{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor bliver mine katte afvist?
  • #1   18. dec 2010 Jeg har ikkestemt, men vil tro det er fordi du kun har 1 billede smiley Prøv med nogle flere, du må have mere end et billede af din kat smiley

  • #2   18. dec 2010 Er ret sikker på det er fordi der er meget lidt tekst, og kun 1 billede smiley

  • #3   18. dec 2010 Ok besynderligt i mit hoved, jeg har da fx ikke tid til at se en hel billedserie og læse romaner om alle mulige fremmede katte, men fred være.

  • #4   18. dec 2010 Ja jeg kunne da sagtens skrive mere, men hvem gider seriøst læse det...

  • #5   18. dec 2010 Trine- Det er et kattegalleri smiley Det er ligesom meningen man kan se en masse billeder af hinandens smuksakker...
    Så hvis du ikke selv syns om det, så kan du jo bare lade vær med at bruge den del af det...


  • #6   18. dec 2010 Det er en side FYLDT med katte-tosser, hehe... Så det vil vi gerne Trine smiley

  • #7   18. dec 2010 Ja ok, afvist igen hele banden, jeg er også kattetosse det er der vist ingen tvivl om med 3 (4) af slagsen, men det her system synes jeg nu godt nok er lidt skørt, så jeg holder mig til at debattere lidt i ny og næ.

  • #8   18. dec 2010 Trine- Sådan er det jo for alle herinde, jeg syns i den forstand også en kat skulle kunne komme ind så længe det er en kat smiley
    Men sådan er det jo bare herinde, så vi skal jo også forholde os til at skrive tekst om vores katte og ligge mere end et billede på hvis vi vil vise dem frem smiley


  • #9   18. dec 2010 Jamen det er fair nok, hvis man ikke kan li' lugten i bageriet eller hvad det hedder :DD

  • #10   18. dec 2010 Trine- Hehe, men vil give Susanne ret i det ville være ret kedeligt hvis alle kun smed 1 billede ind af deres kat/katte.

  • #11   18. dec 2010 Ja hvis man bruger dette forum til at læse om andres katte og se billeder kan jeg self godt forstå det :))

  • #12   18. dec 2010 Det skal du ikke være ked af. Det kan være svært at stille visse brugere tilfreds herinde.

    Jeg opretter ikke flere katte - der var både masser af super skarpe billeder og pænt med tekst. Og iøvrigt en rigtig, rigtig flot kat ...


  • #13   18. dec 2010 Trine- Du kan altid lave et fotoalbum, hvis du gerne vil smide 1 billede ind af hver smiley
    Det er der ingen brugere der skal godkende, og du behøver ikke skrive nogen tekst smiley


  • #14   18. dec 2010 Lis- Vi snakkede vist om hvorfor det var sådan smiley Det var BESTEMT ikke katten de stemte på!

  • #15   18. dec 2010 Randi, nej det kan jeg desværre ikke, jeg skal have oprettet en kat for at kunne oprette et fotoalbum.

    Føler jeg mig lige som den tykke pige i klassen eller hvad :))


  • #16   18. dec 2010 Ha´Ha´... Nå, jamen så kan du ikke lave et fotoalbum Trine smiley

  • #17   19. dec 2010 Er det brugerne der stemmer, eller dem der administrerer siden?

  • #18   19. dec 2010 Det er brugerne der stemmer katten ind eller ud smiley

  • #19   19. dec 2010 Altså nu er det jo et kattegalleri, så vil også sige man tog mere end 1 billede ind, men hvis man bare er kommet her ind for at snakke og hygge, behøves du da ikke oprette en kat.

    - Men ja jeg synes også det system er lidt latterligt, synes det skulle være sådan nogle regler med man skal 5 billeder osv. og ikke andre der skulle stemme ens kat ind.
    men det er samme, er på alle gallerier.


  • #20   19. dec 2010 Jeg skulle tydeligvis havde læst reglerne før jeg valgte at betale for at være medlem af denne side. At nogle skal sidde og gøre sig til dommer for om mine elskede bamser er værdige til at være en del af klubben. Man ulejligheder sig ikke engang til at komme med en begrundelse. Ej nu må jeg bede om min himmelblå...En kat er vel for pokker en kat!

