{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

det samme forum indlæg flere gange... {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste som finder det en LILLE smule irriterende at der kommer det samme forum indlæg, i 2-3-4 grupper, som er 100% ens.
Når vi har et forum hvor vi kan oprette emnet under forskellige kategorier, og som er åbent for hele kg.

Istedet for f.eks at lave et emne om en brækket finger i billedgruppen, slankegruppen og 7 andre grupper, som vel egentligt burde være helliget til billeder, slankeråd og hvad grupperne ellers er?

Jeg undskylder at jeg har lavet dette lidt sure oplæg, men helt ærligt, så genere det mig, at min gruppe liste blinker med 17 forskellige grupper der har nye indlæg, de er bare 100% ens.
Ville ønske folk brugte det åbne forum!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det samme forum indlæg flere gange...
  • #1   29. dec 2011 Jeg synes også det er irreterende. Får den samme tråd kører parrelelt, men så kan man jo vælge den tråd der går mest efter sin egne holdninger. smiley

  • #3   29. dec 2011 Jo men der er jo også bare mange af indlæggene der aldrig bliver besvaret, netop fordi jeg tror at andre tænker at det er lidt træls...

    Men der er selvfølgelig nemt at vælge hvad man bedst kan lide smiley


  • #4   30. dec 2011 Susan præcis.
    Men jeg tænker også, at det er lidt underligt at oprette et emne om sygdom, eksamener eller andre ting, når gruppen hedder f.eks. billeder... Jeg mener, det må da være en riiiimelig klar udmelding om at det er billeder der skal være i gruppen og ikk alt muligt andet?
    Og så samtidig med, at man opretter indlægget i 17 forskellige grupper, som ikk har noget med det at gøre.

    Jeg forstår ikk pointen... Og det irritere mig at det sker.
    Og igen... Jeg ved godt det egentligt er en bakkatel, men nu blev jeg lige rigtig provokeret da jeg ikk har været på kg i et stykke tid, sådan rigtigt, og så var mine grupper bombet med en million oplæg, men der var faktisk kun 3 forskellige emner...


  • #5   30. dec 2011 Giver dig helt ret...
    Jeg er også ved at får godt gammeldags fidder over at der er så mange der laver de samme indlæg, det er sku nok med et, hvis der så ikke kommer noget respons efter mange timer, ja så kan jeg forstår hvis man forsøger et andet sted.


  • #6   30. dec 2011 Hanne, ja både og... Men igen, vi har et helt åbent forum her, hvor man kan få massere af svar, hvis folk bare oprettede deres indlæg her.
    Men det er som om at folk insistere på at bombe grupperne med indlæg som ikke høre hjemme der, og gerne flere gange... Jeg synes bare det er så ærgeligt, for der er jo rent faktisk nogen rigtig gode grupper, som drukner lidt i spam indlæg...


  • #7   30. dec 2011 Ja, det er så rigtigt...

  • #9   30. dec 2011 Jeg tror ikke der hentydes til 2-3 af de samme indlæg.. der er nogen der laver 4 og 5 og ret tit noget der er skrevet om i tidelige tråde..

  • #12   30. dec 2011 Jeg vælger at holde min mund med præcis det her emne - er iøvrigt mindre og mindre på KatteGalleri

  • #14   30. dec 2011 Nu håber jeg ikke, at nogen føler det her som personligt angreb, for det er bestemt ikke meningen!!!! Og jeg hentyder ikke til nogen bestemt gruppe... billeder blev bare brugt som eksempel, da det er nemt at huske smiley
    Det sker jo ikke kun i jeres grupper, men i MANGE grupper!!!

    Jeg lufter bare mine tanker om en ting der irritere mig, og som jeg ikke forstår.

    Jeg forstår helt ærligt ikke ideen i at lave en gruppe om F.EKS. billeder (igen, bare et eksempel) og så begynde at tale om at man har slået et søm i fingeren og spørge hvordan man får det ud, når nu vi har et åbent forum, hvor vi kan tale om ALT, og HELE KG kan komme med inputs og ideer!


    Jeg repektere, at i der er gruppe admins tillader at der kommer irrelevante emner i forhold til jeres gruppe... Det er noget I bestemmer i jeres grupper... Det var såmænd heller ikke det at jeg var imod...
    Det jeg er imod er, at man opretter det SAMME emne i 14 forskellige grupper for at "få forskellige indputs", når nu man har muligheden i det åbne forum her... Hvis der er mulighed for at få forskellige indputs, så må det da være her!?

    Jeg understreger lige, at dette IKKE er et personligt angreb på nogen som helst her på KG... bare en generel frustration over at min "Mine Grupper" bliver spammet med de samme oprettede tråde i 17 forskellige grupper.



  • #15   30. dec 2011 og jeg ønsker naturligvis også jer et rigtig godt nytår... også til jeres missere og familie!! smiley

Kommentér på:
det samme forum indlæg flere gange...

Annonce