{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.404 visninger | Oprettet:

totally wicked vs esug.dk {{forumTopicSubject}}

Halløjsa Kattetosser....

Mon der ikke sidder et par rygere derude bag skærmene som kan hjælpe mig med en lille ting.

Kæresten prøver på at stoppe med at ryge, og vi har bestilt sådan en startpakke fra totally wicked af (damp cigaret tingest)

Så er det jeg tænker om man ikke også kan købe den præcis samme damptingest i danmark?

Jeg har fundet frem til esug.dk men der står jo ikke totallywicked på og uuuh så mener kæresten at det må være noget helt og aldeles andet :/... mænd i ved... de er ikke så kloge, men de er vist søde nok når de sover smiley

Sååå anybody, er nogen der har bare lidt forstand på dette?

Hygge og lækker onsdag til jer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  totally wicked vs esug.dk
  • #3   21. jun 2012 Pink Mule dansk og billig, sender fra Spanien - og det er absolut ik en sutteklud hvis man får væske med nikotin i, da det er den kroppen vil ha smiley Men køb endelig ikke de der supermarkeds look-alike e-smøger, så er projektet dømt til døden smiley Vi køber væsker samt essenser i Polen og Italien og blander selv. Jeg damper 18% nikotin med lige den smag mit hjerte begærer. Et forum kunne være: http://ecig-forum.dk/vbulletin/forum.php . Go damp

• #4   21. jun 2012 Du kan godt købe e-smøgen i Danmark, men hvis du skal have væske til den med nikotin i, skal det købes i udlandet, da nikotin er et lægemiddel i Danmark.

Min kæreste købte sin e-smøg på totally wicked og har været glad for den. Vi har dog senere fundet ud af at det er en af de dyreste steder at købe det og haft problemer med at totally wicked ikke ville sende en pakke som min kæreste havde betalt for.

• #6   21. jun 2012 Du kan også købe her (link fjernet) Han er dansker og hedder (så vidt jeg husker) Flemming. Vældig flink gut.

Jeg syns selv det var... tjaaeh.. Den tog ikke rygetrangen, men den kunne absolut sagtens bruges de steder, hvor rygning ikke er tilladt. Er dog helt stoppet med at ryge, men det skyldtes ikke e-cig'en, men hypnose.

Kommentér på:
totally wicked vs esug.dk

Annonce