  • #21   19. dec 2010 Det er jo kattegalleri, så hvis du kun har haft et billede inde, kan jeg godt forstå hvorfor folk har afvist ..

    - men du må prøve igen smiley


  • #22   19. dec 2010 prøv at kikke på side.mine to ældste var nær heller ikk kommet ind.og der er rigeligt med billeder.dengang tænkte jeg om det var fordi de vat blandningert,men jeg er nu glad for at være her og er os blevet godt taget imod og pænt behandlet ,når jeg har oprettet noget,så nu trækker jeg bare på skulderen af det

  • #23   19. dec 2010 "var nær ikke kommet ind".... som om det er folkeskolen og man vil gå med de seje piger, men det gider de ikke fordi man ikke har det rigtige tøj.

    Jeg er sgu lidt for gammel til at kæmpe om at få lov til at være med i kliken, så mine katte beholder jeg for mig selv, her får de nemlig top karakterer smiley


  • #24   19. dec 2010 Vi ser alle lidt forskelligt på tingene. Jeg kunne fl.eks. ikke finde på at afvise, hvis der kun er 1 billede og lidt tekst. Jeg byder stort set alle velkommen, hvis jeg lige ser dem på forsiden, hvis man kan se et billede af katten, men kan i tilfælde af for lidt tekst og billeder finde på at skrive, at jeg ikke kan give en bedømmelse før der kommer mere på profilen.
    Det med 5 billeder er kun en anbefaling, og burde ikke være grund til at folk afviser. Jeg synes alle skal have en chance, og ofte kommer der jo mere på henad vejen, når folk har været her et stykke tid.


  • #25   19. dec 2010 Nu gider jeg slet ikke oprette noget for er faktisk lidt fortørnet over den måde det foregår.

    Men hvorfor er det egentlig at I eller hvem det er der stemmer ikke skriver en kommentar når I afviser? Skal man så sidde og gætte sig frem og prøve igen og igen og bare blive endnu mere til grin fordi man ik' aner hvad problemet er?

    (du milde, jeg kan næsten ik tro det er en katteside jeg skriver det her på...)


  • #26   19. dec 2010 Trine - Det er ikke noget at blive muggen over smiley Sådan er det for os ALLE!
    Som sagt, så ville dem der stemmer ud også blive stemt ud af andre hvis de havde meget lidt billeder og tekst!
    Nu ved du hvorfor du måske er blevet afvist, og folk plejer faktisk skrive til folk hvorfor de afviser smiley
    Men nu ved du det, og har du allerede mistet lysten pga. det så er de sidste overraskelser ikke kommet endnu smiley hehe....


  • #27   19. dec 2010 Hehe nej jeg har tidligere læst hvordan nogle opfører sig herinde, det er nok ikke lige noget for mig.

  • #28   19. dec 2010 Synes da også du sku prøve igen, men måske med lidt flere billeder end 1 smiley Er lige kommet på, så har ikke set dine katte smiley

  • #29   19. dec 2010 Tak for puffet smiley Det ville nok være en idé for dem der styrer sitet at informere om at man skal have x antal billeder for det står der ik noget om. Og jo det er sgu en klike stem da de katte ind der vil ind. Nogle vil dele et billede andre 100. Men ok som før nævnt hvis man ik ka li lugten osv. Det sgu fair nok jeg synes bare det er lidt til grin. Og jeg er i stand til at tænke selv smiley

  • #30   19. dec 2010 Trine- Du har taget helt fejl!
    Jo, hvis nogen havde noget imode dig, så ved jeg ´nogen´ kunne finde på at rotte sig sammen! Det har jeg set før!

    Jeg VED der står et sted når du opretter katten at de anbefaler mere end 5-6billeder ca., for at man er mere sikker på ens kat kommer ind smiley


  • #31   19. dec 2010 Min Pjevs blev også afvist i første omgang, men jeg fik en besked fra en af dem der havde afvist om, at det var fordi, jeg havde puttet ham i gruppen "blanding af racer" og han altså var en huskat.
    Jeg vidste ikke lige, hvad han var så derfor havde jeg valgt de blandede *GG*...



