{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

Han tisser i min dyne! {{forumTopicSubject}}

Hvorofr i alverden gør han det??

min hankat oscar, lige knap 6 måneder - venter på at blive kastereret her om 2 uger - han tissede i min seng for godt 2 måneder siden og det er jo en værre stank og bøvl... og håbede det var et uheld..

Idag har han så gået rundt og skrabt i min dyne og han fik skæld ud for det hele tiden - nu har jeg lige været ude og cykle en tur, og kommer hjem til en tiltisset våd dyne igen

HVOROFR gør han det?
HVAD skal jeg gøre for at han ikke gør det???

Håber på hjælp...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han tisser i min dyne!
  • #1   12. nov 2005 han var lige knap 10 uger.. - vi fik ham tidligere, fordi moderen ike havde det godt.. han var 1 af 4 og nu bor han med min maine coon hunkat på lige knap samme alder

• #2   12. nov 2005 Enigma gjorde det også i et par uger... Jeg måtte simpelthen nægte hende adgang til mit værelse og min mor måtte smude hendes gamle seng ud ... Nu gør hun det ikke mere..

• #3   12. nov 2005 Hmm ja, så har jeg jo bare det problem at begge mine mittere er på mit værelse, og de er kun der og i bryggeset - og de har ikke mulighed for at bo i bryggerset, for der er vores hund om natten, og han åbner selv dørene i løbet af dagen også..

Og mine missere er indekatte - og det skal de altid være!

• #4   13. nov 2005 Det eneste der hjælper er nægtet adgang til dynerne. Du må holde katten væk fra soveværelset i 2 måneder. Efter det, burde hans kedelige vane være ovre.

Et godt råd fra en dyrlæge.
    Rock, Reggie

Kommentér på:
Han tisser i min dyne!

Annonce