{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

Hjælp til ansøgning, tak :-) {{forumTopicSubject}}

Hvis I har tid og lyst, kunne jeg godt bruge en hjælpende hånd til min ansøgning.

Det er ikke til job men til UDDANNELSEN. Jeg synes bare det mangler lidt så den er mere rettet imod uddannelse og mine kvalifikationer til uddannelsen.

I må meget gerne være kritiske samt skrive hvordan I ville gøre i stedet....

*******************************************************************

Vedr. pædagoguddannelsen til februar 2011

Jeg har et brændende ønske om at blive optaget på pædagogseminariet, hvorefter jeg kan påbegynde det erhverv jeg virkelig ånder og brænder for.

Jeg er en humørfyldt kvinde på 21 år, der er fuld af engagement. Jeg ser mig selv som nærværende og omsorgsfuld. Har siden august 2009 arbejdet, som henholdsvis handicaphjælper på Nordbyvænget i Viby, samt i en støttefunktion hos en 6 årig dreng med ADHD, hvor de bl.a. værdsatte mit positive og anerkendende menneskesyn i mit nærvær med drengen. Fra tidligere har jeg erfaring med at arbejde i børnehave samt vuggestue, hvor jeg var i praktik i forbindelse med skoleforløb.

Jeg vil bruge uddannelsen til en faglig samt personlig udvikling, hvilket vil resultere i at jeg vil blive klogere på væsentlige samfundsmæssige opgaver såsom opdragelse, udvikling, læring, samt dannelse og at jeg senere i min karriere kan bruge alt dette i praktisk.

Jeg vægter et godt arbejdsmiljø højt, og bidrager selv til dette ved at være stabil, ansvarsbevidst, åben og ærlig. Jeg elsker at møde forberedt.

Jeg håber, at denne ansøgning har vakt jeres interesse og glæder mig til 3,5 års læring og spændende uddannelse.

******************************************************************


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til ansøgning, tak :-)
  • #1   21. okt 2010 Jeg synes det ser fint ud smiley

    En lille rettelse: "kan bruge alt dette i prakSIS".

    Denne her sætning **Fra tidligere har jeg erfaring med at arbejde i børnehave samt vuggestue, hvor jeg var i praktik i forbindelse med skoleforløb.** synes jeg indholdsmæssigt er lidt uklar. Måske kan det formuleres mere præcis....

    Måske flytte ordet "nærvær", og i stedet skrive "samvær med drengen".

    Tjekke kommaer smiley

    Vedrørende overskriften ville jeg droppe *vedr. " og i stedet skrive: "Ansøgning om optagelse på pædagoguddannelsen"

    Men det er småting. Du skal nok blive optaget smiley


  • #3   22. okt 2010 Tusind tak. Synes også du har ret smiley det bliver rettet smiley tak igen

Kommentér på:
Hjælp til ansøgning, tak :-)

Annonce