{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.720 visninger | Oprettet:

hjælp til ansøgning. {{forumTopicSubject}}

Jeg har skrevet en ansøgning til en blomsterbutik der søger en elev.

Jeg håber i har lyst til at læse den igennem og måske komme med kretik.


Ung kreativ pige, søger nye udfordringer.

Efter at have set og læst jeres annonce på jobnet.dk og haft en lille samtale over telefon, sender jeg hermed en ansøgning som elev.

Jeg søger stillingen, da jeg gerne vil færdiggøre en uddannelse, og da jeg er meget kreativ og har været inde omkring faget i en praktik periode på Ribe handelsskole. Føler jeg at jeg bør udleve en drøm om at uddanne mig i noget hvor jeg virkelig kan bruge mig selv og mine ideer, da jeg elsker at være kreativ. Det med at lege med farverne og formerne og få det sat sammen på en flot og spændene måde, tiltaler mig til at gøre noget fedt og glæde andre ved min kunst. Jeg kan også lide at blive inspireret og skabe nye ideer.

Jeg har afsluttet HG, i juni 2010.

Af særlige kendskab til et job hos jer kan jeg fremhæve følgende:

Ej for mange forskellige farver, men gode sammensatte nuancer. At man bruger grøn, gul og orange måske lidt rødt til en smukt efterårs buket eller dekoration, så det falder godt i øjnene hos kunderne.

Når man binder en buket, ligges stilkende krydset over hinanden, så buketten får en dejlige tæthed så den udstråler af mere og er kreativt sat sammen.

Jeg har kendskab til at lave dekorationer, buketter og binde kranse.

Mine forventninger som evt. kommende elev hos, er at jeg får en god læretid, at jeg bliver respekteret og får nogle gode oplevelser.

Jeg vil dertil love, at jeg har interesse, spørger hvis jeg har nogle spørgsmål, være med omkring diverse arbejdsopgaver, være stabil og respekter jer.

Ellers kort sagt om mig selv, hedder jeg Anne Nielsen, jeg er 21 år og bosat i Rødding. Plus at jeg har kørekort til bil. Jeg er stabil, målrettet og forstående samt lyttende. Der udover er jeg udadvendt, social, åben for nye udfordringer og lærdom.

Da jeg snakket med jer, var vi inde omkring om jeg boede for langt væk, men det skal i ikke kassere mig på, hvis jeg virkelig er den i mangler og gerne vil have med ind jeres team, jeg ej bundet i Rødding da jeg bor selv og oprindeligt kommer fra Ribe omegn.

Med venlig hilsen Anne.

Vedlagt. CV med foto, samt foto af min første buket jeg lavet i min praktik periode.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
hjælp til ansøgning.

Annonce