19. feb 2008 Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
problemer forældre imellem problemer forældre imellem
hej
jeg vil starte med at sige, at jeg ikke ved, om jeg har sat dette under den rigtige kategori, men så vil jeg gerne bede en HA'er om at flytte den, hvis den er forkert placeret
jeg har en nær ven, som har fødseldag og han er ret trist i dag...
Sagen kort:
han og kæresten fik sidste sommer en dejlig dreng. Moderen har periodevis depressioner.
De er gået fra hinanden for ca 3 måneder siden.
han har altid været der for hende under hendes depressioner, og hun har været indlagt pga dep. nogle gange...
hun er blevet tæsket af hendes far som barn, og hun beskylder min ven for at ville slå hende, hvilket han aldrig kunne drømme om.
han er en ung fyr på 28 år, og jeg har aldrig mødt en som ham, for hvem hans egen lille familie betyder SÅ meget. Han vil gøre hvad som helst på denne jord, for at han kunne få hans ekskæreste igen, og få hans egen lille familie til at fungere. Han har gjort alt hvad han overhovedet kunne for at få det til at fungere, men da hun sagde, at han flyttede fra ham, havde hun en fra kommunen med, fordi hun var bange for hans reaktion (FORDI hendes far har tæsket hende i mange år - min ven har ALDRIG løftet en finger forkert for hende)
lige nu er sagen den, at der er en klagesag over en psykolograpport, lavet på et tidspunkt, hvor han havde det vanvittigt dårligt, fordi han prøvede at holde sammen på hans famile (som allerede der var ved at falde fra hinanden, og alle andre modarbejdede ham), HERUNDER om han er egnet som far...
hvordan kan han modarbejde kommunens fordomme og bevise, at han ER egnet som far?
det skal til sidst siges, at han har opgivet at samle hans familie igen, nu vil han bare gerne have det hele til at fungere, uden kommunen spænder ben for det...
Nu, efter ca 3 måneder, er forældrene endelig begyndt at blive bedre til at blive enige om tingene, men sagen kører stadig ved kommunen...
Hvad skal han gøre??
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
min ven har som sagt fødselsdag i dag, men må ikke have drengen i tre dage i træk, fordi statsforvaltningen og kommunen mener at det er for meget for drengen...
problemer forældre imellem