Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Turen går til ? Hyggetråd :-)
  • #1   2. jul 2015 Tåsinge - den kører vi da over tit smiley bor på langeland smiley

turen går til baghaven til poolen - med 14 katte, 2 heste og 2 kaniner, ja så holder vi kun ferie hjemme.
    min lillebrors 2 drenge kommer dog på ferie i et par dage.

• #3   2. jul 2015 Vi har talt om et døgn eller to i shelter, så vi får halet ungerne væk fra deres pc. smiley

• #4   2. jul 2015 Arbejde arbejde arbejde...
    Sagde mit job op 30/4, og starter først studie i august. Var så heldig at finde mig et sommerferiejob. Så der bliver tjent lidt penge her i ferien smiley

• #5   2. jul 2015 Ja jeg har også ferie helt frem til 5. august, vi skal ingen steder, højst nogle 1 dagsture rundt om i landet.

Vi syntes ikke lige vi har råd og har ikke rigtig nogen til at passe kattene.

Men Smilla syntes også det er dejligt bare at have moar hjemme og nu er solen og varmen jo kommet så kan man jo sikke sol i vindueskarmen smiley :)

profilbillede
  • #6   2. jul 2015 Costa Del Naestved

• #7   2. jul 2015 costa del Roeselare i Belgien smiley hvor vi bor... denne uge er der mellem 34-40 grader og der er en uge til ferien starter...ser dog ud til at temp. kommer mere ned hvor man kan være med igen til den tid smiley mellem 25 og 30 grader smiley

• #8   2. jul 2015 Jeg har store planer! Om sofahygge! Min papbror, hans kone og deres barn kommer til dk, så skal nok bruge lidt tid med dem, har ikke set dem i 8 år og har aldrig mødt min nevø, som nu er 2.

• #9   2. jul 2015 Turen går ind i min seng, skal arbejde i morgen smiley

• #10   3. jul 2015 Jeg har 1 uges ferie om et par timer og dernæst går den til Costa del jungle, idet haven ligner noget der er løgn med knæhøj karse smiley

• #11   3. jul 2015 He he
    Costa de jungle smiley
    Tror også jeg må på den tur senere i ferien smiley

Heidi N
    Der er nemlig mange skønne steder i lille Dk smiley

Det lyder varmt i Belgien...

Tillykke Bonnie smiley Med killingen.

• #13   3. jul 2015 Korrekt selrexwin måske også derfor ingen har skrevet dato på hvornår de evt tager på ferie..

Faktisk er jeg lidt imponeret over at jeg ikke er næsten den eneste der ingen steder skal, jeg troede næsten det var et must for alle at skulle på ferie..
    Jeg har det faktisk fint med ingen steder at skulle, syntes Danmark er dejlig og det at køre en tur i ny og næ er mindre stressende og mindre udmattende end at skulle pakke feriekuffert stæse afsted og opleve en masse.
    Bevare en ferie tur er hyggelig, men da Vi er mennesker der gerne vil opleve en masse, så syntes jeg nemt jeg bruger mere energi på en ferie end jeg gør når jeg arbejder smiley smiley

• #14   3. jul 2015 Vi har ingen fast dato på, for vi tager afsted efter vejret. Jeg gider ikke ligge i shelter i øsregnvejr. smiley

Desuden har vi en god gade mht. nabohjælp, hvor man holder øje med hinandens huse. smiley

• #15   3. jul 2015 Jeg skal tilbringe sommeren i min nye lejlighed:D

Feline og jeg flytter ind på søndag efter lidt over et år som hjemløse! Det bliver SÅ dejligt at få vores eget, så det skal nydes ude på min store lukkede altan! smiley

• #16   3. jul 2015 SKØNT Karina K!!!! smiley
    -------------------------------------------------------------

