815 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Turen går til Miami Beach Turen går til Miami Beach

Hej alle sammen....

Så er rejsen bestilt og depositum er betalt smiley Jeg tager til Miami Beach d. 6/9 - d. 20/9 - 2008.

Glæder mig helt vildt meget...

Jeg vil høre om nogen af jer har været i Miami Beach eller har været i USA før, og om I kan give mig nogle gode råd til hvordan man kan få den bedste ferie ud af det...

(Skal afsted med 2 veninder - så det er en tøsetur).

Knus Sanne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Turen går til Miami Beach
  • #1   2. jun 2008 Har aldrig været der, er vildt misundelig he he. Håber I får en pragtfuld ferie.

• #2   2. jun 2008 har heller aldrig været der, men ser tit om deres dyrepoliti på animal planet smiley

• #3   2. jun 2008 jeg har heller aldrig været der men der findes nogen sikkert nogen gode rejse bøger smiley

• #4   2. jun 2008 Jeg var i Orlando, florida sidste år og tager afsted igen i år. Virkeligt dejligt sted!
    Nyd det og husk at shoppe en masse da det er så hammer billigt! Og så er det jo rart at du med hjem må have 2*20 kg med i baggage og 8 kg håndbagage smiley Nice!
    Hav en god tur!
    Ps hvis i skal op omkring Orlando så tag i Islands of Adventure hvis i kan lide forlystelser som giver sus i maven + at oplevelsen bare er fantastisk!

Knus!

• #5   2. jun 2008 Har været der mange gange, og skal afsted igen d. 3/7.
    Har i bestil overnatninger og bil hjemmefra eller hvad? Skriv evt en pb.

• #6   3. jun 2008 Hej igen..

Tak for jeres henvendelser... smiley

Celina V:
    Jeg har også fået at vide at det er billigt at shoppe derhenne, men har dog ikke været sikker på om det passede med at man kunne tage 2*20 kg med hjem... Men nu når du siger det og har været der, så må det vel være sandt, og det er bare TOTAL NICE smiley

• #7   3. jun 2008 Hehe jamen det er bare SÅ sandt og SÅ lækkert! Så shop away!!! smiley
    Psst speceilt make-up er billigt, men også mærkevarer er der super gode priser på, og nu med $ i bund er det bare endnu bedre smiley

• #8   4. jun 2008 Celina:

UHHHH det kan være man skulle sætte spærrer på sin konto så man ikke bruger alle sine penge på shopperi, griner...

Ej jeg glæder mig helt vildt meget.... Må se om jeg kan finde ud af at lægge nogle billeder ind derfra når jeg kommer hjem, så I kan se hvordan der er nu... smiley

Kommentér på:
Turen går til Miami Beach

Annonce