549 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Turen går til Tjekkiet Turen går til Tjekkiet

Jeg vil lave en surpricetur til Tjekkiet for min mand - jeg tænker, at vi skal have 2 dage i naturen et sted, hvor der er ekstrem smukt og så 3 dage i Prag Centrum

MEN HVOR SKAL DET VÆRE? har du forslag til serverdigheder, meget gerne natur ( jeg tænker selv på Böhmen men har svært ved at finde ud hvor det skulle være, så vi ikke skal ligge og krydse landet hele tiden i bilen)

Har du forslag til hyggelige hoteller - vi foretrækker mere et familiedrevet hotel end et 5 stjernet hotel, som ikke har personlighed. Det må meget gerne være i gå afstand til en by - her tænker jeg på 1 del af turen.

Prag - vi vil gerne bo i centrum eller max 20 min med undergrund til vi er i centrum, men skal kunne gå ud af døren og finde spisesteder inden for 10 minutter.....
Vi skal kunne parkere med vores bil - meget gerne sikkert ;O) Vi er igen ikke bruger af hotellet særlig meget - andet end til at sove og spise morgenmad og så er vi ud resten af dagen

hvad kan du anbefale?

Og serverdigheder - hvad skal vi se i Prag/ elller omegn ? Karlsbroen ja, men hvad med glasværker, glasbutikker mv...og andre serverdigheder i byen

glæder mig meget til at høre fra dig

Hilsen Heidi

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Turen går til Tjekkiet

Annonce