{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

gaver gaver gaver :D {{forumTopicSubject}}

hehe ja ville lige dele dette med jer smiley

Min kæreste og jeg er lige kommet hjem (i søndags) fra en uges ferie hvor kattene har været passet hjemme hos os af min mor (som har passet kattene flere gange) Men denne gang har vores norske skovkat nok synes det var for lang tid vi var væk i hvert fald har hun siden vi kom hjem afleveret 3 mus hjemme smiley 2 af dem levende og den sidste død.

Hun får ikke skæld ud, og selvom det er lidt ulækkert at få "besøg" af mus så synes vi det er dejligt at vores kat har savnet os så meget at hun nu nok skal sørge for at vi ikke tager a sted lige forløbig, hvis vi har "mad" nok smiley

Det skal lige siges de har nok mad og når den først er kommer ind og hun er sikker på vi har set den, har hun ingen interesse i musen mere...

Hun har i det år vi har haft hende afleveret 5 mus (hvoraf de 3 er siden søndag) og en solsort, så hun er en dygtig jæger smiley

Lige et glad lille indlæg fra mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gaver gaver gaver :D
  • #1   15. aug 2012 Bvadr! Jeg er da godt nok glad for at min den ene er en hippie kat så (; Han fanger aldrig noget, og prøver heller ikke. Han ligger bare og kigger på sommerfugle dagen lang, og lander der en på hans snude kigger han bare forbavset på den indtil den flyver væk! Nøjh hvor kan han bruge mange timer på det smiley

    MIne gamle katte derimod - Føj nogle ting de fik slæbt med hjem Ham den store tog mus og fugle (altid levende) med ind, og så alle andre kryb han kunne grave op. Hende den lille var ikke så god til det - Så istedet for gik hun over i naboens have og samlede smøg pakker og regnorme op, og tog dem med hjem istedet smiley Må indrømme, jeg kan ikke sige jeg savne det!

    Men skøøøøønt at hun er glad for at have jer hjemme - Det er så rart at have en glad kat at komme hjem til (;


  • #2   15. aug 2012 Nååhh hvor er hun sød smiley

Kommentér på:
gaver gaver gaver :D

Annonce