222 visninger
|
Oprettet:
ang afstemming i udfrodring {{forumTopicSubject}}
jeg har været på en stemmerundt i udfrodringen mange har bedt mig om at stemme og det er hermed gjordt. men men, kære venner,! jeg ved ikke med jer, men jeg syntes alle jeres katte er dejlige, men jeg stemmer ud fra hvad jeg syntes er fair,altså den af kattene der falder i min smag og desværre for nogle, ikke fordi jeg kender katten eller dens ejermand ,for ret skal være ret.jeg ved ikke med i andre, men spørgsmålet er hermed givet vider?mange glade hilsner fra charlotte l af :0)
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Jeg stemmer kun hvad jeg selv synes er fair.............
mar 2005
Følger: 8 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 23
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 2 Emner: 93 Svar: 1.121
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
nov 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Katte: 6 Emner: 84 Svar: 1.130
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 16
feb 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 8 Emner: 8 Svar: 208
Når så det er sagt så kan jeg godt finde på at stemme fordi jeg er blevet spurgt om jeg vil stemme, og det gælder især hvis det er børn. Jeg ved godt at mange af jer synes det er noget fis, men jeg tror nu engang at det betyder utrolig meget for børn om deres kat vinder også ligegyldigt hvordan den vinder, og sådan har vi voksne det jo ikke. Med hensyn til fair afstemning kan det aldrig blive det når man stiller to forskellige racer op mod hinanden, ofte er det killinger mod voksne katte. Men herre gud det er kun for sjovt. Hvis man vil have en vurdering af ens kat der tæller skal man jo nok tage på udstilling hvor der er et trænet øje til at kigge katten i sømmene.
Jeg ved godt det ikke er populært at sige og mene som jeg gør, men det kan jeg også godt leve med.
feb 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 8 Emner: 8 Svar: 208
ang afstemming i udfrodring