{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Jeg skal giftes.. {{forumTopicSubject}}

Undskyld hvis jeg lige bliver lidt fjollet! Det tror jeg de fleste bliver i dette tilfælde! Havde aldrig troet at jeg skulle giftes eller at jeg endelig ville sige ja når der blev spurgt, har altid sagt nej og er blevet friet til 3gange før, men når det er den rette så opføre man sig anderledes:)

Mit mindre problem er så at jeg lige har 10mdr til at få styr på de ting der nu skal styr på, og jeg kan godt overskue det meste, men kan ikke lige overskue hvor jeg finder en kjole som ikke koster alverden!

Jeg er måske også lidt tidligt ude når der er 10mdr til, men jeg kan godt lide at have fod på det hele!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg skal giftes..
  • #1   2. aug 2010 Du kan jo låne en kjole, eller købe en brugt? smiley
    Det havde jeg da gjort uden problemer..


  • #2   2. aug 2010 tillykke med det sss

  • #3   2. aug 2010 ejjj tillykke med det.. jeg selv købte en brugt på nettet og fik en til at sy perler på den, grunden til jeg så købte den, var fordi jeg allerede som barn sagde når jeg skal giftes skal den være kort fortil og lang bagtil.´, min kusine havde tegnet en tegning med den da vi var børn og den sad printet i min hukommelse og ups ja, vi var faktisk slet ikke blevet enig om vi skulle giftes da jeg købte den, vidste bare at jeg ikke kunne lade en anden købe den, for det var bare kjolen, jeg havde tænkt på i mange mange år smiley men vi vidste da en eller anden dag skulle det ske, for vores børns skyld. og idag er jeg 11½ år efter bare så glad for jeg gjorde det og har den stående på en gine med glas rundt om i soveværelset.. mange vil nok sige, hvordan kan du købe en kjole uden at vide om han vil giftes, men efter et forhold på 10 år vidste vi at en eller anden dag skulle vi, havde bare ikke sagt den og den dag/år skal det være

  • #4   2. aug 2010 Hov Hov, glemte lige mit spørgsmål... nu har han vel ikke friet for at holde dig på øen, hvor du faktisk gerne vil til fastlandet og studere ??

  • #5   2. aug 2010 hvor meget er ikke så meget ?? altså prisen på kjolen ?

  • #6   2. aug 2010 Tillykke smiley

  • #8   2. aug 2010 Du kan også kigge ved www.meng-international.dk som har MANGE forhandlere rundt om i DK .. jeg har købt gallakjole der og vi kiggede på brugekjoler på samme tid, og de havde en hel del til under 10000

  • #9   2. aug 2010 min kusine købte en lækker helt ny brudekjole til 2500 kr i kjolegården i tørring der er de super søde og billige der ville jeg da anbefale du tog hen og kiggede

  • #10   2. aug 2010 Mange tak..

    Charlotte.. Nej det har han ikke, vi har fundet en lejlighed i Randers! Måtte så også banke temmelig meget i bordet for at han tog med og vise nogle lidt andre sider end at alt er til debat! Flytningen var ikke til debat mere!


  • #11   2. aug 2010 Ehm syntes et sted at 5000 er meget for en kjole som jeg skal fjumre rundt i en eneste dag..
    Min bedste veninde og jeg har talt lidt om at købe en brugt også ellers begynde at klippe og sy på livet løs sammen med hendes storesøster!


  • #12   2. aug 2010 KÆMPE TILLYKKE herfra smiley

  • #13   2. aug 2010 Blondi.... smiley sådan, han skal bare passe på dig skal han ja LOL rigtig godt at høre i er blevet enige om at flytte til jeres eget så i kan komme lidt væk og få et privatliv uden familie og naboer hele tiden der dukker op smiley

  • #14   2. aug 2010 Charlotte.. Det bliver SÅ godt! Har været oppe i lejligheden her i weekenden og ordne et par små ting som jeg ikke har været helt tilfreds med.. Og stået og tænkt på hvordan jeg får MEST mulig plads!! Ikke fordi lejligheden er lille, meeeen har bare en tendens til at der skal være mest muligt på mindst mulig plads uden at det ser grimt ud!

    Er begyndt at se på konfirmations kjoler, jeg er 155høj og vejer 44kg på en god dag! Og konfirmanderne ligner alligevel brude i dag, og er ved at havet forelsket mig i et par stykker..

    Er det egentlig egoistisk at sige at ingen fra vores familier eller vennekreds (eller rettere min vennekreds) kommer med fordi jeg hurtigt kan tænke mig til at masse som ikke kan sammen og deres vrøvleri gider jeg bare ikke! Også hoppe udenbyes! Vi har snakket om at blive gift på en mark i England eller noget lign også kun have vidner med også slet ikke sige noget før det er for sent!


  • #15   2. aug 2010 blir så glad på dine vegne at det er endt sådan... med hensyn til brylluppet, har jeg det sådan, jamen det er jo jeres store dag og ikke andres, så i skal holde og gøre det lige som i har lyst til smiley

  • #16   2. aug 2010 og ja hvor har du ret, de ligner mange gange små brude, så du kan sikkert godt finde sådan en kjole du vil være tilfreds med smiley

  • #17   2. aug 2010 Det er jeg virkelig også... Havde regnet med at da jeg begyndte at hidse mig op og fortælle hvor skabet det skulle stå (hvis det stod til mig) at han så bare sagde at så kunne jeg bare fise af! Havde regnet med at mit held var opbrugt da jeg fik ham til at flytte! Havde aldrig i min vildeste fantasi troet at han ville gifte sig med mig!

    Lyder godt, min veninde siger at hun gerne vil være en flue på væggen hvis vi gør det på den måde!

    Det gør de nemlig rigtig meget og nogen af kjolerne kan jeg slet ikke se forskel på, også kan vi altid ændre lidt i den jeg finder også har jeg måske lige sparet 8000 som kan bruges til når vi skal ud at interaile bagefter! En mdr´s flakken rundt i Europa er alligevel ikke billigt! Ikke fordi jeg ikke gerne vil have en super flot kjole og se lækker ud, men der må også være grænser for galskaben! Min søster lånte en som så var designet til ejermanden og havde kostet det hvide ud af øjnene!


  • #18   2. aug 2010 Tillykke ;O) *s*

  • #19   2. aug 2010 hihi du har heldet med dig ang ham denne gang at han ikke sagde noget samtidig med at han vil ha dig for resten af livet med papier.... man kan få rigtig mange konfirmationskjoler så du skal nok finde den rigtige... og ja så selv lave lidt på den så det er ens hel egen syntes jeg er så fedt, som sagt købte jeg selv min brugt og så gik min mor's veninde igang med at sy perler på og andre ændringer, hun brugte mange dage på det og hihi jeg fik så prøvet mange gange før jeg var tilfreds, og følte bagefter at det var min og kun min selv om en anden havde haft den på også

Kommentér på:
Jeg skal giftes..

Annonce