{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.733 visninger | Oprettet:

ARG hvad sker der? (GLS) {{forumTopicSubject}}

for GLS??????!!!!!!

Ja, jeg er som så mange andre tilhænger af Zooplus og har bestilt fra den tyske butik flere gange.

Nå, men fredag i forrige uge bestiller jeg så

2x15 kg kattegrus
5 pk Hills vådfoder.
1x7 kg Orijen tørfoder
1x2 kg Hills killinge tørfoder

Nå, det sender Zooplus så afsted tirsdag i sidste uge.

Fredag kan jeg så se på trckingen at GLS har været hos os, men ikke fundet nogen hjemme. dermed har chaufføren taget pakkerne med tilbage til depotet. Da de plejer at sætte det i vores skur undrede jeg mig og ringende til dem. jeg skulle så lave en 1-gangsfuldmagt og sætte den på døren blev vi enige om, også ville kundeservice sende en blanket for varig fuldmagt til at stille pakker i skuret. Fint nok, det gør jeg og GLS lover så at gensende pakkerne igår tirsdag.

De komda med på turen kunne jeg se inde på track n trace. men så kl 17.30 kiggede jeg ind i igen og så at de var taget med tilbage til depotet. HVA´FANDEN (undskyld mit ærlige sprog) tænkte jeg så og overvejde at give dem en skriftlig balle. Men jeg gav dem en chance, og kiggede så ind igen her til morgen, og da er de stadig på depotet. jeg var helt rolig - og alligevel ikke, for nu var vi altså ved at løbe tør for alt (havde bestilt i god tid mente jeg). Så jeg skrev en mail til dem og bad dem levere idag.

Fuldmagten har nu hængt på vores dør siden igår morges kl. 4.30. Den havde det nu udemærket.

Så idag, da jeg kom hjem fra arbejde og havde hentet ungerne kl 16.20 ca. står pakkerne indenfor i entreen og fuldmagten er taget ned. Jeg spurgte så manden som kom hjem kl 15.10 om de havde været her efter han var kommet hjem. Nej, pakkerne stod FORAN VORES DØR. Så han havde selv taget dem ind.

HVA FAND..N så kan alle og enhver der kommer forbi jo tage vores ting. Godt vi bor bag nogle andre og væk fra vejen,s amt har nogle meget søde naboer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARG hvad sker der? (GLS)
  • #1   8. feb 2012 Ja de fuldmagter fatter det aldrig synes jeg!

  • #2   8. feb 2012 Klag, klag og klag lidt mere!!!

    Endelig langt om længe er vores tidligere glsmand fyret. Han præsterede at smadre 3 sendinger foder og kattebakker, da han smed 30 kg kasser over 1½ meter højt hegn, da han ikke gad gå ind med det. Uden fuldmagt immervæk.

    Derudover så har jeg ofte ventet forgæves på ting, der stod til levering, men som ikke dukkede op selvom der stod, at de var prøvet leveret.

    Nu har vi endelig langt om længe fået den herligste glsmand. Han går lige ind af lågen, klapper de påtrængende hunde, bærer foderet helt ind i gangen og klapper de 87 katte.

    Det er herligt!


  • #3   8. feb 2012 GLS er bare et lorte fragtfirma.

    Jeg havde bestilt en pakke som skulle ankomme onsdag (fulgte den på track)
    De påstår så at vi ikke har været hjemme( selvom det har vi) og at den er tilbage på depotet. Ringer så til dem og bede dem sætte den af på vores pakkestation (tankstation) dagen efter, torsdag. Det lover hun så.
    Næste dag da jeg vil hente den er den der ikke. Fedt , jeg ringer til dem igen.
    Damen har så venligt sendt den til en by 1,5 times kørsel fra min og jeg beder om at få den leveret fredag for jeg skulle bruge den i weekenden.
    DET kunne bare ikke lade sig gøre, jeg kunne få den mandag og hvis pakken var så vigtigt, ja så kunne jeg sgu da bare hente den selv ..


    Øøøøøh. Skrev så en klagemail til deres mail og påpegede at det ikke var MIG der driver et fragtfirma og at de bare havde at komme med den pakke.
    Den kom fredag - og det viste sig fandme at ham der havde været med den fra start aldrig havde været der - han vidste ikke liiiige hvor adressen var, selvom han neeeemt kunne finde den da han endelig kom med pakken ..

    Grrrrrr.


  • #4   8. feb 2012 Har været ude for det samme Maria Cecilie - mht. at de aldrig har prøvet at finde adressen.

