{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

et uheld kommer sjældent alene! {{forumTopicSubject}}

Det ordsprog kan jeg vidst godt bruge !

Først gik min DVD-afspiller i stykker . Nå pyt , de er ikk så dyre . Så gik min cykel i stykker , det var halvdyrt , så måtte jeg sige godnat til min TV , OK dét var en dyr fornøjelse , og sidst men ikke mindst fik asti lige væltet vandekanden , så min computer fik sig et bad . Sidder lige nu med en oldgammel IBM thinkpad , og for pokker hvor er den langsom !!

Har sku snart brug for lidt medgang :s
Havde lige brug for at komme a med det . Undskylder at det sku gå ud over jer ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  et uheld kommer sjældent alene!
  • #1   29. jul 2010 Ja det er sku lidt surt :s var os grædefærdig i går , men tak for de dejlige tanker du sender , kan allerede mærke det smiley
    Heldigvis har jeg tegnet forsikring på computeren så det dækker heldigvis med en selvrisiko på 300 kr er det noget bedre end hvis jeg sku invistere i en helt ny !

• #2   29. jul 2010 kender det alt alt for godt denne sommerferie har ikke været andet ind modgang her... knækkede tand(dyrt)blev solskoldet (1gradforbrandning)mistede min ene kat:-( knækkede endnu en tand.... og så også lige en blærbetændelse.... så her har det været en pæn dyr sommerferie som godt kunne have været undværet smiley

• #3   29. jul 2010 Mette S : Ja os selvom at det er selvforskyldt smiley Heldigvis , men den var os ret dyr og tegne i sin tid så det manglede da bare !

Felix :Lyder bestemt ikk rart smiley
    Jeg blir bare så bitter , for det er sket indenfor under én måned ! Tænker bare hvem er det der oppe i himlen der ikk bryder sig om mig !? smiley
    Øv hvor blir man trist når det hele bare går skævt altså !!

• #4   29. jul 2010 Nej ville ønske man kunne skrue tiden tibage... ja man bliver rigtig trist.

• #5   29. jul 2010 Hehe, hold da op! Ved godt det er skide ærgeligt, men kunne altså ikke lade vær´ med at grine...
    Så uheldig kan man altså ikke være, det er sq helt synd for dig....

• #6   30. jul 2010 Randi K : Nej det kan jeg bare heller ikk forstå smiley det værste er snart at min storebror er lige så uheldig i tiden smiley Så uheldig har man ikk lov at være , håber sku ikk det blir ved på denne måde smiley

• #7   30. jul 2010 Hehe, jamen det er ski da noget værre noget!
    Tror heller du må skynde dig at få forsikret det du kan ;-D

• #8   30. jul 2010 Åhh den har jeg lige været igemmen for et par mdr siden..
    Først tørretrumbleren. 14 dage efter så vaskemaskinen og så komfuret.
    Komfuret kom til at virke igen,men ikke de 2 andre.. øvvv nå ja og her for et par dage siden var den mandens bil... Arhhhh.

• #9   30. jul 2010 Maj A : Det er bare så surt :s blir så hysterist når det hele går galt for mig , har mest lyst til at gå ud og grave mig ned , men det ville os være lidt dumt , for tænk hvis der nu kom lidt held mod min vej en dag . Ikke at jeg tror der gør det , men man har vel lov at håbe . smiley

• #10   31. jul 2010 Ja jeg venter også bare at der ville komme lidt held i min retning.

• #11   1. aug 2010 Nemlig Maj A !
    Nu har jeg da heldigvis haft heldet en smule med mig , min forsikring dækker reperationen af min computer , så det er super dejligt . Har lige afleveret den i dag , så nu må jeg tage til takke med den her yderst langsomme IBM ThinkPad computer smiley Men det går nok alt sammen smiley

Satser på at mit held vil vende nu så jeg kan få lidt bedre humør i August , og vil håbe det samme for dig !!

• #12   1. aug 2010 Tak skal du ha :o)
    Krydser fingre for at heldet vil være med os.

• #13   1. aug 2010 Det var det så heller ikke i dag , nu er min cykellygte os lige gået i stykker , Den står tændt og vil ikke slukke . Øv hvor jeg sys det er ved at gå helt på afveje det her smiley

Kommentér på:
et uheld kommer sjældent alene!

Annonce