Forum kategorier

Madgruppe

Madgruppe

Medlemmer: 77
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Kalkungryde med Ananas Til ca. 2 personer. Du skal bruge: 2 dåser ananas i tern 500g kalkunbryst 2 marizena madlavningsfløde. 1 tsk R...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2009
Visninger:
1.146
Grillede Tigerrejer den her er nem og vildt lækker :) denne ret kan både laves på gril og pande. Brug en folie bakke unden huller i bunden,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2009
Visninger:
1.040
Lagkage a´la Moar! :o) Vil bare give opskriften videre på verdens nemmeste og mest lækre lagkage man kan få - jeg ved ikke hvad den hedder, me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2009
Visninger:
543
Drømmekage Jeg har tidligere skrevet opskriften på den bedste choladekage jeg kender..... her: http://kattegalleri.dk/html/for_m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2009
Visninger:
1.133
Hjælp til lagkage!! ASAP :o) Hej sidder der nogen eller en med ideer til en lagkage jeg kan lave til min kærestes 30 års fødselsdag og svendegilde? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2009
Visninger:
744
HAVREGRØD MED ÆBLEMOST 1 dl. grovevalsede havregryn 2 dl. æblemost 1 knivspids salt Kog din havregrød som du plejer, blot med æblemost i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2009
Visninger:
2.079
Lav dit eget indiske krydderi GARAM MASALA 2 spsk. korianderfrø 1 spsk. spidskommenfrø 10 stk. hele kardemommefrø 2 cm kanelstang 10 stk. sor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2009
Visninger:
542
OLIEMARGARINE - omregningsskema <b>Omregningsskema til dine bageopskrifter: </b>1 dl oliemargarine vejer ca. 90 g. 500 g alm. stegemargarine svar...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2009
Visninger:
8.103
AGURKESALAT - HJEMMELAVET Det er alt for dyrt at købe færdiglavet agurkesalat på glas, så hvorfor ikke lave din egen. Salatagurker fås ofte 2-3 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2009
Visninger:
2.547
RADISER - TOPPEN NEDAD Du holder radiser friske, faste og struttende, når du sætter dem i vand et køligt sted. Men husk, at det er toppene - a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2009
Visninger:
469
SAFTIGE CITRONER Hvis du køber de runde citroner i stedet for de ovale, så får du meget mere saft for pengene!
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2009
Visninger:
446
Grædefærdige løg Jeg købte 2 kg almindelige løg for 5,- kr. fordi jeg er nærig. Egentlig tænkte jeg bagefter, - ”hvad har du gang i”, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2009
Visninger:
449
CHAMPIGNONS OG ANDRE SVAMPE Lidt citron i stegesmørret gør champignonerne fastere i kødet!
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2009
Visninger:
263
HJEMMELAVEDE PITA-SNACKS Det er nemt selv at fremstille lækre, sprøde snacks af pitabrød. De er gode til en drink og til forskellige dips. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2009
Visninger:
3.539
FRYS FRUGTSAFTEN I stedet for at kassere saften fra dåsefrugt, så frys den ned (i rensede, skoldede, Atamonskyllede glas). Næste gang d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2009
Visninger:
275
FARVESTÆRKE GRØNTSAGER Når du koger grøntsager af alle slags, så prøv at tilsætte en lille smule bagepulver til vandet sammen med saltet. Grø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2009
Visninger:
307
FASTE ÆGGEHVIDER Æggehvider, der skal piskes stive, bliver ekstra faste på kortere tid, hvis man tilsætter et par dråber citronsaft.
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2009
Visninger:
312
Spørgsmål ang persille Hej jeg har lige tænkt på, at når man laver smør kartofler med persille - kan man så godt gemme det til dagen efter? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2009
Visninger:
6.397
Gammeldags kylling Vi skal have gammeldages kylling iaften med agurkesalat, nye kartofler og skysauce, så tænkte jeg lige ville smide en o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2009
Visninger:
532
Den nemme islagkage Hvis du har travlt og skal lave en dessert på kort tid, så er denne islagkage måske din løsning. Den er enkel, nem og s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2009
Visninger:
2.823

Annonce