    Vores Hector havde dårlig mave og havde bestilt Iams hairball foder og det skulle bare snart komme for det gik ikke med den mave, og får en sms hvor der står ingen har været hjemme (Jo min kæreste var, og det kan tydeligt høres når nogle går ind i opgangen for vi bor på stuen) - ringer og aftaler de kommer med den mandag.
    En time før deres lukketid ringer jeg hjem til Mike og spørger om den er kommet - Næh.. Ringer til GLS og siger "Hallo. Nu det altså nu.." Et kvarter senere ringer en fragtmand som overhovedet ikke kan dansk og lyder meget forpustet og kan ikke finde adressen! Må guide ham i telefonen - og jeg er altså i skole :S

    Jesus christ mand...


  • #5   8. feb 2012 Ja ham der kom med min pakke der om fredagen var den samme som skulle være kommet om onsdagen.
    OG da han så ringede og spurgte hvor det var sagde han; nå ja, det er da deroppe ved blabla .. ja korrekt.
    Da jeg så går ned efter min pakke (han kommer i privatbil efter arbejdstid) så ser jeg med det samme at det er en der bor i byen og udemærket ved hvor min adresse er ..

    SUK!


  • #6   8. feb 2012 Nogle gange tænker jeg at de bare kommer tilbage til bossen og siger de ikke kunne finde det hvor de i virkeligheden har siddet i flere timer på deres Ipads og spillet Farmville whatever. smiley

    Har os set en GLS mand tabte en pakke ned på asfalten og så bare smed den ind i bilen igen :S Åhh jeg bed specielt mærke i det fordi jeg på det tidspunkt ventede en spritny bærbar leveret! Hjælp.. heh.


  • #7   8. feb 2012 Har os haft nogle små problemer med dem, med de sagde der stod 26 på hus nr og det kunne de ikk finde.. så hvis jeg ville have pakken, skulle jeg skrive det tydligt på husmuren.. så jeg fik en forsinket julegave.. jeg tjekker så under den klister da gsl manden siger at min adr kender han da godt.. men efter han er kørt tjekker jeg lige for sjov hva der stod, jeg kunne altså godt se der stod 2c og ikk 26.. aner ikk hvordan han kunne få et c til at ligne et 6 tal..

  • #8   8. feb 2012 Har heldigvis aldrig personligt haft problemer men har to gange prøvet at få skældud af en fragtmand/pakkepost fordi jeg ikke ville tage imod pakker der ikke var til mig. Den ene var til en på 1. sal som jeg aldrig har mødt (bor på 4.) og den anden var en ukendt kvinde hvis adresse han ikke kunne finde og da han havde fri ville han bare gerne af med pakken - specielt lige den oplevelse chokerede mig en del!!!

    Men mine forældre har flere gange oplevet at der ligger en seddel fra posten i postkassen om at ingen var hjemme selvom de har været hjemme, og deres pakke ligger derfor på posthuset, så de er åbenbart også for dovne til at ringe på ...


  • #9   8. feb 2012 Første gang jeg bestilte fra Zooplus med fragt med gLs skete følgende:
    De gad ikke ringe på, da mit navn ikke står på dørtelefonen. Dog står det på postkassen, som man godt kan se, hvis man lige kigger ind af den store rude i døren. Han kunne jo også bare have ringet på og spurgt efter mig - jeg var skam hjemme. Det var dog det mindst slemme, og nu bestiller jeg bare i min kærestes navn, da boligselskabet er for langsomme til at få mit navn på dørtelefonen også.
    Det værste var så, at de kører op til min gamle adresse - og tvinger min gamle roomie til at tage imod pakken, på trods af at mit navn ikke står på hverken dør eller postkasse, og min gamle roomie forklarer igen og igen, at jeg altså ikke bor der mere. Men fragtmanden efterlader bare pakken på dørtrinnet og beder ham om selv at få fat på migO_o
    Tænk hvis det ikke var en god ven der boede på adressen, men en fremmed, som gerne ville have mit nye kradsetræ.. Jeg skrev en klagemail, men fik aldrig svar-_-


  • #10   8. feb 2012 Tænk at man lever af fragt og kundeservice og så mange kunder er utilfredse... Det kræver jo kun en bil, gps og serviceminded personale. Det svarer jo næsten til hvordan Telia behandler deres mobilkunder smiley

  • #11   9. feb 2012 Kan da næste høre på det hele at det var godt jeg valgte fragt firmaet DPD første gang jeg sku ha fra zooplus. De kom som deres tracking sagde. Jeg bestilte tirsdag aften kl 22 og havde pakken tirsdag til middag. smiley han fandt endda vores hus meget nemt, hvilket vores lokale reklame mand har problemer med til tider. Vores hus lægger ned af en lang grusvej og kigger man ikk lig på skiltet ved vejen kan man godt tage fejl af vores og nabohuset.

  • #12   9. feb 2012 Tirsdag aften - torsdag aften mente jeg.

