Lorte dag !!!! {{forumTopicSubject}}
Hold da helt k*ft en lorte dag jeg har haft.
For det første har der ikke været en skid og lave så har kedet min r*v i laser.
For det andet så er man på arbejde med en som tror hun er så bedre vidende og så tror du at hele denne jordklode drejer om hende alt er bar mig mig mig eller hvad jeg mener er der rigtige!!!
Gaal jeg blir så træt.
Hver gang man siger noget eller kommentere noget, så ved hun selvfølgelig bedre, og kommer ud i lange forklaringer om hvorfor at det selvfølgelig er hendes mening der er den rigtige, og at jeg da bar er helt forkert på den og at jeg da overhovedet ikke forstår noget som helst. Gal jeg blir sindsyg, hun er simpelthen for meget, hun tror at alt handler om hende og at hun gør alting på den rigtige måde og at ja hun simpelthen er den bedste. Hun siger at jeg ikke skal snakke så meget i telefon når jeg er på arbejde, har snakket en gang i dag og det var enddag i min pause, hun sidder hvert et ledigt øjeblik hun har enten på facebook eller sms'er som en sindsyg.
Magter det snart ikke mere, gider ikke og føle mig som en der ikk ved noget bar fordi hun tror hun nærmest er Gud !
Lige et lille vredes udbrud fra mig på sådan en rigtig lorte dag !
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 10
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 64 Svar: 246
Svarer hende også kun hvis hun spørg om noget relevant og går nu og rydder op og tuller lidt rundt for mig selv.
Felis. Selvfølgelig kan jeg da godt se at hendes mening er rigtig nogen af gangene, men den ting der gør mig så rasen er at hun omformulere min mening og siger ej det mener du ikk, det passer overhovedet ikke og prøv og tænk på bla bla bla og nu skal du høre hvordan det fungere og sådan her er rigtig og bla bla bla.
Hun skal hele tiden overgå alt med noget hun mener er det rigtigt hun kan overhovedet ikke se at andres meninger kan være anderledes end hendes.
nov 2008
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 52 Svar: 279
nov 2008
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Salliah **og så får man lige afvide at hun sidder og sms'er med en anden kollega om hvor irriterende hun syntes jeg er og hvor lidt jeg ved om alt og at jeg generelt bar er dum**
Ejjj, hold da op for en opførsel! Sådan en latterlig, umoden, teenageagtig opførsel hører ikke hjemme nogensteder. Hun er sikkert en sølle stakkel, men det skal dæleme ikke gå ud over dig.
Enig med Jeanet, du skal ikke finde dig i det!
En skam at du bliver påvirket af den tøs' opførsel, men jeg ved godt, det er svært at undgå :-/.
nov 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 71
nov 2008
Nedturen fra igår har heldigvis fortaget sig efter en dejlig samtale med kæresten om det hele i går aftes
God weekend til jer
Lorte dag !!!!