{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Har du haft en kæreste/mand der har været udsendt? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer..
Min søde mand skal udsendes her til august, og jeg ville rigtig gerne høre, om der var nogen herinde der havde været i samme båd?
Det er første gang han er udsendt, og første gang jeg skal opleve det, så der er en masse spørgsmål og tanker, som jeg gerne vil snakke med en der har prøvet det om smiley
Så hvis en af jer måske har lyst til at snakke lidt, så ville det være dejligt... smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du haft en kæreste/mand der har været udsendt?
  • #1   16. maj 2011 Vores nye svigersøn skal afsted for 3 gang ... så det er nyt for os, men ikke for ham.

  • #3   16. maj 2011 Uh, chikabee, så er I nok også lidt spændte/nervøse hvad man nu skal kalde følelsen...

    Maja, hold da op, det var da ikke så lidt smiley Så ved du jo godt hvad det handler om smiley Tak, det vil jeg huske smiley


  • #5   16. maj 2011 Altså .. han er konstabel, han er i MEKIG.. han skal fungere som sygehjælper i hans gruppe... Er ikke helt sikker på endnu hvad han skal gøre dernede, for at være ærlig.. men til daglig bygger de broer og sådan, og finder miner.. Så går ud fra, at det er det de skal .. samt støtte kamptropperne på patrulje osv osv..
    Der kommer et pårørende arrangement senere på måneden, der får vi meget mere at vide...


Kommentér på:
Har du haft en kæreste/mand der har været udsendt?

Annonce