  • #13   9. feb 2012 Jeg har os lige fået vare fra zooplus og jeg valgte gls fordi jeg har gode erfaringer med dem fra arbejdet.
    Og jeg fik så bare skrevet mit arbejde på som leveringstid adresse, så behøvede jeg ikke bøvle med at skulle være hjemme osv. For det ville være en umulighed, ds de ikke bare kan stille det nogen steder, og de kan ikke komme ind i den bygning jeg bor i uden at der er en der lukker dem ind og det vil der jo ikke være når jeg er på arbejde.
    Men det er da ikke for godt for dem med alle de utilfredse kunder og deres måder at tackle dem på smiley


  • #14   9. feb 2012 Altså, jeg må indrømme at jeg er meget overrasket...
    Jeg har bestilt via zooplus.dk 3 gange. første gang blev bestillingen delt op i 3 særskilte leveringer. 2 ankom med GLS, som på klokkeslag, og den sidste skulle komme med DPD. Vi endte med, at måtte ringe til DPD 2 gange for den ene levering, netop fordi, de "havde" været på adressen, men ingen havde været hjemme, trods min kæreste havde været hjemme, navn på dørtelefonen, og kontaktnummer i tilfælde af problemer. Derudover kunne vi se på T&T at GLS var på adressen en halv time før DPD angiveligt skulle have forsøgt levering. Dette var fredag. Jeg ringer til dem, og får pænt at vide at vi bare måtte vente, og tage endnu en hel fridag mandag. Mandag kom, min kæreste var igen hjemme hele dagen, da klokken bliver omkring 14 tjekker han T&T. Netop som han tjekker dette bliver den opdateret, med pakken forsøgt leveret´!
    Han løber ud på svalegangen, og kan se DPD bilen køre væk for enden af vejen. Han ringer til DPD, og bliver informeret om, at "så må du bare sørge for at være hjemme, så du kan høre dørtelefonen" på trods af at han sad knap 7 meter fra den dørtelefon der aldrig sagde en lyd!
    Nå, han ringer til mig, jeg ringer videre til DPD og får et mindre hidsigt anfald. Det endte med, at de måtte kontakte chaufføren, som måtte vende om, og levere vores pakke. Han forklarede episoden med, at der godt nok havde stået navn på dørtelefonen, men det havde han da ikke kigget på. Han har altså trykket på knappen til en nabo eller anden, hvor der ikke har været nogen hjemme, og som INTET med vores bestilling har at gøre...
    Dette var første og sidste gang jeg har brugt DPD!


  • #15   9. feb 2012 Sidste gang gik det også galt her.
    Jeg skulle have 2 pakker.
    Der ringer en chauffør til mig og siger at han står udenfor min dør!! Der stod ingen. JO JEG GØR, JEG HAR BANKET PÅ ALLE DØRE - påstod han.
    Jeg gav ham adressen... Ja, den var rigtig nok, der var bare lige det at han stod i en anden by...................
    Kundeservice sagde at den først skulle tilbage til lageret og så kunne de køre den ud ugen efter......
    Pakken var 20 km. fra mig og den flinke chauffør havde tænkt selv, så han bragte den til døren inden han kom til Kolding.
    GLS kan være en udfordring:-)


  • #16   9. feb 2012 Gls kom til min adresse med en pakke til en helt anden adresse, så det kan være muligt at chaufføren slet ikke har været på din adresse, men forsøgt aflevere den et forkert sted.

  • #17   9. feb 2012 UHA,

    Det der kan en varig fuldmagt da ikke udbedre.

    Problemet som jeg ser det er i høj grad de udenlandske medarbejdere med ringe dansk-kundskaber eller læse kundskaber. Jeg har slet ikke noget imod andre nationaliteter SLET ikke. men det lader til at det er problemet. De er billigere arbejdskraft end danskere og abejder sikkert osse flere timer. jef gad nok vide hvordan arbejdsforholdene er hos GLS, siden de smider paker henover indhegnnger, leverer dem på andres adresser, stiller pakkerne foran døren istedet for det de havde fået en fuldmagt til.

    Da de røg med vognen i tirsdags, kunne jeg se de var blevet læsset kl. 04.50 om morgenen. De kom ikke tilbage før 16.30 ca. Sguda laaaang arbejdsdag. Så måske om GLS skulle lave et tjek af deres medarbejderforhold. Der er noget HELT galt i den retning er jeg overbevist om efter at have tjekket T&T sam læst disse beretninger

    Med T&T kan kunden jo gå ind og følge pakken og fuldmagten er jo både kundens, GLS´s OG GLS-medarbejderens sikkerhed.

    Så må de jo hyre nogle med gode sprogkundskaber i dansk. samt gøre noget ved medarbejdernes arbejdsforhold.


Kommentér på:
ARG hvad sker der? (GLS)

Annonce