{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

x-høj og velkomst point.......? {{forumTopicSubject}}

Er der noget sted hvor man kan læse om de ting. Jeg havde meget hurtigt brugt mine x-høje da jeg jo ikk lige vidste at de slap op :-s
Og så har jeg lagt mærke til at der er forskel på velkomst points os, jeg lagde nemlig lige mærke til at jeg kun ku gi et......? Hvordan kan man få flere af dem.........? Og hvordan får man flere x-høje at gi af.........???
xxx Hanne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  x-høj og velkomst point.......?
  • #1   23. feb 2006 Du har kun 20 'Ekstra høj'e at give ud af, og kan ikke få flere. Til gengæld kan du ændre karaktererne til nogle af dem du har uddelt de flotteste points, og så derved igen få 'Ekstra høj'e.

Du skal bare vinde nogle udfordringer, for at få flere velkomst-/afvisepoints. *SSS*

Poteknus herfra.

• #2   23. feb 2006 Jeps Johanna, man har kun de 20 man får fra start af. Hvis man vil have "flere" må man gå ind på "min konto" og under mine bedømmelser og rette nogle af dem til, så bliver man får nogle X-stra tilbage igen.

Og som Indienite skriver så optjener man velkomstpoint ved at vinde udfordringer. Men man kan max få 10 point i det hele.

Mvh
    Louise

• #3   23. feb 2006 Okay...
    Jeg forstår bare ikke helt..
    For jeg havde brugt mine x-høje hurtigt.
    Men pludselig havde jeg 3 at gi af.....
    Hvordan dælen kan det så være.....?
    Kan det så være forda der er 3 af dem jeg har brugt det på som måska er afmældt eller slettet......?
    Jeg forstår det ikke helt *gg*
    Ang velkomst point, bruger man så en hver gang man byder en velkommen så....? For min killing har lige vundet nogle stykker, men da jeg ville byde en velkommen idag stod der nemlig at jeg kun havde et at gi af..........?
    hmmmmm mig ikk forstå ;o)

• #4   23. feb 2006 Hvis din killing lige havde vundet dem, så kan der sagtens gå et par dage før det kan ses - både på killingen´s profil, men også på dine points.

• #5   23. feb 2006 Jammen jammen... Lilo har vundet 5 stk de sidste uger, og Misty 3. Gælder det ikk nogen steder...........???
    Jeg syns det er liiiiidt forvirrende *suk*

• #6   23. feb 2006 Prøv at kontakte admins så, for synes også at det lyder mystisk så!

• #7   23. feb 2006 Hæhæ ja deeeet.....
    Der var en som fortalte at hun mente man fik flere x-høje at gi af hvis man vandt flere dyste...
    Men jeg kan dælme ikk lige huske hvem det var....
    Hmmmmmmmmmm men det går såmæn nok. Jeg syns bare at der er mange flere end 20 misser som fortjæner x-høj :o( hmmm

• #8   23. feb 2006 Hanne L: Er fuldt ud enig med dig i at der er flere en 20 katte der fortjener ekstra høj af mig.. Måske skulle man skrive til adminis. og spørge dem om ikke de måske kunne lave det om så man enten kan optjene nogle.. Eller bare have nogle flere.. Synes nu det med at optjene flere lige som med velkomst point, er det bedste...

• #9   23. feb 2006 Christine...
    Ja det syns jeg os ville være en go ting ;o)

Kommentér på:
x-høj og velkomst point.......?

Annonce