{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
309 visninger | Oprettet:

DBA {{forumTopicSubject}}

Nogen der har abonnement??

Min søsters kat blev sterelliseret den anden dag, og døde af det =(

Nu vil hun gerne have en main coon, der er en på dba, men jeg kan ikk se nummer og sådan..

Det er den fra otterup..

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?Fritekst=main+coon&RubrikId=15520&PrisTil=9999999&PrisFra=0&Medbillede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandler=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&SektionId=0&BilledVisning=

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DBA
  • #1   17. feb 2006 man skal betale for at se nr på folk...

• #2   17. feb 2006 sorry... jeg var lige ved stranden med hunden =)

hun bruger en dyrlæge fra odense..

da katten ikk reagerede og vågnede som den skulle kørte hun tilbage til dyrlægen som undersøgte den i hoved og hale og konkluderede, at katten simpelthen havde mistet livslysten =(

dyrlægen er super go´.. har selv fået sterelliseret baby der, ingen klager =)

• #3   17. feb 2006 katten simpelthen havde mistet livslysten =(

??????? Det lyder lidt vildt i mine ører.!! Der var vist noget helt andet galt - måske har den fået for meget narkose.
    Det lyder heller ikke rigtigt at hun har fået katten med hjem uden den var rigtigt vågen. IKKE en dyrlæge jeg ville benytte igen!

• #4   17. feb 2006 katten var vågen, men lå bare og gloede ud i luften..

dyrlægen sagde at hun godt nok vær en træt misser, men det virkede ikk mistænkeligt på nogen måde..

det min søs blev urolig over, var at hun ikk kom da de blev fodret ( gizmo var doven som garfield, og lige så madglad ) og så var det hun kørte tilbage.. Katten fik taget blodprøver, men der var intet spor af narkose.. hun havde bare opgivet =(

han sagde at det var et sjældent syn, men han havde set det en gang i en bog (dyrelæge bog vil jeg tro), og det hed noget specielt min søs ikk kunne huske..

• #5   17. feb 2006 may- britt..

min søs passer sine dyr GODT.. bryder mig ikk om antydningen af andet !!!

jeg kan ikk fortælle andet end hva hun sagde, hun var sgu lige så overrasket som i er.. men der har altså ikk været noget med den dyrlæge før.. og vi er MANGE der bruger ham !!!

Kommentér på:
DBA

Annonce