • #1   28. jul 2010 En skam, der findes alt for mange som simpelthen ikke kan finde ud af at have med katte at gøre..

• #2   28. jul 2010 det giver et sug i maven og stikker grusomt i hjertet, men min børnelærdom er at man ikke tager imod killinger et sådan sted fra da det får ejer til at fortsætte samme adfærd.

• #3   28. jul 2010 Jeg ville kontakte Dyrernes Beskyttelse for hun bryder loven og det er sikkert ikke første gang.

• #4   28. jul 2010 tror nærmere det er dyrenes værn du skal henvende dig til, det er faktisk blevet vedtaget ved lov at det er forbudt at sende killinger væk fra deres mor inden de blir 12 uger, dette gælder osse huskatte...... ja man blir harm og jeg håber sådan at når vi engang ska have adgang til himlen, at vi så bliver stillet til ansvar for hvordan vi har behandlet både mennesker og dyr, men man kan jo kun håbe smiley

• #5   28. jul 2010 Nej og sikkert heller ikke sidste gang, hvis ingen gør noget..

Betina* Når nu du ved hvor det er , så synes jeg da, at du skal kontakte dyrenes beskyttelse og sige, at det nok ville være klogt, at besøge denne adresse ?? Idé ?

• #6   28. jul 2010 Jamen kan de gøre noget ? lopper og øremider er vel ikke dyreplageri i lovens forstand - og at skulle bevise de ikk er de 13 uger er nok svært ..
    De gik alle ude, og der stod mad i en kasse - så jeg ved ikk hvad jeg skulle melde hende for, og det er jo det værste, at loven ikke giver mulighed for at gøre noget.....

en hvor var det hårdt bare at gå, den ene spandt og puttede sig ind til en hele tiden ... smiley

• #7   28. jul 2010 Lider en kat ikke hvis den er stopfyldt med mider og lopper ? Har man ikke pligt til at sørge for dyrlæge besøg, hvis det er nødvendigt ? Og det med alderen, ja når nu de har lavet en lov, så må de jo også finde en måde, at håndhæve den på smiley Jeg ville i hvert fald ringe og snakke med dem om det.. De kan da bare køre ud og tjekke..

Kommentér på:
Var ude og se killinger .... :-(

Annonce