  • #32   19. dec 2010 Jeg vil skrive som de andre, et billede er ikke nok, der står at de anbefaler at der er 5 billeder,
    Der er en grund til der er tekst bokse.. og det betyder jo ikke at der skal stå en helt roman, bare lige et par ord om katten..



  • #33   19. dec 2010 En anbefaling er ikke det samme som et krav. Men rom sagt fair nok vi har forskellige meningen om tingene.

  • #34   19. dec 2010 Jeg er ikke sikker, men jeg synes at huske at man skal have min. 5 billeder for at blive oprettet smiley prøv det.

    Håber du får dine katte optaget hurtigt.


  • #35   19. dec 2010 Alt afhænger af øjnene der ser - men så længe man stemmer personer frem for katte - forget it ...

    Håber der er nogen der får nye sko i julegave - de gamle må da være for små ...

    Glædelig jul fra Lis, og alle de ikke oprettede katte:-)


  • #36   19. dec 2010 Synes vi i nattens muld og mørke skal rotte os sammen og få stemt Lis's katte ind... For de er bestemt lige så velkomne som deres ejer.... Forstår ikke det der med at man stemmer på personen... smiley


    Kære Trine H
    Jeg håber du får mod på at prøve at oprette igen, for det har intet med dig eller dine katte at gøre... De er lige så gode som os andre der er kommet ind :)...
    Grunden til der er det her indstemnings system... som både er godt og skidt, er for at sorterer de useriøse fra.... Lige fra fake profiler til folk der opretter billeder af nedkørte katte osv i den dur.... Tror man har set det meste herinde efterhånden :-/..
    Så der er lidt grovsortering lige fra start af...

    Men håber du får lyst til at prøve igen... 5 billeder og lidt tekst så er jeg sikker på du nok skal komme ind smiley


  • #37   19. dec 2010 altså jeg vil os mene der skal være lidt mere end et billed men dette er ikke noget krav for at komme ind og man må ikke afvise så længe der er et billede som er tydeligt og af selve katten... det med selv at lave regler den går altså ikke... og så længe der står noget om katten kan man heller ikke afvise der... men igen vil jeg da os fortrække at der står mere end 2 linjer men igen er det ikke noget krav for at komme ind.... smiley

    så man må ikke afvise efter ens egne regler... smiley


  • #38   19. dec 2010 Det må være nogle meget specielle typer der betaler for at være med blot for at lægge billeder ind af påkørte katte og hva ellers de ka finde på. Men der findes jo desværre
    mange syge mennesker derude. Hvis jeg ik ved hva jeg ska lave en dag kan det være jeg prøver igen. 20 billeder er da også en slat smiley


  • #39   19. dec 2010 Weee trine H.... er glad for du ikke helt har mistet modet :o)...
    Glæder mig til at se dine katte når du har tiden til det...

    Og ja det er ikke så lidt med 20 billeder, men man kan jo starte med en kat og tage den derfra... smiley


    Mille... Jeg ser helst at der bare er tre billeder af katten og lidt tekst der viser at man er interesseret i at være her... Hvis folk skriver i deres tekst at de lige har fået katten og der vil komme flere billeder, jamen så byder jeg da også velkommen.... Men det er sådan lidt på geføling (eller hvad det nu hedder)....
    Så jeg afviser efter mine egne regler, men synes ikke mine "regler" er særlig strenge... jeg prøver bare at sortere de useriøse fra smiley

    Nå jeg vil smutte... skal i tivoli om lidt weeee...

    Rigtig lækker søndag til jer alle herinde


  • #40   19. dec 2010 Når man opretter en kat står der at de anbefaler min. 5 billeder af katten. Tror næppe at folk har rottet sig sammen mod dig Trine, da folk jo ikke kender dig:-) Men du kunne jo lige tage 4 billeder mere og smide ind, så tror jeg at du bliver stemt ind.

