{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Jeg skal giftes!! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Så friede Michael endelig! smiley Er i den syvende himmel!

Jeg ville bare høre, om der er nogen af jer, der ved, om man kan blive gift i hvilken som helst kirke udenfor ens sogn, selvom man ikke har nogen tilknytning til den? Måske koster det så bare penge i stedet? Og evt. hvor meget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg skal giftes!!
  • #1   9. dec 2007 Okay.
    1000 tak!


  • #2   9. dec 2007 Tillykke, det bliver en stor dag for jer.

  • #4   9. dec 2007 Tillykke

  • #5   9. dec 2007 Stort Tillykke fra os 3...


  • #6   9. dec 2007 Stort til lykke.

    Giv den hele armen, lad være med at spare på noget, det vil du ikke komme til at fortryde smiley


  • #7   9. dec 2007 1000 tak! Hvor er I søde!

  • #8   9. dec 2007 Hjertelig tillykke!

    Gid det var mig der skulle giftes igen! Det er så STORT så STORT!


    Da jeg blev gift, designede jeg selv min kjole og fik en designer til at lave den og skoene. Det var ikke dyrere end en stangkjole fra en brudebutik, så det kan varmt anbefales

    Jeg havde fire brudepiger - bl.a. mine egne tøser og de var så smukke, så smukke!

    Vi lavede også selv indbydelseskort, menukort, bordpynten, sangene til kirken. Min mand fik lavet den smukkeste brudebuket hos min veninde med mine ynglingsblomster. Han lavede selv den tre etage høje bryllupskage med råhvide marcipanroser og grønne marcipan blade. Alt var meget personligt - hvilket gjorde det hele super perfekt.

    Vi havde lejet et gammelt mondænt hus med de smukkeste lokaler og værelser og en rigtig dygtig kok stod for maden!

    Min mand og jeg besluttede, at vi bare vil nyde bryllupsfesten, så vi optrædte ikke som "værter" - Vi sugede bare indtrykkene til os. Det var en vidunderlig dag!

    Jeg kan kun sige: "Glæd jer!" og igen "Hjertelig tillykke til jer begge to!"


  • #9   9. dec 2007 Mai T: Øj, det lyder som et dejligt bryllup!
    Det kunne da være, at man skulle prøve det med selv at designe kjolen.


  • #10   9. dec 2007 Ja, eller få den hjem fra Sverige (det gjorde jeg), de laver smukke, enkle og klassiske kjoler og ikke så marengsagtige smiley

  • #11   10. dec 2007 Et KÆMPE STORT tillykke herfra os...

  • #12   10. dec 2007 Helle.

    Det var virkelig en perfekt dag! Det bliver din også!

    Jeg har aldrig drømt om at blive gift, heldigvis havde min "mand" det på samme måde! Jeg har aldrig haft den drøm om "bryllup og hvid brud som veninderne, men da først min "mand" friede og jeg ved den sødeste grød sagde ja! Så gik der altså selvsving i den "uromatiske" kone. Der var råhvid korsage med tyl og perler, nederdel med slæb og monogrammer og kilometer langt slør, perler i det opsatte hår, fransk manicure og hvad ved jeg! Rent selvsving!

    Så forbered dig på at ukendte sider dukker op i dig, men nyd hele turen for; fra nu af og til du vågner op ved siden af din MAND, bliver en tid du vil mindes resten af livet.

    Og tro ikke på dem der siger at det ikke er anderledes at være gift! DET ER DET! Jeg vågner hver dag og tænker, ham der, han er MIN MAND! Det er ligegyldig hvor mange gange jeg er vågnet op sammen med min kæreste, det forandrede sig altså den dag han var min mand!


    Okey - har veninder der påstår at jeg de sidste par dage inden brylluppet var lidt af en bridezilla, men det hopper vi lige flot og elefant hen over!

    Endnu engang tillykke!



Kommentér på:
Jeg skal giftes!!

Annonce