13. okt 2011 Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Loppekur nær Helsinge. {{forumTopicSubject}}
Vi er lige kommet hjem fra ferie, og jeg har opdaget, at Tarzan har fået lopper
Har ringet til dyrlægen og lagt en besked, men ved ikke, om hun svare tilbage i dag.
Tarzan har været hos min mor, sammen med hendes kat, så han ikke skulle være alene. Der render en del katte rundt herude, og jeg er næsten sikker på, at en der bor i nærheden, som har katte der bare går rundt uden, at blive passet, har lopper.
Er der nogle i Helsinge området der har nogle loppekure liggende som I ikke bruger? Synes det er rigtig klamt med lopper, og vil gerne behandle kattene snarrest, så det ikke bliver for slemt.
Jeg fandt dog ingen lopper, men kun afføring og måske æg i pelsen.
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Vi er heller ikke kommet hjem til mig, så mit hjem er ikke fyldt med lopper, æg osv.
Har ikke haft problemer, når jeg ikke har sprøjtet, bare jeg har støvsuget grundigt hver dag over alt, frosset de ting ned der kan, kogevasket de ting der kan, og så ellers bare behandle dem hver måned.
Dette indlæg var sådanset blevet oprette fordi jeg søger en der måske har nogle loppekure liggende, som de ikke bruger, da de kun har Frontline i Matas, og det hjælper ikke, derfor gider jeg ikke bruge penge på det.
Loppekur nær Helsinge.