Jeg har 1 uge til ferie smiley Og den kommer mest til at foregå derhjemme i år.
    Mine forældre tilbød godt nok at jeg kunne få en ferie i tidlig fødselsdagsgave (ligesom jeg har fået de sidste 2 år), men jeg har ingen til at passe kattene i år, slet ikke med så kort varsel, og synes også bare jeg trænger til at slappe af derhjemme, jeg har da heldigvis en dejlig terrasse, skal egentlig bare ud og have købt mig en liggestol, så ved jeg hvad ferien skal gå med smiley
    Og så tænker jeg at tage ud og besøge nogle venner, skal bl.a. op og besøge mine gamle killingekøbere, som købte 2 killinger af mig i 2011, jeg har ikke set dem i 2 år, da der bare er sket så meget i mit liv de sidste par år, at jeg ikke har kunnet overskue det, men i år skal det være smiley

Og så tænker jeg lidt at overraske mine forældre ved at ordne deres kæmpe have lige et par dage inden de kommer hjem fra ferie, det ved jeg de vil sætte STOR pris på, de er jo ikke lige så unge og smidige mere som de var engang smiley

• #17   3. jul 2015 Dejligt at høre du endelig har fået din egen lejlighed Karina.
    Tillykke med den, det bliver rart for dig og Feline at få jeres eget igen smiley

• #18   3. jul 2015 Vi skal bare være herhjemme, sammen med vores 2 katte og 2 hunde. Regner med vi skal på nogle endags ture , men mere bliver det ikke til. Det har jeg det nu også ganske fint med smiley

• #20   3. jul 2015 Vi skal også bare være hjemme det meste af tiden smiley Dog skal vi på et tidspunkt en uge ned i det sønderjyske til en af vores venner hvor vi nok ikke kommer til at se solen ret meget, da den står på gaming der smiley

Og ellers skal jeg i praktik i 2 uger også hvilket bliver hårdt tro jeg smiley Og ellers er vi ved at planlægge en London tur i starten af skolen hvor vi tager fri en fredag og en mandag og er der over weekenden smiley

• #21   3. jul 2015 Vi rejser en 2 uger til england i august... Det bliver vild hyggelig, da vi skal have min far med. Det er første gang i 10 år mig og manden skal rejse udenlands, og det er endnu længer siden jeg har været på ferie med min far. Så det glæder jeg mig meget til. smiley

Nu hvor der er alt det bøvl med Ryan air, så er jeg lidt spændt på om vi overhovedet kommer med et fly fra dem af derover. Ellers har vi aftalt vi tager bil og køre til frankrig, hvor vi så vil tage toget derover. smiley

• #22   4. jul 2015 Vi skal en tur til Svinkløv Badehotel - min svigermor er så fantastisk sød, at hun hvert år inviterer min kæreste og jeg derop 3-4 overnatninger, og jeg elsker det. Efterfølgende skal jeg et par dage i sommerhus med min familie, der må min kæreste blive hjemme, da det ikke kunne lade sig gøre at arrangere dyrepasning i de dage.
    Derudover skal min kæreste og jeg på et herregårdsophold på Langeland, som vi gav hinanden i julegave.
    Vi havde egentligt også planlagt en kort tur til Rom, men den har vi droppet, da vi lige er flyttet - hvilket tærede lidt mere på økonomien end vi oprindeligt havde regnet med. smiley

• #23   5. jul 2015 I må alle uanset hvad I skal ,have en god sommer smiley smiley smiley

• #24   5. jul 2015 Tak og i lige måde smiley

• #26   5. jul 2015 Tak i lige måde

• #27   5. jul 2015 Jeg holder ferie på Costa Del Terazzo!
    Jeg har nemlig også knæhøj karse og en masse hængepartier - og Freddie har jo pt. klippekort til dyrlægen, så ingen vil passe ham, for ingen vil lære at give medicin!
    Men jeg kommer ikke til at kede mig smiley
    God ferie til jer alle!

• #28   8. jul 2015 Tak Lone smiley

Kommentér på:
Turen går til ? Hyggetråd :-)

Annonce