683 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

brug for lidt opmuntring :( brug for lidt opmuntring :(

åh piger- der kommer lige lidt brok fra mig! har bare brug for at komme af med lidt frustrationer.
Synes bare det er mega hårdt at opdrætte en ny race for tiden. Hælder alt min tid og alle mine penge i at få denne dejlige race kendt her i Dk men synes bare efterhånden det er slide arbejde....puha!!!!! Der er ikke interesse for racen og folk synes de er for dyre.....har et ungdyr til saæg til 1500 kroner og det er STADIG for dyrt....ved snart ik hvad jeg skal gøre!!!!
Så giv mig lige et spark i røven og fortæl mig at jeg bare skal blive ved....ellers ender det sgu med en masse kastrater i dette opdræt smiley
Knus en frustreret Kurilean Bobtail opdrætter

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brug for lidt opmuntring :(
  • #1   11. nov 2010 jeg kan godt forstå at det er noget bøvl men desværre er der ikke meget kenskab til denne race og 1500 kr er famdme billigt og jeg tror oxo at når katten er sat så blilligt og med stamtavle så tænker folk hmm er der noget galt med ham / hende håber du finder nogle dejlige hjem til dem så du kan bevare troen på den race *S*

• #2   11. nov 2010 den smukke race må du ikke stoppe med da smiley hvis der var plads & råd købte jeg gerne begge de to der er til salg smiley

• #3   11. nov 2010 Ja, det er heller ik med min gode villige at han ikke koster mere- men han har jo stået til de 4000 jeg gerne vil have for ham uden held...og kan bare ikke blive ved med at fylde huset med katte.....derfor hjem før pris.....han trænger til et kærligt hjem....

• #4   11. nov 2010 Måske er det bare mig, men jeg synes bestemt ikke 1500 er dyrt for en ung kat. Jeg tror desværre ikke, at der er så stor en kendskab til Kurilean bobtails endnu, og jeg skal da personligt indrømme, at jeg heller ikke kender racen så godt endnu. Det er derfor jeg finder det utrolig praktisk at gå på udstilling, hvor man kan se mange forskellige racer, og møde deres "dåse-slaver" :). Udstillinger må da også være et oplagt valg til at reklamere med sin race - især hvis der kommer et stort publikum.

Det lyder som om du er meget engageret i dit arbejde, og derfor synes jeg du skal forsætte, ikke mindst for racen skyld. Der er jo en årsag til at DU netop har valgt den race!

• #5   11. nov 2010 ja Maibrit- jeg elsker mit arbejde og min race og vil bare så gerne. brænder meget for det....
    jeg udstiller alt det jeg kan- slæber alt det jeg kan med på udstilling.... men det hjælper ikke pt....øv bøv

• #6   11. nov 2010 Det super flotte katte du har! Sys du skal give det en chance, det skal nok komme;)

• #8   11. nov 2010 Det er så træls sådan noget. I det mindste er din katterace ikke som sådan en race, der bliver overproduceret som f.eks. Maine Coon'en kan blive. Hæng i Josefine - al opstart er svært, især med en så ny en race. Jeg vil i hvert fald meget gerne kigge forbi til en kattesnak hvis du er at finde på udstillingen i Middelfart - og selvfølgelig har tid. smiley

• #9   11. nov 2010 det lyder super hyggeligt Maibrit- jeg går steward så jeg er til at finde.

• #10   11. nov 2010 Tak for alle jeres søde ord.... Jeg bakser videre smiley

• #11   11. nov 2010 Jeg syntes du skal kæmpe videre smiley Syntes det er fantastisk du allerede kæmper sådan for at få en ny race til DK, så hvorfor give op midt i det hele ?

- Held og lykke med det ..

