{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Afvisning! D r for meget! {{forumTopicSubject}}

Nu er der en der prøver at komme ind.. Jeg har hverkan gjort fra eller til endnu! Men det, det handler om er at den har fået 30 point i afvist men INGEN grund er skrevet! Jeg syns simpelhent det er for latterligt! Jeg brokkede mig i en tidligere tråd over at der var nogen der ikke kunne tåle at blive afvist! Der forsvarede jeg mig med at folk der afvist, skrev en grund for at brugeren havde en chance for at gøre det e! Men nej! Jeg føler mig lidt dum nu... Hvad er pointen i at afvise hvis du ikke fortæller brugeren hvorfor??? Jeg havde en lang diskution med en Trine Flor de N og jeg vil gerne undskylde! JO folk gør sig til dommere! Det troede jeg ikke.. Beklager meget! Jeg har åbenbart kun kunne snakke for mig selv denne gang!
Hvis nogen er forvirret linker jeg lige til den tidligere tråd

(link fjernet)

Syns det er åndsvagt! Ikke at folk afviser men at de ikke gir nogen grund! Hvis man ikke kan sige hvorfor, hvad er grunden så overhovedet til at afvise!? Jeg spørg bare!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afvisning! D r for meget!
  • #1   16. mar 2006 Nej okei der er ingen der har en kommentar!

  • #2   16. mar 2006 da jeg skulle have balder ind blev jeg også afvist....ingen skrev hvad der var galt der !

  • #3   16. mar 2006 Jeg er enig med dig lea...

    Alle skriver i forum at de ALTID skriver hvorfor de afviser... jeg kan der nu er 50 afviste point... men stadig ingen har stået ved deres point....

    Du har min fulde opbakning i denne sad c",)


  • #4   16. mar 2006 hov se.. det gik lidt stærkt...

  • #5   16. mar 2006 Da jeg skulle have Strejfer ind blev han os hele tiden afvist .. Tror bare der er nogle herinde der keder sig og kun bedømmer katten på udseendet engang imellem , synes jeg ihvertfald det virker som om ..

  • #6   16. mar 2006 Lea S.
    Du behøver altså ikke undskylde over for mig. Du kan kun tale ud fra hvad du gør - og der var / er vi bare uenige, men der er altså no bad feelings fra min side af da din mening jo vægter lige så meget som min.

    Men jeg har faktisk ret mange gange når jeg har budt velkommen også måtte fortælle den som forsøger at komme ind at folk herinde vægter mange billeder og tekst da ingen af de som har afvist har begrundet deres afvisning.


  • #7   16. mar 2006 tine: ja sådan kan man også se på det c",)

    Jeg aner ikke hvorfor folk gør det, men jeg kan kun sige at jeg lader tvivlen/uvidenheden komme dem til gode... jeg kan desværre ikke være dommer over noget jeg ikke er herre over alligevel... men jeg kan utrykke min utilfredshed...


  • #8   16. mar 2006 Præcis .. Jeg giver alle katte som prøver at komme herind en chance , altså medmindre det virkelig er nogle dårlige billeder .. Men så skal det godt nok os være slemt hehe smiley ..

  • #9   16. mar 2006 Trine Flor de N :

    Det her jeg faktisk godt set, du kommer altid med råd...
    Jeg har ikke tænkt over det før, har faktisk synes det var lidt underligt... men nudu siger det er d sku en god gerning du har gang i der...


  • #10   16. mar 2006 Trine - Det er jeg glad for at høre og i lige måde! smiley Jeg er bare skuffet.. Syns det er lidt under bæltestedet.. Hvis man ikke har "nosser" nok til at stå bag sine ord.. Det er bare for vattet! *ryster opgivende på hovedet*

  • #11   16. mar 2006 Jeps er jo en lille engel hehe smiley .. Ej ..

  • #12   16. mar 2006 jeg vægter billeder og tekst højt... men fair synes jeg selv... jeg buder ikke alle og en hver velkommen... men jeg skriver også hvis der er nogle fejl som jeg synes der skal rettes op...

  • #13   16. mar 2006 Jeg har bare oplevet op til flere gange at folk har set sig sur på en som de ikke synes skal ind, og så har man rottet sig sammen og afvist personen gang på gang. Personen må så oprette sin profil under andet navn for at komme ind og det er altså under lavmålet. Det er ikke nogle fås eget private forum hvor de kan sidde og dømme og regere som små konger og dronninger.
    Grundlæggende mener jeg bare at det bør være et site for alle uanset profil og tekst. Jeg er af den overbevisning at det nok skal komme senere hvis man har interessen... Men jeg tror vist ikke der er nogen som er i tvivl om min mening i dette spørgsmål.


  • #14   16. mar 2006 jeg skriver altid hvorfor jeg afviser...

  • #15   16. mar 2006 Synes jeg er en god holdning at have smiley ..

  • #16   16. mar 2006 Jeg giver nok 90% gange velkomstpoint og 10% afvise. Hvis jeg afviser er det p.g.a ét sløret billede med næsten ingen tekst, hvorpå det kommer til at fremstå, at katten er blevet oprettet bare sådan for at prøve det en aften man keder sig, og det resulterer i at brugeren derefter aldrig kommer online igen. Så synes jeg ikke det er meget værd. Jeg vil gerne kunne se noget nyt om katten/af katten engang imellem..