    Mht. til Lis, så er det latterligt ikke at stemme hendes katte ind, da man jo skal byde KATTENE velkommen og ikke ejeren af kattene. Er enig med Janni. Jeg tilslutter mig gerne og stemmer hendes smukke katte ind, i nattens mulm og mørke, he he.


  • #41   19. dec 2010 Kære Janni

    Lis' katte bliver ikke oprettet - længere er den ikke:-)

    Faktisk er det mere morsomt end tragisk - for jeg er i bund og grund fløjtende ligeglad. Nå ja, jeg var nu mægtig stolt af ham der blev afvist - men det er jeg da stadig:-)


  • #42   19. dec 2010 Trine H - VI er flere der godt gider at læse om andres katte, hvorofr? Jo fordi katte er vores interesse..

    Og jeg eeeeeelsker at sidde og kigge billder af andres katte, så man rigtig kan se hvor dejlig en mis den er


  • #43   19. dec 2010 Hvad har folk imod dig Lis?

  • #44   19. dec 2010 Trine,

    De syntes jeg er en bedrevidende dum kælling:-)


  • #45   19. dec 2010 Det er de samme problemer som på de andre gallerier...Jeg kikker på om det er en kat og ikke på hvem det er, jeg kender ikke nogen herinde alligevel.

    Så jeg stemmer da gerne ind.

    Lis: vi andre bliver da også klogere ag de bedrevidende, det synes jeg da er helt fint, bare man får det på en pæn måde.


  • #46   19. dec 2010 Lis: Dem der mener du er bedrevidende, opfatter vel i virkeligheden sig selv som bedrevidende, siden de mener, de har ret til at lave deres egne regler for optagelse på KG og lege dommere efter hvad de selv synes :-S

    Så længe man opfylder KG's generelle regler, skal ALLE bydes velkommen. Og jeg gentager lige. Det med antallet af billeder er kun en anbefaling - IKKE et krav!

    At afvise p.g.a. personer er fuldstændig uacceptabelt og kun med til at give en dårlig stemning. Øv!


  • #47   19. dec 2010 Jeg har ikke sat mig ind i reglerne, sad bare og kedede mig lidt i går og tænkte så kunne jeg jo lige oprette dem, men så fandt jeg ud af at det ikke var så ligetil.

    Det er også ligemeget, jeg har ikke det store behov for at udstille mine katte, jeg synes bare det er nogle underlige regler eller uskrevne regler...


  • #48   19. dec 2010 LOL lis smiley det skal vel ikke gå ud over dine katte ???

  • #49   19. dec 2010 Hahaha tror nu de er pænt ligeglade hvis jeg skal være ærlig :)))))

  • #50   19. dec 2010 ja det er de sgu nok....griner.... og tror osse lis er ligeglad smiley

    da jeg i sin tid oprettede en af mine katte blev jeg pænt bedt om at sætte flere billeder ind smiley det gjorde jeg så smiley


  • #51   19. dec 2010 Jeg er ikke så go' til at gøre hvad der bliver sagt, så bliver jeg Rasmus modsat, men med den tid jeg har brugt på denne tråd ku' jeg nok ha' oprettet mine egne katte og et par stykker oveni :))))

  • #52   19. dec 2010 Trine- Hehe, ja det kan der være noget om smiley

  • #53   19. dec 2010 ha ha ha ja Trine der kan du se.... du kan ligeså godt makke ret smiley

  • #54   19. dec 2010 thomas & Marlene C

    Sådan er det jo - ved man det preller af på personen - så går man i krig med det vedkommende holder mest af, enten bør eller dyr.

    På en lusket hemmelighedsfukld måde - se'fø'li:-)


  • #55   19. dec 2010 Cilie @> Jeg har også været oprettet i flere år, men ikke ikke brugt KG før nu, eller det vil sige at nu har jeg vel "brugt" KG i et par måneder nu. Jeg oprettede mig dengang fordi at jeg troede at jeg skulle være oprettet for at se andres katte:-)

  • #56   21. dec 2010 Mange tak for det Gonzalez smiley

Kommentér på:
Hvorfor bliver mine katte afvist?

Annonce