Forum kategorier

Tossede katte

Tossede katte

Medlemmer: 449
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
KIG LIGE HER!! Hvis i har nogle udf som i gerne vil have folk skal kigge forbi, så skriv det i dette emne her, da der er alt for mange...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. feb 2008
Visninger:
650
tossede katte har jeres katte en tosset vane eller ting som den gør min hankat går ud på mit wc og kigger ned i det og så vil den hav...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2008
Visninger:
1.133
Klatre Mine missere klatre oven på dørene, gør jeres også det?
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2008
Visninger:
501
Går amok når vi spiser Jeg har en skøn maine coon som jeg elsker mere end noget andet, men har det "problem" at hun går helt amok og skaber si...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2008
Visninger:
511
Min nye kat 'Jasmin' I tirsdags d. 18/3 der fik jeg og min mand en bette hun misser 'Jasmin'.. Vi må i virkeligheden ikke ha kat for vores...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2008
Visninger:
463
Drægtig?? Jeg har en kat der blev parret den 8.-9. og 10. februar. Jeg syntes bestemt at maven er blevet tykkere, men hendes p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2008
Visninger:
469
agility for katte hej har 3 indekattet og en af dem er bliver 1 i år og jeg har tænket på om katte ikk oss kan det har lavet nogen spring...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2008
Visninger:
621
Katten er begyndt at tisse andre stede Vores dejlig kat kisser er begyndt at tisse, andre steder end i kassen. Hendes kasse er ren, vi forstår det simplethen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2008
Visninger:
582
hahah ved ik om i kender det. men har i prøvet at blive svinet til herinde, og så er folk ik store nok el hva man nu skal si...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2008
Visninger:
556
Nye sne foto af Jasmin Ja jeg har taget lidt foto af Jasmin første gang jeg har hende ude i sne :o) Kig enlig forbi i hendes profil :o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2008
Visninger:
451
Bitten :) Hejsa.. har lige oprettet min gamle kat Bitten ;o) Hvis der er nogen der får lyst må i meget gerne kigge forbi hen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2008
Visninger:
404
X - høj Hvad mangler der i Bandits profil for at han for x - høj (nye billeder er lagt ind) ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2008
Visninger:
513
Bider når hun er rigtig kælen Hej Min kat begynder at bide mig i hånden og enkelte gange også i øret når jeg sidder og kæler med hende. Ikke at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2008
Visninger:
2.043
nyt så er der kommet nogle nye billeder af max og power giv gerne en stemme og komentar
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2008
Visninger:
374
Første løbetid Så er min kat frida blevet kønsmoden, løbetiden indtog forleden dag for første gang, og der er bare gang i den, hun går...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2008
Visninger:
1.216
Hjemmeside til katte!! Ja jeg vil da lige høre om der er nogle der har nogle hjemmesider til at købe legetøj, guf osv til katten.. Kender kun ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2008
Visninger:
801
computer er der nogle der har forstand på computer her inde jeg har for storet billede på min computer specielt på katte galleri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2008
Visninger:
496
ELVIS skal under kniven imorgen! Jahh imorgen torsdag sker det...puuuha det er lidt med blandede følelser. Fra dreng til mand ( uden kugler *G*)Han har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2008
Visninger:
632
Min kat væk i to dage Min elskede Jasmin har været væk i to dage men så skete det endelig, hun kom hjem her til morgen sulkten og træt. Jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2008
Visninger:
557
Min gruppe www.kattegalleri.dk/grupper/rdeorangekatte Vil i være medlem ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2008
Visninger:
695

Annonce