{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv øv...
  • #2   10. nov 2010 i har vbel udvekslet adresser og tlf numre inden du overførte noget


  • #3   10. nov 2010 snydt?

  • #4   10. nov 2010
    Må ikke hænge folk ud, men overførte pengene osv. og nu reagere personen ikke mere. Det er så en måned siden vi overførte pengene snart. Og personen lovede at sende nogle dage efter. Men pakken kom ikke, så kontaktede personen igen, og den var så kommet retur, og var ødelagt, så personen ville sende igen. MEN nu svare personen ikke på nogen måder. Og ja, jeg er vel blevet snydt...
    Gider ikke gøre det vilde ud af det, da det ikke drejer sig om vildt mange penge.
    Men synes det er kedeligt at folk har samvittighed til at snyde andre :o(


  • #5   10. nov 2010 Nej der burde være mulighed for at "give karakter" til sælgere og købere på marked. Men det hjælper lige fedt når vi kan skifte navn som vinden blæser. Men der burde være sanktioner

  • #7   10. nov 2010
    Jesper og Sus H> Nej har jeg ikke, ville faktisk gerne have en svar fra personen først. Men går der en uge mere uden svar, så sender jeg samtalerne til en HA'er og så må de bedømme om personen stadig skal have lov at handle herinde :o)

    Marianne N> Ja, burde være en eller anden måde. Synes også man skulle lave det sådan at man havde en bruger, som man kunne tilmelde alle gallerier, og så indføre et karakter system, sådan at man kunne se både hvordan personen handler med cykler og katte og heste. Sådan så man ikke kun havde fra en handel herinde hvis de så handler meget på andre gallerier.


  • #8   10. nov 2010 Jeg sys virkeligt det fejt, at snyde folk på den måde, er også nogle her inde der sælge katte for noget de ikke er, det sys jeg godt nok er træls!!

  • #9   10. nov 2010
    Helt enig, synes at det er en ærlig sag at personen enten ikke vil sælge eller det måske er blevet dyrer at sende, men har også tilbud at få mine penge retur og så er den jo ikke længere, så er problemet jo løst men ja, der er alt for mange uærlige sjæle herinde desværre :o(


  • #10   11. nov 2010 Fy for pokker, hvor skulle vedkommende skamme sig smiley Træls, at sådanne mennesker findes smiley Håber du får dine penge retur smiley

Kommentér på:
Øv øv...

Annonce