• #12   11. nov 2010 Josefine du har bare at blive ved. Jeg er lige så frustreret som dig. Jeg har osse en om ikke ukendt men så en race der heller ikke er særligt udbredt. Mine frustrationer går osse på at når jeg sidder med en semilanghåret race, der beviseligt er fri for arvelige sygdomme, at man så ikke kan sælge dem. Det samme gælder den lige så fantastiske Angora. På den anden side er det måske osse meget godt at vores racer ikke er mode, for det kunne jo friste nogle til at ville avle på alt der har 4 ben og knurhår, det er jo set hos andre racer.
    Inden jeg så dit indlæg her var jeg inde og se på Majse og havde jeg haft bil og det ikke var jul lige om hjørnet havde jeg hentet hende.
    Desværre kommer jeg ikke til Middelfart, for så ville jeg have klappet dig på skulderen.

• #13   11. nov 2010 Ja Marianne- det er godt ik alle masse avler vores racer... Det er der ikke plads til i dk lige nu da

• #14   11. nov 2010 Men for alle jer der gerne vil se udkommet af alt min hårde arbejde så kommer jeg til Middelfart Lørdag

• #15   11. nov 2010 Jose- We can do it!
    Vi SKAL gøre det, prøv lige at se så fantastisk en race vi har! Og den er fri for alle disse arvelige sygdomme, som Marianne også nævner om hende´s race...
    Racen er den perfekte familie katte, de ELSKER børn, andre dyr, gæster og alt nyt! Det er en rigtig familie kat, for de elsker ikke kun en i familien, men ALLE i familien!
    You can only love them! smiley

TIL ALLE: Kom forbi i Middelfart og mød en Bobtail! smiley De er SKØNNE!

• #16   11. nov 2010 Nu har du fået en masse opbakning. Hvis jeg skal komme med nogle kommentarer til hvad jeg ville gøre anderledes, så undrer det mig, at de katte du har til salg, ikke er neutraliseret?
    F.eks. Black - han ryger jo hurtigt op i 3000 kr. for en ny køber. Og jeg forstår slet ikke du tør tage risikoen med, at du jo altså ikke kan vide, om dine katte ryger ud i mere eller mindre lemfældig avl, ved at overlave neutralisering til køber. Så har de ikke lige råd, mormor er død, og ups, katten slap ud og har nu parret sig med X osv.
    Få ham neutraliseret og sæt ham til salg for f.eks. 2000 kr. Tab, ja, men er dit største problem ikke efterhånden, at det er mængden af katte, der er den største hæmning på katteriet?
    Jeg kan ikke se, om hunkatten er neutraliseret, men vil umiddelbart ikke tro det? Det samme gælder for hende.
    Desuden så kan du skrive MEGET mere i annoncerne. Hvad udemærker sig ved lige netop dit opdræt? Hvad tester du for? Hvordan sørger du for, at folk får nogle sunde og raske katte? (her er vacc. jo det mindste af det hele). Hvordan er racens temperament generelt? Er det skødekatte? Eller er de mere sådan 'aktivt kælne'? Snakker de? Er de typen, der hænger på ryggen af een og deltager i ALT? Eller har de det fint med at observere på afstand? Osv. osv.
    Jeg tror at sådan noget ville være godt. Mange der f.eks. køber Maine Coon gør det jo pga. den halvlange pels, og hvis de bliver gjort opmærksomme på, når de bladrer fordi din annonce, hvad der er specielt ved netop din race, så ville det muligvis være en øjenåbner for, at der altså findes andet end MCO.
    Der er ingen umiddelbar begrænsning for annoncelængde herinde, så udnyt den dog! smiley

• #17   11. nov 2010 Bare rolig Lene- det har jeg helt styr på mht. Neutralisering smiley

• #18   11. nov 2010 Tak Vibeke- jeg arbejder lidt videre- hehe...nok også bare et brok oplæg.

• #19   11. nov 2010 **Så giv mig lige et spark i røven og fortæl mig at jeg bare skal blive ved....**

Det bliver ikke mig, der sparker nogen i røven for at blive ved.

• #20   11. nov 2010 Tinka- Og hvordan var den så lige ment?

• #21   12. nov 2010 Tak Tinka- så behøves du jo slet ik skrive noget til dette emne vel??? smiley

Kommentér på:
brug for lidt opmuntring :(

Annonce