701 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Struer udstillingen Struer udstillingen

Nåh....så er en lang weekend over og Fergus har bare klaret det hele rigtig flot! Han fik hans to certificater (CAP) og i dag blev han skam også nomineeret til scene show! Jeg er SÅ stolt af ham. Han var så sød helle weekenden og nu ligger han fuldstændig færdig på min seng! Han er "out cold".
Jeg ville også bare lige sige en stor tillykke til alle der diltog og en kæmpe HEJ til alle fra dyregalleri'et som jeg lige fik hilst på. Alt i alt en super weekend og der er selvfølgelig nogle nye billeder af Fergus inde på hans side så kig lige forbi.
Knus, en meget træt Fergus. (Og en endu trættere Josefine.)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Struer udstillingen
  • #1   2. apr 2006 Ihh tillykke med det.. Det var da rigtig flot..
    Jeg har også været i Struer, men kun i går.. Kig endelig også forbi hos os.. Det var Ikaros jeg var afsted med..

• #2   2. apr 2006 Ja, jeg så godt jers flotte Ikaros. Han klarede sig øgså extremt flot i sådan en ben hård gruppe! Ham får i da mega sucsess med! Tillykke til jer også. Skal i til Kolding?

• #3   2. apr 2006 Ja det var en svær klasse.. Og jeg er også lidt stolt af ham.. Nej vi skal ikke til Kolding.. Men vi skal afsted en anden gang det er helt sikkert..

• #4   2. apr 2006 jeg kan godt forstå du er stolt! Nu når jeg kigger billederne kan jeg faktisk se at jeg så ham til bedømmelse men var ikke lige klar over det var ham! Hvad syndes du om hende Jette Eva? Jeg syndes hun var træls......men nu var Fergus også den eneste Birma hun så og hun er helt bestemt en Skov katte person....heldigvis fik vi Charles i dag!
    Men så ses vi...måske til jubilæum show i Fredericia i Maj? potekram.

• #5   2. apr 2006 Ja jeg fik at vide at hun selv avler norske skovkatte..
    Jeg synes faktisk hun var meget sød mod os..
    Ja i maj måske, kan du huske hvornår det er i Maj?

• #6   2. apr 2006 det er den 20 maj og der skal jeg til mallorca øv...

• #7   2. apr 2006 Hvilken klud afholder det?

• #8   2. apr 2006 Hvor kan jeg tilmelde mig? Har du et link Tina?

• #9   2. apr 2006 Tillykke!
    Især til dig Josefine H, jeg er grøn af misundelse over du har den kat, han er super lækker.

• #10   2. apr 2006 Jeg kan ikke lige finde tilmeldingsblanketten.. Kan du linke direkte der til?

• #11   2. apr 2006 Jeg har fundet ud af det nu.. Skal man deltage begge dage?

• #12   4. apr 2006 Jeg giver dig ret Eva, Lee Selassas bedømmelse af huskattene om lørdagen var absolut ikke optimal. Det føltes lidt som om at vi bare skulle overstås og at han egentlig ikke gad dem - og det til trods for at han skulle være en kanondommer, som han også viste flere gange i løbet af weekenden (bare ikke lige med os). Aase Nissen der dømte om søndagen tog sig til gengæld god tid, nussede med kattene, roste de gode egenskaber som hun kunne finde nogen af hos alle kattene - og havde mere end en smule besvær med at beslutte sig for hvem der var bedst - både ved hun- og hankatte. Hende vil vi gerne op til igen.

Gizmo fik om lørdagen en 5. plads ud af 5 hanner - og stak af (i luntetrav naturligvis) fra Topkatteshowet da vi skulle have diplom og gevinster.
    Efter en laaaang nat på vandrerhjem (Gizmo gik amok som en anden killing over at være på bytur med mor - og enedes heldigvis fint med frk. Ofelia (birma) som vi delte værelse med) blev han EX3 af 3 om søndagen - og nød ellers at blive nusset og rost af bjerge af fans.
    Han blev også fotograferet af Kongro om lørdagen, jeg endte med at bestille tre store portrætter så dem kan jeg så gå og glæde mig til nu. Og alle mine medbragte penge forsvandt i et bundløst hul om søndagen - men kattene er glade for især en af investeringerne, en sofa i kattestørrelse LOL

Jeg har lidt billeder fra om søndagen liggende her hvis nogen er interesserede: www.gizzemissen.dk/struer.htm

• #13   4. apr 2006 Ja, det har du ret i. Hun er også den første dommer i rigtig lang tid der ikke med et ord nævnte noget om at Gizmo vejede for meget - det synes jeg jo personligt er et meget stort plus ;o)

Og så var hun altså også glad for den semilanghårede huskat, så måske du skal have May med næste gang Aase Nissen står som dommer?

• #14   4. apr 2006 Hun blev nummer 2 ud af 5 om søndagen.

Og nej, dommerfordelingen bliver først offentliggjort omkring 14 dage før udstillingen, det er fordi der blandt andet er mulighed for at ønske specifikke dommmere ved tilmelding, så det er et puslespil folkene bag skal have til at gå op.

• #15   4. apr 2006 Eva: Jeg har allerede tilmeldt til Fredericia, så der skal vi ned.

Så har jeg (forsinket) tilmeldt til Kolding, så jeg ved ikke om vi når at komme med eller om vi må blive hjemme.
    Jeg skal også til Auning (Gl. Estrup) og Ebeltoft, og så måske Ribe og Middelfart (hvis jeg kan finde kørelejlighed).

Ja, vi er om os, mig og Gizmo. Vi kan slet ikke få nok *fnis*

• #16   5. apr 2006 Sidste tilmelding til Fredericia er 1. maj eller ved opnået halkapacitet. Du kan finde oplysningerne på spisesedlen på Felis Danicas hjemmeside.

Udstillingen i Auning (Gl. Estrup) afholdes af Katteklubben der også har den i Kolding om 2½ uge.

Og så kommer Gizmo og mig for resten til Kolding - har modtaget bekræftelse.

• #17   5. apr 2006 Hejsa og stort tillykke med resultaterne vores lille isabella blev om søndagen EX1 og vandt NOM over ungdyrene og var på scene som hun tog så flot. vi var oppe ved Lee fra Holland som var en kanon dommer han var god til at få de børn med som så på. Vi var oppe ved Jette Eva madsen om lørdagen og jeg må sige hun tiltaler mig ikke selv om hun er dygtigt på sit feldt .

Kommentér på:
Struer udstillingen

Annonce