{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.875 visninger | Oprettet:

Pasning af Kat {{forumTopicSubject}}

Hej KG

Jeg vil bare lige hører jer ad om jeg gør det rigtige i forhold til at få Milo passede i næste uge.

Kæresten kommer hjem fra værnpligt om onsdagen(så skal han ikke der ned mere WEEE), Vi er så blevet inviteret i sommerhus af hans forældre der kommer og henter os onsdag aften og aflever os hjemme igen fredag middag. Jeg har fået tilbudt at jeg kan tag Milo med, men det vidste jeg godt med det samme det vil jeg ikke. Der vil være en hund og Milo ville få et rum for sig selv hvilket jeg synes er synd, han ville så få lov til at komme ud engang imellem uden hunden er der.

Jeg tænker bare at sådan en tur stresser katten og det vil jeg ikke udsætte Milo for, også selvom han er en kat der tag nye ting meget nem(dog ikke lige med en hund desværre). Jeg havde så i tirsdags(inden jeg vidste vi skulle i sommerhus) snakkede med en ven at hvis vi nogensinde skulle på weekend ophold eller noget om han ikke kunne passe Milo og det havde han sagt ja til.

Vennen er en Milo kender godt og er tryg ved så har ingen problemer med at få ham passet af ham. Vennen skal dog lave et projekt så han kan kun komme kort om morgen for at give Milo morgenmad og rent vand også kommer han om eftermiddagen/aftenen for at give Milo aftensmad og alt det andet der skal ordnes samt lige være sammen med katten. Han har også fået tilbudt at han må sove her hjemme hvis det var nemmere for ham. Min ven skal så komme onsdag aften lige at se til Milo(måske og sove), så torsdag morgen og torsdag aftenen(og måske sove), også skal han kigge til ham fredag morgen hvor vi så selv kommer hjem til middag.

Er det det rigtige jeg gør? For hvis jeg tog Milo med ville det være pga. egoiske tanker fra mig om jeg ikke kan undvære ham selv i 2 nætter.
Og vil Milo hade mig for at være væk fra ham i 2 nætter?

Har selvfølgelig tænkt mig at forkæle ham når jeg komme hjem igen om fredagen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pasning af Kat
Kommentér på:
Pasning af Kat

Annonce