    Kort sagt: afviser dem der ikke prøver på at blive optaget.


  • #17   16. mar 2006 Trine: over hoved ikke i tvivl.. SMIL...

  • #18   16. mar 2006 Karina G.
    Jamen det glæder mig! Men ved at man debatterer emner som dette er man jo med til at fokusere på problemet med folk ikke har en chance for at rette op på deres manglende/ dårlige billeder, lidt tekst og så må man da håbe at de som afviser giver sig til kende for de mennesker de afviser.


  • #19   16. mar 2006 Da mine katte forsøgte at komme ind var de tæt på at blive afvist - FORDI nogen herinde ikke kan lide mig, og selvom jeg havde en masse GODE billeder, samt en okay tekst ved dem alle! Dét synes jeg er at synke lavt, at lade det gå ud over mine katte, men det er folk´s problemer. Man burde egentlig kunne se hvem der stemmer ind og hvem der stemmer ud, synes I ikke?

    Kom vedkommende ind, der havde 30 afvisningpoints uden grund?


    Potedask herfra.


  • #20   16. mar 2006 du har ret trine... og fokus kan være både godt og dårligt... man ka n også debatere nogle ting for meget.... Ja den kom ind johanna...


  • #21   16. mar 2006 Karina
    hvis man holder fokus på emnet og ikke bliver personig så mener jeg faktisk ikke man kan debattere for meget og min mening bygger jeg på erfaringer fra min dagligdag fra studie, arbejde lokalmiljøet... men måske du har erfaringer med det modsatte?


  • #22   16. mar 2006 du har ret- både og.. Jeg har erfaringer med den omvendte psykoligi, hvis fx. ens forældre bliver sklilt, eller man kommer i konflikt med en ven eller venoinde, eller der en noget der bare går en på... så er det man skal at snakke om det, debatere det, vende og dreje det, ind til at man, For at sige det på godt dansk, er ved at brække sig over det. Det er sådan den omvendte psykologi fungere... så er man kommet til et punkt hvor man kan komme videre, Hvis du forstår den remse jeg lige kom af med...

  • #23   16. mar 2006 det er også mere personligt-... menn jeg synes stadig den holder vand i de fleste sammenhænge...

  • #24   16. mar 2006 jo jeg tror nok jeg forstod budskabet. Jeg er bare fortaler for de gode saglige argumenter, men du har sikkert at man kan vende og dreje alting så man er fyldt op, men er det så ikke netop fordi man flytter fokus og bliver personlig?
    Men jeg tror vi er ved at ændre spor her i Leas tråd... Ups ikke meningen


  • #25   16. mar 2006 Jeg holder også på at ALLE burde skrive en grund til hvorfor de afviser.. Det er da det mindste man kan gøre..

  • #26   16. mar 2006 der er ikke mange der har noget at sige til det her var....

  • #27   16. mar 2006 Jo det kan du have ret i... Vi kan blive enige om at det er sundt at debatere, og få forståelse for andre og de gode agumeneter frem... Smil. jo det er vi vel... den snak må vi taget på en andet givet tidspunkt.. jeg vil også lige stemme i nogle udfordringer og så smutte i kanen, skal op kl 5.00...

  • #29   16. mar 2006 Tja... Jeg skriver sq altid en grund, ellers har folk jo netop ingen anelse om hvad der skal gøres for at blive optaget en anden gang, og gider måske ikke prøve... Har dog prøvet et par gange hvor jeg åbenbart har været den sidste til at give mine point, og derved ikke kunne skrive grunden...

    Men god ide at man kan se hvem der gør hvad!


  • #30   16. mar 2006 Passer osse meget på min næse :-)))

  • #35   17. mar 2006 Johanna << som alle de andre har sagt havde du kun et billede af katten og stort set igen tekst det kunne måske være derfor folk afviste fordi du var beder bekendt med hvad der skulle til for at komme ind men du havde jo din lille fanskare der nok skulle få dig ind så drop klynken over at det var fordi folk ik kunne li dig smiley

  • #38   17. mar 2006 Eva - har også tænkt tanken! For det er altid de samme der skriver i forum!

  • #39   17. mar 2006 Altså... Smag og behag er forskellig og heldigvis for det.
    Nu har jeg for sjov taget en runde hos de fleste af jer for at se hvordan i mener en profil bør se ud og hvad der er indbegreb af gode billeder - godt kamera eller ej - og meget undskyld men mange af jeres profiler falder altså heller ikke i min smag, men det skal jeres katte sgu da ikke lastes for eller????

    Ja vi bør nyde at vi er ejere af de allersmukkeste katte - som vi jo alle synes at lige netop vores katte er istedet for at hakke på hinanden og stille krav om hvad vi hver især skal gøre.
    Bedømmelsessystemet kun jo bruges til at fortælle folk at deres profil ikke lige lever op til vores smag og så komme med gode råd og vejledning.
    Men det som gør sider som denne spændende er da lige netop mangfoldigheden.


  • #40   18. mar 2006 kennet folk siger ik så meget mere som de har gjort nu hvor man bliver frosset osv. før ha' var der sq ik nogen der var bange for at sige hvad de mente men det har jo så hjulpet på at der ik er så mange heftige diskusioner mere både på godt og ondt

Kommentér på:
Afvisning! D r for meget!

Annonce