{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

HJÆLP! hvis nogle kan :) {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne købe et par bamse støvler.
De er af mærket Ugg og heder bailey button triplet.
Men jeg har aldrig haft støvler af det mærke.
Ved de bliver lidt større i størrelsen når foret har lagt sig ned.
Jeg bruger normal 39 gennemsnits størrelse og en 38 i store størrelser.
Så nu prøver jeg at finde ud af om jeg skal tage den i str. 39 ( str. 8 ) eller 38 ( str. 7 )
Har prøvet en str 8 bare ikke samme model men også fra ugg de var lidt store i forvejen bare da jeg tog dem på.
Men da jeg forsøgte med en str. 7 også af mærket ugg men en kort variasion var den stram lige der i bugen mellem ens ben og fod foran.
men løsner det sig også?

Håber en eller anden kan hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! hvis nogle kan :)
  • #1   1. okt 2010 De der bamse støvler blir altid et nummer større fordi foret som du selv siger bliver 'slidt' og ikk har samme fylde . Jeg har et par , og bruger normalt str. 39-40 , så jeg tog i 39 , men de blev altså os for store med tiden , og det er bestemt ikk behageligt at gå med sko som er for store , en direkte go begrundelse for klamme og ømme vabler !

  • #2   1. okt 2010 jeg har ikke prøvet de der ugg støvler, men jeg ved, at de fleste sko, skal man gå til, altså man skal have gået i dem i nogle dage, så de tilpasser sig ens fødder.

    da jeg købte to par dc sko på en engelsk side, hvor størrelsers guiden var ret forvirrende, var skoene også stramme foran, og det var størrelse 40½, plejer at bruge 38,40,41. kommer an på skoen, men efter en uge, så sad skoene perfekt smiley

    så måske skal du også bare gå skoene til. måske er der nogen der ved noget mere om det end mig smiley


  • #3   2. okt 2010 Tak for jeres hjælp smiley
    Jeg bestilte et par i 38 igår.
    Også må jeg se ellers tar de heldigvis imod retur vare smiley


Kommentér på:
HJÆLP! hvis nogle kan :)

Annonce