Turen går til Tjekkiet Turen går til Tjekkiet
Jeg vil lave en surpricetur til Tjekkiet for min mand - jeg tænker, at vi skal have 2 dage i naturen et sted, hvor der er ekstrem smukt og så 3 dage i Prag Centrum
MEN HVOR SKAL DET VÆRE? har du forslag til serverdigheder, meget gerne natur ( jeg tænker selv på Böhmen men har svært ved at finde ud hvor det skulle være, så vi ikke skal ligge og krydse landet hele tiden i bilen)
Har du forslag til hyggelige hoteller - vi foretrækker mere et familiedrevet hotel end et 5 stjernet hotel, som ikke har personlighed. Det må meget gerne være i gå afstand til en by - her tænker jeg på 1 del af turen.
Prag - vi vil gerne bo i centrum eller max 20 min med undergrund til vi er i centrum, men skal kunne gå ud af døren og finde spisesteder inden for 10 minutter.....
Vi skal kunne parkere med vores bil - meget gerne sikkert ;O) Vi er igen ikke bruger af hotellet særlig meget - andet end til at sove og spise morgenmad og så er vi ud resten af dagen
hvad kan du anbefale?
Og serverdigheder - hvad skal vi se i Prag/ elller omegn ? Karlsbroen ja, men hvad med glasværker, glasbutikker mv...og andre serverdigheder i byen
glæder mig meget til at høre fra dig
Hilsen Heidi
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Turen går til Tjekkiet