{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Heste mennesker. {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer på KG.

Ville lige høre, om der er nogle der evt. er på Heste Galleri?
Har I egen hest eller part?
hvilken hest?
Og hvad rider i? smiley

Jeg har selv en connemara vallak på 9 år, som jeg har haft siden han var 4 år.
Jeg begyndte for nogle gå år siden, at ride western på ham, som jeg er virkelig glad for! Vi rider dog stadig lidt dressur og spring, men min part rider dressur og spring på ham smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heste mennesker.
  • #1   8. dec 2011 Jep, har hestegalleri smiley

Har en lille shetlænder hingst må 2½ år. og så har jeg en travervallak på 15 år på 1.72 i stg. smiley

• #2   8. dec 2011 Hvor dejligt smiley Hvad hedder du derinde?

• #3   8. dec 2011 vi har islænder

• #4   9. dec 2011 jep er på hestegalleri, med mine 2 drenge
    Pax, fjordhest/traver på 15, har haft ham siden han var 1 år, har selv tilredet ham, bruger ham bare til skovtur da han har spat og en `mus` i bagbenet.. har brugt ham til lettere dressur.
    Ronald, fjordhest på 5, har haft ham siden han var ca. 7 mdr. har selv tilredet ham for 1½ år siden, har en halvpart der rider ham 3 gange om ugen, hun springer lidt og rider dressur, jeg er mest til skovtur

• #5   9. dec 2011 2 dressur/ jagt heste (Oldenborg og DV) og 2 snart 3 Shetter smiley

• #6   9. dec 2011 Det er dejligt med både katte og hestefolk smiley

Majken G: Ved du hvilken slags spat han har?
    Min har nemlig selv juvenil spat (ungdomsspat), men det er vokset så god sammen som det kan, og han kan bruges til det jeg havde planer med, at han skulle bruges til. Stævner intressere mig ikke.

• #7   9. dec 2011 Ved ikk lige hvad den hedder, men den var begyndene dengang det blev opdaget ca. 6 år siden. dyrelægen sagde han godt kunne bruges i dressur men ikk spring, men pga. musen kan jeg kun bruge ham til skovtur da den sætter sig mere i klemme når han blir samlet

• #8   9. dec 2011 Jeg er også på hestegalleri, men har desværre ikke hest mere. Har haft pony i min pony tid og ellers part på hest indtil jeg flyttede hjemmefra. Nu kan jeg ikke finde hverken tiden er pengene til det mere desværre:/
    Meen derfor er jeg nu stadig på hestegalleri og snuser lidt rundt;)

• #9   9. dec 2011 Maiken: Okay, men det gør jo ikke hesten dårligere smiley Godt han har en god ejer, der gør noget, så ikke han har omndt.

Tabita: Jeg rider stadig pony, selvom jeg er 20. Jeg købte min pony, for min konfirmations penge, han har hjulpet mig gennem RIGTIG meget, så jeg vil aldrig nogensinde kunne sælge ham. Selvom stævner ikke intressere mig, kunne jeg da godt finde på at starte nogle små stævner, for bare at komme ud og opleve noget nyt.
    Derfor er jeg også skiftet over til western, da man må ride pony, når man er over 16 smiley

• #10   9. dec 2011 Ja jeg havde også to ponyer og de har vireklig også hjulpet mig igennem rigtig meget, men den ene gik jo hen og blev gammel, men også syg så måtte desværre aflive hende og den anden har jeg fundet det bedste hjem til jeg kunne tænke mig. Hvis jeg havde kunnet tage ham med ville jeg utrolig genre det, men tid og penge bremser jo devsærre nogle gange ting.
    SKØNT for dig du stadig kan have ham hos dig!:)

• #11   9. dec 2011 Hestene hedder Dot Salar og Archie smiley

• #12   9. dec 2011 Tabita: Ja okay, det kan jeg godt se. Jeg ville aldrig kunne sælge min pony, da jeg har hørt de forfærdeligeste historier med nogle købere der lovede guld og grønne skove, men efter den var kommet hjem, blev kontrakten misholdt smiley

Nu mener jeg ikke sådan ride mæssigt, mere af personlige årsager, har bl.a. været lam i højre side, så mere på det punkt smiley

• #13   10. dec 2011 Var nu også det jeg tænkte, jeg har nemlig også haft noget personligt de har hjulpet mig igennem;)
    Ja det er altid svært med et nyt hjem, men jeg har været derude flere gange, men bare første gange da jeg aflevere ham var jeg ikke i tvivl på den måde de håndtere deres dyr på. Og får hver gang jeg ser ham derude er jeg da ikke tvivl, han har det som blommen i et æg:) Jeg savner ham bare stadig!

• #14   10. dec 2011 Og ikke at glemme bare da de var ude at se på ham, havde jeg en god mavefornemmelse:)

• #15   10. dec 2011 De er rigtig rart, sådanne steder findes der ikke mange af.
    Og da slet ikke af de unge piger, der synes hestene er så søde det første stykke tid, men så kommer de på andre tanker nogle år senere.

Dejligt at du stadig har kontakt med de nye ejere, og kan komme ud og besøge ham.

Jeg skriver stadig nogle gange om åtret til tidl. ejer, hvordan det går med ham, og sender nogle billeder med, hun er super glad for at se, at han har det godt.

• #16   1. maj 2012 Jeg har part på en pony, og jeg er på HesteGalleri smiley

Kommentér på:
Heste mennesker.

Annonce