{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedømmelser
  • #1   16. mar 2006 Ja naturligvis er middel en okay karaktere og har slet ikke noget i mod at få det. Ville bare gerne vide om det var fordi hun havde skæve øjne eller fordi hun synes hun var kedelig.

Mvh Heidi

• #2   16. mar 2006 Måske har brugeren der har givet din mis middel trykket forkert, det har jeg selv gjort en gang og i profilen skrev jeg at jeg ville give høj, så ejeren skrev og spurgte hvorfor jeg skrev et og gjorde noget andet... men det var altså min computer der var mærkelig!
    Spørg hvorfor det er da den eneste måde at finde ud af det på.

• #3   16. mar 2006 Jeg ville også spørge, det er jo altid rart at vide hvis det er noget man skal lave om..
    Men jeg har også prøvet at de ikke giver en begrundelse, det er lidt træls hvis di spørg mig.. Men igen sådan er vi jo så forskellige..

• #4   16. mar 2006 din kat har ikke fået nogen middel så vidt jeg kan se men begge dine misser har fået høj af mig... ;o)

• #5   17. mar 2006 hej jeg kan heller ikke se at du har fået nogle middel men jeg plejer og spørge om hvorfor jeg har fået middel og om der er noget jeg kan gørre bedre så de får høj men syntes det er fair hvis man ikke kan gøre noget anderledes

Kommentér på:
Bedømmelser

Annonce